Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2003, 22:00   #41
vlaanderen72
Banneling

Standaard

[quote="Nemesis"][
Ik besef het ook wel dat het een verloren zaak is en dat ik hier al mijn tijd en energie aant verdoen ben aan iemand die toch niet open staat voor een andere mening.

MOEST HET NU EEN MENING ZIJN WAAR IK HET MEE EENS BEN.
Alsof er maar één waarheid is en dat is dan de hare.

AJA TUURLIJK DAT,ALS JE IETS ZEGT WAAR IK HET MEE EENS BEN ZAL IK HET OOK WEL ZEGGEN,DE KANS IS UITERST KLEIN DAT WEL.

EN GRAPPIG TJA APART SOORT HUMOR DUS!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2003, 22:00   #42
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nemesis
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ach, je leert ze nog wel kennen, ons Vlaanderen72. Ze is hier eigenlijk een beetje een folklorefiguur, weet je.
Iedereen hier weet onderhand wel dat ze uit haar nek kletst, maar zo af en toe kan je wel eens om haar lachen. Verder is ze quantité négligable
Ik besef het ook wel dat het een verloren zaak is en dat ik hier al mijn tijd en energie aant verdoen ben aan iemand die toch niet open staat voor een andere mening. Alsof er maar één waarheid is en dat is dan de hare. zielig eigenlijk! Maar inderdaad best wel grappig soms!
Weet je wat ik nog het meest angstaanjagende vind? Dat de onzin die zij hier zo onbezonnen uitkraamt de mening is van vele, zo niet alle, Vlaams Blokkers. Stel je voor dat zoiets in ons land aan de macht komt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2003, 22:02   #43
Nemesis
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Alez de agumenten zijn op bij ons aller raf en nu word het laat en is ie wat zwakjes,ga in je vriendje zijn armpje liggen en pitten maar!
Dit zal waarschijnlijk de laatste keer momenteel zijn dat ik reageer op je gezever en enkel om je n tip mee te geven: leer es schrijven zonder DT-fouten (worD, benijD, gebeurT, ...- > zie vorige berichten!!!) misschien zal dat je geloofwaardigheid wat omhoog halen, alhoewel, daar heb ik sterk mijn twijfels bij!
Nemesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2003, 22:02   #44
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
[Weet je wat ik nog het meest angstaanjagende vind?

NU GAAT HET KOMEN SE.

Dat de onzin die zij hier zo onbezonnen uitkraamt de mening is van vele, zo niet alle, Vlaams Blokkers.

DAT IS MIJN PERSOONLIJKE MENING ,IK BEN ZEKER DAT ER BLOKKERS BIJ ZIJN DIE MIJN MENING TOTAAL NIET DELEN .

Stel je voor dat zoiets in ons land aan de macht komt...
JA DAN ZUL JE ZWETEN HEE KERELKE! heheheheheh....
Oud 9 april 2003, 22:05   #45
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Alez de agumenten zijn op bij ons aller raf en nu word het laat en is ie wat zwakjes,ga in je vriendje zijn armpje liggen en pitten maar!
Dit zal waarschijnlijk de laatste keer momenteel zijn dat ik reageer op je gezever en enkel om je n tip mee te geven: leer es schrijven zonder DT-fouten (worD, benijD, gebeurT, ...- > zie vorige berichten!!!) misschien zal dat je geloofwaardigheid wat omhoog halen, alhoewel, daar heb ik sterk mijn twijfels bij!
ALEZ NOG ZO EEN ONGEKROONDE KONING DER LETTEREN MAAK JIJ JE MAAR MEER ZORGEN OM ANDERE DINGEN DAN ZO IETS .
Er zijn ergere dingen op de wereld me dunkt.
En wat kan mij het schelen dat wie dan ook mij serieus neemt, ik lig er alvast niet wakker van.
En reageer je niet ,en dan?!
mij niet gelaten.
Oud 9 april 2003, 22:08   #46
Nemesis
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Ach, je leert ze nog wel kennen, ons Vlaanderen72. Ze is hier eigenlijk een beetje een folklorefiguur, weet je.
Iedereen hier weet onderhand wel dat ze uit haar nek kletst, maar zo af en toe kan je wel eens om haar lachen. Verder is ze quantité négligable
Ik besef het ook wel dat het een verloren zaak is en dat ik hier al mijn tijd en energie aant verdoen ben aan iemand die toch niet open staat voor een andere mening. Alsof er maar één waarheid is en dat is dan de hare. zielig eigenlijk! Maar inderdaad best wel grappig soms!
Weet je wat ik nog het meest angstaanjagende vind? Dat de onzin die zij hier zo onbezonnen uitkraamt de mening is van vele, zo niet alle, Vlaams Blokkers. Stel je voor dat zoiets in ons land aan de macht komt...
is inderdaad waar, maar ik denk niet dat alle blokkers zo denken, je hebt er gematigdere, maar spijtig genoeg nog veel extremere en nog dommere! hopelijk komen ze nooit aan de macht, zal de eerste zijn om uit België te vluchten!
Nemesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2003, 22:09   #47
vlaanderen72
Banneling

Standaard

[quote="Nemesis

is inderdaad waar, maar ik denk niet dat alle blokkers zo denken, je hebt er gematigdere, maar spijtig genoeg nog veel extremere en nog dommere! hopelijk komen ze nooit aan de macht, zal de eerste zijn om uit België te vluchten! [/quote]

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!
EN DE WIND VANACHTER!!!!!!!!!!
Oud 9 april 2003, 22:15   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
is inderdaad waar, maar ik denk niet dat alle blokkers zo denken, je hebt er gematigdere, maar spijtig genoeg nog veel extremere en nog dommere! hopelijk komen ze nooit aan de macht, zal de eerste zijn om uit België te vluchten!
Tja, zo worden wij nog politieke vluchtelingen uit ons eigen land...
Binnen 20 jaar kan de kleinzoon van Bush België dan gewapenderhand komen "bevrijden" en met een tank het standbeeld van Filip Dewinter omvertrekken
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 9 april 2003, 22:29   #49
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, zo worden wij nog politieke vluchtelingen uit ons eigen land...

Nogmaals daaaaag!

Binnen 20 jaar kan de kleinzoon van Bush België dan gewapenderhand komen "bevrijden" en met een tank het standbeeld van Filip Dewinter omvertrekken
Oud 10 april 2003, 13:32   #50
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Wat een resem nonsens zowel pro als contra, en het blijft maar duren. Hebben jullie eigenlijk niets beter te doen?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 13:35   #51
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Wat een resem nonsens zowel pro als contra, en het blijft maar duren. Hebben jullie eigenlijk niets beter te doen?
neen!
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 13:45   #52
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Was dit uw "zinvolle" bijdrage?

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be