![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf dat ze één van deze creteria overtreden moet men uiteraard hardhandig optreden zoals:aanpassen of oprotten ( mentaliteit is ietsje anders ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() ik dacht dat het over het vtm programma ging,ik begrijp dat niet,wie is die simonet die maar te zeggen heeft wie er in de studio mag komen of niet,ik zou gezegd hebben als jij niet kunt verdragen dat annemans hier is gajijzelf dan maar buiten maar nee,annemans moest in de coulissen blijven tot dat arrogante ventje buitn was,wat mij nog het meest verbaasde is dat annemans dat gedaan heeft,ik zou het zelf afgebold zijn,met de complimenten van het vlaams blok.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De winter die geraakt daar mee weg hij is mateloos populair,hij doet dat met verve. ![]() En ze mogen al zo weinig op tv komen en er zijn bepaalde mensen die ze dan alleen zien en dan zo een staaltje ten beste geven is niet bevorderlijk voor de stemmen zelle. Al had ik persoonlijk de spreekruimte opgestapt en laat die simonet zich dan maar es verdedigen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Het siert Verannemans dat hij zo verstandig geweest is te wachten in de coulissen tot die pipo zijn schop afkuistte.
En dat VTM zo moedig is geweest ook te tonen dat die pipo weigerde te debatteren. Wie komt het er beste uit? Verannemans natuurlijk. Want hij heeft getoond dat hij de confrontatie niet schuwt.
![]() |
#54 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wie is Verannemans, of heb ik iets gemist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() dat zal een woordspeling zijn,het is gerolf annemans.maar mijn vraag was wie is die simonet toch geen vlaming,waarom word die dan uitgenodigd,op die kan men hier toch niet stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach de splitsing van belgie komt zo dichterbij! |
|
![]() |
![]() |