![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez....we zijn er uit...
Polonium-210 DAT is het vergif,toegepast door echte klootzakken... Alexander Litvinenko kon daar wel over vertellen,helaas,het bleek een lethaal VERGIF hé,en van een afschuwelijk type... Het hoort helemaal thuis in dit draadje,de thee van Uncle Wladimir.... ![]()
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 23 december 2023 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al de posts van Xenophon moeten lezen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om het politiek correct uit te drukken: da’s een kwestie van perspectief.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
Zieke geestjes! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een prachtvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al zou het uitvoeren op zich niet zo goor of plastisch zijn, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat is dan enkel wat ik de gruwelijkste methode acht. Heb enkel lief waarvoor je bereid te leven en sterven bent...
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om u te plezieren, 1 van de smeerlapperijtjes die de relidiote politie in Saoudi-Arabië en hun slecht carbon copietje Iran wel eens toepassen voor mensen die een pekelzondeke hebben begaan. Zet de zondaar(ares) op de knieën, op een bankje. Je wil niet dat de zweepslager te diep moet bukken. De voetzolen krijgen dan even een hoopje ferme slagen met de voorgeschreven zwiepende stok van een duim dik. Even laten opzwellen, en dan overgieten met koud, zout water. Als dat de les er niet in drijft, dan moeten er doortastendere maatregelen genomen worden.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf mezelf niet eens christen noemen wegens mijn slechte aarding met mijn medemensen. Misantroop tot het bot. Maar de gruwelijke methode omvat toekijken op wat ge het meest liefhebt terwijl ge stikt omdat ge geen huid meer hebt om te ademen. Mijn meest geliefdkoosde keuze: een bot patattenschellerke.
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ligt dan een verdiep lager dan het rooster. Althans, stukken ervan.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk is 'gruwelijkste' een combinatie van 'pijnlijkste' en 'langdurigste'.
Op dat punt vind ik "het wiel" (waar iemand ledematen gebroken worden waarna die door de spaken van een, op een paal geplaatst, houten wiel 'gevlochten' worden) een redelijk gruwelijk. Al is de kans groot dat iemand, bij het breken van alle ledematen, in shock gaat en flauwvalt of sterft. 'Langdurig' kunnen we dan wel schrappen. Vandaar dat ik methodes waarbij het slachtoffer tussendoor goed verzorgd wordt nog 'gruwelijker'. Je foltert iemand om hem dan zo te verzorgen dat hij niet aan zijn verwondingen overlijdt zodat je hem een tijdje later weer kan folteren. Dat kan je maanden volhouden. Bij villen werd dat wel eens gedaan blijkbaar. Telkens een relatief klein stukje villen om dan de wonde te verzorgen en wanneer de wonde min of meer voldoende hersteld was een ander plekje te villen.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 25 december 2023 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eervolle vermelding toch voor het rechtssysteem in verschillende Amerikaanse Staten....
U wordt ter dood veroordeeld en krijgt logement in "Death Row"... Daar wordt u in leven gehouden,het is niet eens bijzonder oncomfortabel gezien de omstandigheden dat je gevangene bent...Maar altijd vreet er aan uw geest dat het volgende week gedaan kan zijn... En vervolgens spannen de Staat,uw eigen advokaat,uw eigen familie misschien....,samen U zo lang mogelijk in leven te houden.... EN na 3 jaar wordt U alsnog geexecuteerd.... Kijk,DAT is nog eens een manier om iemands leven grondig te verpesten zie.... Met de beste bedoelingen....uiteraard.... ![]()
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 25 december 2023 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor gruwelijke "methodes" lees ik hier....brr.
Zelf zou ik nooit iemand kunnen pijn doen, laat staan folteren of vermoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor gruwelijke "methodes" lees ik hier....brr.
Zelf zou ik nooit iemand kunnen pijn doen, laat staan folteren of vermoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan net zo goed meedoen in een discussie over ruimtevaart zonder dat je een raket kan besturen. ![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest iedereen dat nu weten? ![]() ![]() ![]()
![]() |