![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En als U ergens op het forum zegt dat U de Vlaamse Leeuw al meer dan beu gezien bent, kan ik U zeggen dat U Uw Franse haatvlag (die ondermeer wordt opgeëisd door het extreem-rechtse staatsnationalistische Front National) in Uw aersch (om het op zijn Vlaemsch te zeggen) kunt steken. Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 6 januari 2005 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit stelt om ook altijd vast tijdens de voorstellingen van het volkstoneel Flor Barbry. In het begin, juist voor de voorstelling, hoor je voornamelijk Frans in de zaal. Maar vanaf de pauze en erna gonst het er van Vlaamse klanken. Plots hebben mensen weer hun eigen taal ontdekt. In het dagelijks leven is dat wat anders, omdat de Franse maatschappij - ook in het Noorden - nu eenmaal sterk drukt op het Frans. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Noord-Catalonië ben ik ook nog vergeten.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() niks walen voorbereiden,
gewoon de geldkraan toe.... ze zullen het wel merken hé als er gééne poen meer binnenkomt ! ![]()
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |