![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar komt het idd op neer. De N-VA is slechts een legoblokje. Een blokje dat overal in kan gepast worden, maar zeker NIET in een onafhankelijk Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we ooit verdere stappen kunnen zetten, is het zeker niet dankzij het VB, maar ondanks het VB. U weet dat goed genoeg, uw blinde haat t.o.v. De Wever ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ver staan we na 20 jaar N-VA deelname aan de macht?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over jouw en De Wever's blinde haat voor de grootste Vlaamse partij zullen we maar zwijgen, zeker? Jullie doen krek hetzelfde als alle andere belgicistische partijen die verantwoordelijk zijn voor het cordon sanitair. WALGELIJK!
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf gewoon hoe de realiteit in elkaar zit. Deze realiteit ontkent u met alle macht omdat u een De Wever hater bent. Uw vroeger onderschrift zegt genoeg, zo niet alles. Laatst gewijzigd door reservespeler : 6 april 2024 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarop stemmen als ge uw eieren niet meer onder de nva wilt leggen?
en wat is er mis met haat?
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel gewoon vast dat er geen enkele partij wilt samenwerken met het VB. Stel dat wij Vlaams een regering zouden vormen met het VB, dan kunnen we het federaal vergeten. Tot nader order is het daar, op dat niveau dat er veranderingen kunnen en moeten gebeuren. Wij passen er voor om te staan roepen vanuit de Vlaamse regering, zonder dat dit effect heeft, dat is de realiteit. Het maakt zelfs niets uit of De Wever een haat heeft op het VB of dat hij het niet heeft. Ik dacht echt dat u zoveel politiek inzicht had, niet dus. TVG denkt echt dat hij van daar uit iets kan betekenen, en jullie geloven dat. Erg, heel erg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haat het VB echt niet, ik heb zelfs al voor kandidaten van het VB gestemd (in de gemeenteraad), hetgeen me niet altijd in dank afgenomen werd. Zo'n stemming is uiteraard geheim, toch wist iedereen van wie die extra stem voor het VB kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb je dan alle zaken Vlaams voor in de diepvries opgesloten. Ondertussen vragen jullie jezelf af hoe het komt dat je elke verkiezing minder stemmen haalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch hebben wij in die vier jaar nog veel kunnen betekenen voor Vlaanderen, maar door de .... in jullie ogen willen jullie dit gewoon niet zien. Telkens hetzelfde herhalen, bij gebrek aan echte argumenten, zal deze discussie niet vooruit helpen. Je hebt dit nu al ne keer of 100 geschreven, het zal wel goed zijn zeker of weet je echt niets anders te brengen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelooft gij nu echt dat ge in ons land iets gaat kunnen veranderen..? In 't voordeel van de Vlaming begot..? Nee maar.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je even uiteenzetten waarom de N-VA dat niet is?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Al decennia lang komt PS DICTATUUR met steeds meer zaken om slavernij van de bevolking te versterken.
Alleen begrijp ik de PS die al decennia de federale aanstuurt totaal niet als ik naar hun grote voorbeeld China kijk en hun doen en laten. In China moet men werken .... China staat achter de bedrijven ! Hier word niets anders gedaan door links dan alles wat ooit verwezenlijkt was kapot te maken. Onze maatschappij terug te draaien naar de middeleeuwen om de bevolking op alle mogelijke wijze te straffen door op eisen van financiële middelen. Dit alles om het steeds groter wordende linkse kies-vee ambtenaren leger die de bevolking privé, in de bedrijven via vakbond bespieden om te kopen. In China weet men wat de regering doet, hier in het sjoemel merk Belgie zijn de maffia praktijken de regel
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 april 2024 om 17:21. |
![]() |
![]() |