![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 februari 2024 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anti-Hero
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk zouden haar tegenstanders volgende liedje ten berde kunnen brenen:
Bo Diddley - Shut Up Woman ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou haar vragen, waarom ben je niet vertrokken toen hij vorige keer president was? Had men haar vastgebonden misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2024 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opnieuw: Taylor Swift was al een fenomeen voor Trump internationaal furore maakte. Ze is totaal niet mijn genre, maar dat staat los van haar reeds jarenlange populariteit. Citaat:
Sterker nog, heeft ze eigenlijk ooit zoiets beweerd ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2024 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.demorgen.be/nieuws/is-do...-toe~b939eaf9/ Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 februari 2024 om 22:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan begrijp ik nu waarom je mijn logica niet begrijpt.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 7 februari 2024 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Wat de muzikale verdiensten betreft is het onder ouwe sokken bon ton om te zeggen dat het vroeger beter was en dat alles nu brol is.
Ik ben het daar niet mee eens. Er werd vroeger ook een hoop bagger gemaakt en sommige daarvan wordt zelfs nog altijd erfgoed genoemd. Maar over het algemeen overleeft het beste na verloop van tijd. Taylor Swift vind ik muzikaal niet het beste wat er te vinden is, maar al bij al maakt ze goede songs. Sommige hedendaagse artiesten vind ik echt goed (bvb Billie Eilish, The Weeknd). |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals Louis Tobback die zich voor een trein ging gooien veel bla bla tot het op daden op aan komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een business woman die enorm gegroeid is in haar stiel.
Maar ik mis de country Taylor wel. Dat is gelijk ge Hannah Montana plots Miley Cyrus zag worden, innocence gone. ![]() 2006
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 8 februari 2024 om 00:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah als Hannah Montana was Miley Cyrus nog best leuk, daarna...?????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2024 om 03:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan klagen dat mannen vrouwen objectiveren en andere vrouwen niet meer ongefilterd op de foto willen.... Vrouwen zijn nog meer vrouwonvriendelijk dan mannen. Ze krijgt nu ook veel commentaar omdat ze zoveel vliegt. 12 vliegreizen in minder dan 3 maand. Ze verkocht door die tracking 1 van haar jets. Om dan wellicht op een andere naam verder te doen als weleer. De stiekemerd!
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miley Cyrus kan een serieus pakske zingen. Het feit dat Metallica haar vroeg om samen met hen nothing else matters te spelen zegt alleszins genoeg. Heerlijke stem.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 8 februari 2024 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Wij maken uw keuken in Bèèèlghie”
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 8 februari 2024 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miley Cyrus kan heel goed zingen, maar haar performance is soms zo overdreven dat het naar de achtergrond drijft.
Ik vind zelfaanbidding en perverse gebaren een vrouw direct lelijk maken. Zo hebt ge bloedmooie vrouwen, tot ze hun opmaken en hunnen teut opendoen. Die is instant onaantrekkelijk. Of Selema Gomez? Ik vind dat een bangelijke griet! Tot ik er een docu van zag, ... Maarja, het is dan mijn fout de artiest niet van de mens daarachter te kunnen scheiden zeker? In ieder geval is het niet wijs onze kinderen te laten opkijken naar puppets on a string of the NWO. "They live."