![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ge hebt gelijk.. de overstromingen zijn echt niet te onderschatten.. solidariteit is nodig om ons te wapenen tegen het water. Ook al woont ge bovenop den berg en zit ge kurkdroog, ge moogt pas op café als ge zeven zandzakskes gevuld hebt.. En iedereen een snorkel op! En lieslaarzen aan. Verplicht! Hoe absurder de maatregel, hoe liever we 't hebben.. Wete waar we wel blij om mogen zijn? Dat vergeleken met de gezondheidszorg (waarop afgelopen jaren steeds meer bespaard werd met alle gekende gevolgen), overheden ondertussen ingezien hebben dat investeringen nodig zijn om 't water in juiste banen te leiden.. zoals de Maasomgeving afgelopen jaren goed aangepakt werd. Helaas blijven ze in heel wat gemeenten te laks optreden, maar bon.. 't is dan ook allemaal zo ernstig niet als dat corona-snotvalling-virusje eh.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 4 januari 2024 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst zag je op het net altijd de zin verschijnen: Moet er geen zand zijn?
En nu is dat: Moet er geen water zijn????? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fascisten in de regering dringen ons zandzakjes en sluizen op die wij helemaal niet willen. Zelfs als het niet regent zijn er nog mensen die zandzakjes gebruiken, de onnozelaars!
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het water loopt van die berg waarop IK woon naar beneden en nu zou IK plots zandzakjes moeten vullen, alsof het MIJN probleem is. Wat een onzin allemaal! IK zie nergens wateroverlast in MIJN buurt dus IK vind niet dat IK zandzakjes moet vullen en in MIJN buurt moet leggen. Hier stroomt niks over. Het is allemaal overroepen en fake. De beelden zijn door AI gegenereerd volgens een Amerikaanse TV presentator. Die heeft nog nooit aardrijkskunde gestudeerd maar de zogenaamde "experten" die beweren hoe de waterlopen in elkaar zitten werken samen met de overheid willen ons gewoon kloten zonder reden en zijn onbekwaam. Ik vind "er valt wat motregen 2024" een beetje fel overdreven.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 5 januari 2024 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is het nu aan het sneeuwen. Dat was ook niet voorspeld.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Dadeee heb je de verschikkelijke sneeuwstorm overleefd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet stond het water tot aan die van ons haar lippen. Ze zat dan ook in de jacuzzi en liet het bad vollopen….
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg bleef het bij een klein laagske van amper 3mm.... Ik, als echte winter/koude/regenliefhebber hoop nog steeds na vele jaren dat er nog eens 30-50 cm sneeuw valt zoals in mijn kindertijd. HOOP-HOOP-HOOP!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat water zal ondertussen wel ijs zijn geworden
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seg, dat is wel binnen in de badkamer hé, daar vriest het niet.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moest eerst nog 30cm water bij….
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was op het nippertje!
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sneeuwzakjes! EINDELIJK weer eens een Vlaamse vinding,na de speculoospasta! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 8 januari 2024 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, dat had ook gekund in een zitbadje hoor. Maar dan met een laag stoeltje.