![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() systeem van het oosten gaat dezelfde toer op van zijn vriendje de oppertrol dade, de ijzerwake heeft niets tezien met het draadje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel met het VB. Zonder VB was er nooit een IJzerwake gekomen. Voeg daarbij het grote nieuws dat het VB nu moslims op haar lijst zet, heeft het er alles mee te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie grap, wagner. Onbedoelde grappen zijn trouwens de beste.
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Maar toch wel twee jaar ervaring in het OCMW, verder oppassen dali en oppassen van waar de wind waait, oftewel gedraag u gelijk nen grote Vent.... de rest weet ge wel, of neen ik ga het nogmaals schrijven wie wind zaaid kan storm oogsten.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 7 september 2024 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongeren verstaan meestal geen (oude) spreuken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En op hun congressen niet alleen de collaborateursvlag, maar vanaf nu ook de bevriende halve maan ![]() Een échte gemeenschapspartij ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees ervoor dat hij de ironie niet snapt... In Slovakije zijn er geen islamieten, dus wat die tante Miep uit Bèllehhhèm hier komt vertellen is totaal irrelevant ten aanzien van het topic van dit draadje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2024 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gaat het publiek reageren als muezzin oproept tot het gebed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=sANOHOgf2sE Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 september 2024 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Ah sinees beertje aka peter 1962, dat gij het ook niet snapt daar kan ik inkomen, die tante Miep is ervaringsdeskundige in hoe de muzels de kas leeghalen zonder er aan bij te dragen, desnoods ga ik een tekening maken moest ge het nog niet snappen, of is het van niet willen opdat uw favoriete krapuul erbij betrokken wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet het Vlaams Blok toch wat ijveren om vanop de Ijzertoren de muezzin te laten oproepen tot het gebed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 september 2024 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
OCMW(gemeente)-medewerkers.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook een muezzin moet zich aanpassen. Een kraaiende haan kan zich niet aanpassen. Een muezzin wel. Hij zal moeten leren de oproepen al fluisterend te doen. Of tenminste geen geluidsoverlast te veroorzaken. ‘t Coiffeurke Tom zou hier zeer zeker in kunnen bemiddelen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 september 2024 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met een enorm grote paardenbril schrikken nu erg, en begrijpen niet wat ze zien.
Dat is niet zo erg. Maar dat ze niet kunnen doordenken dat ze een erg verkeerd beeld opgedrongen gekregen hebben, dat is wel erg. Een weinig kritische geest is een lelijk beest.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van hetzelfde niveau: ik ken een Vlaams Belanger die atheïst is, EN een buitenverblijf heeft in de diepe Ardennen.
Ook onbegrijpelijk voor vele deugpronkers?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Over wie heb je het als je over ‘deugpronkers’ hebt?
![]() |