![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() [quote="Nemesis"][
Ik besef het ook wel dat het een verloren zaak is en dat ik hier al mijn tijd en energie aant verdoen ben aan iemand die toch niet open staat voor een andere mening. MOEST HET NU EEN MENING ZIJN WAAR IK HET MEE EENS BEN. Alsof er maar één waarheid is en dat is dan de hare. AJA TUURLIJK DAT,ALS JE IETS ZEGT WAAR IK HET MEE EENS BEN ZAL IK HET OOK WEL ZEGGEN,DE KANS IS UITERST KLEIN DAT WEL. ![]() EN GRAPPIG ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn ergere dingen op de wereld me dunkt. ![]() En wat kan mij het schelen dat wie dan ook mij serieus neemt, ik lig er alvast niet wakker van. En reageer je niet ,en dan?! mij niet gelaten. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() [quote="Nemesis
is inderdaad waar, maar ik denk niet dat alle blokkers zo denken, je hebt er gematigdere, maar spijtig genoeg nog veel extremere en nog dommere! hopelijk komen ze nooit aan de macht, zal de eerste zijn om uit België te vluchten! ![]() DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!! EN DE WIND VANACHTER!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen 20 jaar kan de kleinzoon van Bush België dan gewapenderhand komen "bevrijden" en met een tank het standbeeld van Filip Dewinter omvertrekken ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een resem nonsens zowel pro als contra, en het blijft maar duren. Hebben jullie eigenlijk niets beter te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |