![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grotere probleem stelt zich als mensen kinderen beginnen zien als hun bron van inkomsten. Dat zie je nogal vaak in allochtone middens.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen krijgen was niet belangrijk voor de Vlaming. Dat. Wat dat betreft hadden we van Gaza én Israel wel een les kunnen leren. Citaat:
Met 5 miljoen Palestijnen jarenlang braaf in je gevangenis te blijven zitten leverde iig al niets op. Maar hoe kunnen we dat inj Vlaanderen weten? We hebben zelf niet eens een eigen staat. Laat staan dat iemand een offer daarvoor zou willen brengen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 oktober 2023 om 17:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor zo'n eigen staat worden er vaak offers gebracht. 1000en doden vielen in 1830 voor België. De Hollanders raakten er honderdduizenden kwijt voor hun strijd tegen de Spaanse bezetter. Enzv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals ik schreef, kinderen goed opvoeden kost tijd en middelen. Ze op't straat krapuul laten zijn, da's een pak gemakkelijker. Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet dat we dit niet wisten, want ze hebben al honderden VN resoluties naast zich neergelegd, maar hierbij wordt nog eens expliciet bevestigd dat het barbaren zijn. En hun daden komende dagen zullen dat enkel nog pijnlijk duidelijker maken.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is wel dat de ene kant in een gevangenis leeft en de andere het goede vrije leven viert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hele appartementsblokken tegelijk worden opgeblazen in Gaza. Het kan niet anders of die gebouwen zitten vol met burgers.
VIDEO Onderstaand beelden van een getuigenis vanuit zo een van die residentiële blokken (Engelstalig): VIDEO
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een zwart Afrikaanse moslim buurman sprak ik eens over steden in z’n thuisland en gewone zaken als riolering, medische zorg en water zijn daar niet op te lossen vanwege de bevolkingsgroei, hoe hard ze er ook met geld naar smijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hamas verwacht ook geen medelijden na hun opzettelijk barbaarse vertoning, ze willen het net. Ze willen een erg vuile oorlog met veel slachtoffers waar ze filmkes van kunnen maken en nog meer moslims mee krijgen in hun denkwijze. Met IS lukte dat ook goed, wreedheid speelt in hun kaart. In die aanval zag ik een neger vrouwen meesleuren in een auto, er zijn helemaal geen negers in Gaza. Dat zijn dus duidelijk IS strijders die meedoen, dit wordt dus een extreem vuile oorlog. Zet je maar schrap voor extreme executie video’s als Israël de aanval verder zet en ook elders in de wereld zullen moslims juichend in de straten lopen om dat te vieren. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 oktober 2023 om 05:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaza is geen gevangenis maar een terroristische materniteit gefinancierd door de sinds de jaren 1960 door extreem links geïnfiltreerde Europese landen, administraties en de EU.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 10 oktober 2023 om 06:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger, in mijn linkse periode, was ik erg pro Palestina zoals iedereen. Maar daar ben ik volledig van afgestapt, je kunt gewoon niet samenleven met moslims als ze met teveel zijn. Als inwoner is Israel een oase van vrijheid in een zee van barbarij en dat heeft deze aanval wel duidelijk aangetoond, vrije mensen in bikini die worden vermoord en bespuwd door moslims die iedereen in sluiers willen steken, veel duidelijker kan het niet.
De wereld zal nog meer zwart/wit worden en dat is onvermijdelijk, wie nu nog moslims steunt na jaren van IS wreedheden en nu ook Hamas dan steunen die ook de moslim wreedheden en barbarij, er is geen excuus meer. De reactie zal even barbaars zijn, Gaza moet nu leeggemaakt worden, gezuiverd van Hamas = gezuiverd van moslims. Ik denk niet dat Israel een andere optie heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben nooit pro palestina geweest, ook niet in mijn naïeve jeugd.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eigenlijk nog altijd links, het links van de jaren ‘70 en Etienne Vermeersch, die linkse filosoof mocht tot z’n dood nog zeggen dat de islam de grootste bedreiging was voor de mensheid. Hij heeft gelijk gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |