![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja altijd dictatuur in Rusland, Perestroyka is mislukt, democratisering is iets dat de siberische russische beren niet kunnen begrijpen. Europese Unie kan met een legermacht van minstens 1,5 miljoen Militairen Rusland wel helemaal veroveren, maar het zal daarna een decennialange guerillaoorlog worden in de eindeloze beboste ijswoestenij. Hoe kan EU dan of Duitsland alleen heel Rusland veroveren??? Dit komt eraan denk ik komende vijf jaar, nu al bewapend Duitsland zich en dat betekende altijd al een nieuwe wereldoorlog: WOIV dus met bloedige, doch ULTRA Snelle, geruisloze Holocaust waarbij 88,1888 procent van alle Untermenschen van KLEUR dus binnen 9 maanden totaal verdwenen zijn in hermetisch afgesloten, onzichtbare, ondergrondse asbussen binnen heel Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zijn laatste rustplaats gezien maar inderdaad, dat wil niet zeggen dat hij daar was
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() onafhankelijke artsen moeten sectie plegen op lijk om doodsoorzaak te achterhalen
ik denk niet dat de russen het lijk gaan weggeven, het lijk van navalny zal nooit meer gevonden worden, het is nu verwijderd en zoek geraakt, dus poetin heeft dit goed geregeld als monsterlijke despoot. Misschien heeft Poetin al een miljoen mensen laten vernietigen in zijn vernietigingskampen. ======================== https://www.nu.nl/overlijden-navalny...r-familie.html Team Navalny bevestigt dood en spreekt van moord: 'Lichaam moet naar familie' Door onze nieuwsredactie 17 feb 2024 om 11:42 Update: 3 uur geleden 402 reacties De woordvoerder van Alexei Navalny heeft het overlijden van de Russische oppositieleider zaterdag bevestigd. De gevangenisautoriteit meldde de dood van de tegenstander van Vladimir Poetin vrijdag al, maar zijn team kon die nog niet bevestigen. "Alexei Navalny is vermoord", schrijft zijn woordvoerder Kira Yarmysh op X. In een officieel overlijdensbericht aan de moeder van Navalny is bevestigd dat hij op 16 februari om 14.17 uur (lokale tijd) is overleden. Volgens een medewerker van de strafkolonie waar hij werd vastgehouden, wordt het lichaam van Navalny onderzocht in een mortuarium in Salekhard, schrijft zijn woordvoerder. Die plaats ligt iets ten zuidoosten van Kharp, waar Navalny vastzat. Een medewerker van het enige mortuarium in Salekhard ontkende tegenover persbureau Reuters dat het lichaam van Navalny daar is. Het team van Navalny eist dat zijn lichaam wordt overgedragen aan zijn familie. Dood van Navalny is vólgend hoofdstuk, geen n?*éuw hoofdstuk Zie ook Dood van Navalny is vólgend hoofdstuk, geen n?*éuw hoofdstuk Navalny was 'eerder deze week nog gezond en vrolijk' Volgens de gevangenisautoriteit werd Navalny onwel na een wandeling in de strafkolonie IK-3. Hij zou zijn bewustzijn zijn verloren, waarna medisch personeel hem tevergeefs probeerde te reanimeren. Navalny werd daarna doodverklaard. Het team van Navalny kon zijn dood niet meteen bevestigen, maar zei geen hoop te hebben dat hij nog leefde. Zijn advocaat en moeder gingen zaterdagochtend vroeg naar de strafkolonie. Moeder Lyudmila Navalnaya zei na zijn overlijden dat Navalny eerder deze week nog "levend, gezond en vrolijk" was. Navalny's vrouw Yulia reageerde vrijdag vanuit München, waar ze een veiligheidsconferentie bijwoonde. Ze was toen nog in onzekerheid over zijn dood. "Als het waar is, wil ik dat Poetin en zijn medewerkers, iedereen om hem heen, zijn regering, zijn vrienden, weten dat ze gestraft zullen worden voor wat ze het land, mijn familie en mijn man hebben aangedaan." Lang voor zijn dood leek het al alsof Navalny nooit meer zou vrijkomen Zie ook Lang voor zijn dood leek het al alsof Navalny nooit meer zou vrijkomen Heb jij een vraag over dit nieuws? Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het bedenken van nieuwe artikelideeën. https://www.nu.nl/overlijden-navalny...r-familie.html =========================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is me niet duidelijk hoe Rusland hiervan zou profiteren. Het is me wel duidelijk dat - al degenen die 2 jaar na Nordstream nog steeds niet weten wie dat nu wel gedaan zou hebben - al degenen die vertellen dat Epstein zelfmoord pleegde terwijl de camera's toevallig uitgevallen waren en de bewakers afwezig - al degenen die geen traan pinken om Assange en hem vrolijk verder laten rotten Blijkbaar - WEL in staat zijn vanop duizenden kilometers afstand en binnen enkele minuten tot de conclusie komen dat Navalny door Putin vermoord werd - van Navalny plots een martelaar maken (terwijl hij een marginale randfiguur was met nazistische ideeën at the best of times en een cia asset at the worst of times) die een alom geliefd oppositiefiguur, zelfs dierbare persoonlijke vriend, een engel als het ware - en natuurlijk onmiddelijk daaraan verbinden dat er absoluut meer wapens en geld voor Ukraine moet komen. Sta me toe dat ik mijn twijfels heb over de kwaliteiten van deze 'detectives'
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 17 februari 2024 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 17 februari 2024 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je denkt dat iemand anders dan het Russisch regime zelf er in zou slagen iemand in die gevangenis om te brengen ...
