![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wever zou best nederig zijn ondanks zijn morele overwinning is zijn partij een (kleine) verliezer van de verkiezingen.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Walen leren minder en minder Nederlands en ook de Vlamingen leren minder Frans. Het Engels zou dan als bindmiddel kunnen dienen ,ware het niet dat de kennis van het Engels bij de Walen ook zeer miniem is. Het mooiste voorbeeld is Waal en Belgicist ,Bouchez. Die beloofde bij hoog en laag dat hij tegen de volgende verkiezingen ( die van 9 juni 2024) Nederlands zou spreken. .Het resultaat hebben we kunnen zien; Bouchez spreekt nog steeds geen Nederlands, maar loopt wel met een Belgisch vlaggetje op zijn vest ,rond. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp heel goed dat je N-VA'ers daarmee wil jennen, maar dat is toch geen nieuws ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Luister goed! 't Stond in De Standaard van 13 juli 2024. https://www.standaard.be/cnt/DMF20240712_96963898 Fijn, he! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet wel, zetels winnen = een groot verlies. Zetels verliezen = een grote overwinning.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA heeft zich de belgicistische logica volop eigen gemaakt. Bijkomend weetje: in het EP wist de partij het aantal zetels behouden, maar ging er wel in stemmenaantal op achteruit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik zei het eerder al, N-VA kan niet meer buiten de Belgische box denken, de VU manier.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag gewoon wat de waarde is van wat u gepost heeft. Nieuwswaarde is "0", omdat iedereen die het een beetje volgt al lang weet. Daarbij zit ik niet in het partijbureau, ik heb daar zelfs nooit ingezeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen het Zwitserse politieke systeem kan vreedzame oplossing brengen hier. Met protocollaire premier om beleeft vertegenwoordigere uit het buitenland te ontvangen enz.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laten we eens de procenten erbij halen. Goed kijken, beste vriend, hoe mager het uitvalt. Federaal: +0,68% Vlaams: -0,94% Brussels: -6,06% Op twee niveaus achteruit en op één niveau nauwelijks vooruit. En dan maar brullen over de procenten... En dat voor iemand die beweert in het partijbestuur te zitten. Ronduit pathetisch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wil het waarschijnlijk hebben over de bondspresident, een functie die op jaarbasis roterend wordt uitgeoefend door de leden van de Bondsraad.
|
![]() |
![]() |