![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een heel dik probleem met die fascisten ja! Dat ze toch verdorie opflikkeren met hun duivelse invloeden via propaganda!
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arme man. Sativex is trouwens in België alleen te krijgen op doktersvoorschrift. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kost honderdtallen euro's terwijl een kilo wiet aan productie nog geen 10 euro kost (onder zonlicht) Maar het is zo illegaal en strafbaar dat niemand het op die schaal onder zonlicht kan groeien hier.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In brede perspectief lees ik tussen de lijnen dat u dus eigenlijk tegen gereguleerd medicijnengebruik bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3 trekjes en ik filter mijn omgeving helemaal correct uit en kan ondernemen. Ik en 100000 anderen getuigen het samen met mij. Iedereen rond mij wilt dat ik blijf gebruiken omdat ik dan aanwezig ben. Nu stamp ik iedereen buiten om hun gezaag aan mijn kop te vermijden.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kilo wiet kost 10 euro. Dat is mijn argument.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen medisch argument. En Sativex kost geen "honderdtal euro's", want het mag in België alleen gebruikt worden op voorschrift. En dan wordt het deels door de overheid betaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb trouwens geen vertrouwen meer in big pharma of de overheid. Ik slik zelfs geen pijnstillers.
Dus het moet gewoon legaal worden en mensen die dat met zorg, liefde en passie doen de markt laten invullen. Die fascisten moeten daar niets in helpen of bijsturen. Wij hebben onze eigen soorten en manier van gebruiken al lang voor onszelf aangepast op wat werkt.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron? Wat kost Sativexx dan wel en krijgen mensen met ass en adhd het ook? Niet dat ik het moet hebben. Ik heb een mix met wat indica van doen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier vindt u alles, o.m. over terugbetaling e.d. https://www.fagg-afmps.be/nl/MENSELI...faq_cannabis#: U toont nogmaals dat u niet uitgaat van de feiten. U doet zelfs niet eens moeite om ernaar op zoek te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een ingreep bij de tandarts laat u zich dan ook niet verdoven? Als u ooit geopereerd zult moeten worden, zult u van de dokter eisen om de ingreep te laten uitvoeren zonder verdoving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 25 jaar zal ik wel weten welke soort mij het beste dient zeker? Ik moet die brol niet hebben en laat het liever over aan mensen die niet achterlopen door de propaganda
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja sedert de laatste jaren wel. Ik moet trouwens onder het mes maar doe dat niet omdat die vaccinazi dan mss allerlei stiekem toedienen
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, beste vriend, "ik zal het wel beter weten" is geen argument. En zeker niet een dat kan overtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom anders eens een maand met mij zonder iets, met sativexw en mijn eigen soort samenleven om het met eigen ogen te aanschouwen.
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Ik snap uw probleem niet Cufi.
Als ge wilt, kunt ge gebruiken. Het mag dan wel (voorlopig toch) illegaal zijn, maar 't is niet dat dat veel volk tegenhoudt eh.. het heeft u in 't verleden ook niet tegengehouden. En wanneer gij het idee hebt dat ge er zoveel beter door wordt, zou ik niet meer twijfelen en gewoon gebruiken. Want 't is niet dat ge ergens nuchter voor moet zijn eh...... En al de rest van uw tirade is gewoon flauwe zever. Niemand heeft kinderen een experimenteel vaccin verplicht in te spuiten. Niemand verplicht mensen chemische castratie. Op enkele details na, is het nergens zo goed leven als hier bij ons. Dat gezanik over fascisten is ronduit bespottelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen probleem, ik heb gesproken en iedereen weet het nu, ik kan nu rustiger sterven.