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog vreemder.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iedereen blij, de vent was een zware diabeet, om dan je tijd te gaan slijten in een gevangenis binnen de poolcirckel lijkt me niet echt een verstandige carrierekeuze. Hij was beter in duitsland gebleven, maar zijn opdrachtgevers beslisten er anders over.
Zijn vrouw is alleszins blij, nu kan ze openlijk met haar loverboy paraderen en miljoenen gedoneerde euro's in parijse boutiques spenderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() De snack of de planeet?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staande ovatie Poetin vierendelen? Rusland volledig van de kaart vegen zouden dat opties zijn? Operatie Barbarossa de denkpiste van éne zekere Adolf?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 februari 2024 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Motief 2. Gelegenheid Nu ik ga met uw opmerking ervan uit dat u volledig overtuigd bent dat Epstein uit de weg geruimd werd door leidende figuren in het westen, zij hebben immers duidleijk motief en gelegenheid. (hoe zit het trouwens met al die video's usw die in beslag genomen werden) Mbt Navalny. 1. Op het moment staat het niet vast of hij vermoord is of een natuurlijke dood gestorven is. Het regime in die strafkolonies is niet van die aard dat je daar een optimale gezondheid of medische omkadering hebt. In de VS bvb stierven meer dan 6000 mensen in de gevangenis in 2020. 2. Ik geef onmiddelijk toe dat als hij vermoord is Rusland natuurlijk gelegenheid had. Motief is een heel andere zaak. Heeft u een plausibel motief? Voor andere machten (eg VS, Ukraine, zelfs Nawalny's weduwe die blijkbaar al lang talloze boyfriends heeft en wat graag in de spotlights staat) vind ik wel onmiddelijk plausibele motieven, de eerste daarvan wat je nu ziet, ie het gebruiken om voor meer geld en wapens tegen Rusland te pushen. Gelegenheid ligt moeilijker voor andere partijen, maar is alles behalve ondenkbaar, het omkopen van een slechtbetaalde bewaker of medegevangene is niet echt moeilijk indenkbaar om maar een voorbeeld te geven. I.e. is hij vermoord door Putin? Niet onmogelijk maar gezien ik geen plausibel motief kan indenken onwaarschijnlijk in mijn ogen. Natuurlijke dood al dan niet omwille van povere omstandigheden in een strafkolonie - perfect mogelijk. 1 van de hierboven vernoemde andere partijen: gezien de onmiddellijke conclusies, het toevallig paraat staan van zijn lustige weduwe om onmiddellijk speeches te geven en het feit dat ze moeite hebben om meer geld voor Ukraine door het congres te pushen. Plausibel imo.
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Heerlijk om in zulke draden het werk van het Kremlin te mogen aanschouwen.
Blijkbaar zitten die propaganda machines in alle landen op alle denkbare fora. Dat is bij deze ook weer bewezen.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zit nu op Aldebaran Vril te ontginnen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hebt u ergens een argument? Buiten dan uw waanideeen om overal Russische spionnen te zien? Ik zie er geen.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen Russische spionnen, wel Russische staatstrollen uit de leugenfabriek van Sint-Petersburg.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een notedop:
Lee Harvey Oswald, een ex VS marinier, later overloper naar de Sovjetunie (ja, omgekeerd) schiet VS president John Kennedy dood. 2 dagen na de officiele inbeschuldigingsstelling van moord wordt ie doodgeschoten, live op televisie, in een politiehoofdkwartier, door een nachtclub eigenaar Jack Ruby, die veel politie officieren als goede kennissen had, ja, dezelfde politie als dat hoofdkwartier - Dallas. Dus onontkenbaar, niet als geheim te klasseren, niet verdraaibaar, want het gebeurde live op televisie. Sjit Houston we hebben een Probleem. Amper een dikke 3 jaar later, stierf Ruby in een hospitaal, doodsoorzaak gerapporteerd als https://en.wikipedia.org/wiki/Pulmonary_embolism, een bloedklonter die ergens op een niet fatale plek loskomt en naar een wèl fatale plek geduwd wordt, daar de stroom reduceert tot en met blokkeert, en vala plots overlijden. Maar dat was in de VS, het regime daar zijn de GOEI, dan moet het een natuurlijke dood zijn, en dit is in Rusland, het regime daar is FOEI, da kan geen natuurlijke dood zijn, dit is MOORD! ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |