![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een nog tsjeverig antwoord zou moeilijk zijn... Het is de fout van Wim Dries, dat Zuhal vaandelvlucht wil plegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pastoorpraat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe maar mee voor de grap? Misschien was zwijgen beter geweest, ik weet het niet. PS: Dat antwoord dat ik gaf, hoorde ik op de VRT van de één of andere politicoloog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms is iets doodgewoon negeren de betere keuze. Nu heeft ze deze shitstorm over zichzelf afgeroepen. Die Wim Dries zit zich nu wellicht een breuk te lachen als hij haar gekronkel ziet. Hij zet een duidelijke valstrik, en zij loopt er dan nog in ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dadeemeleetje is zeer hijgerig om kritiek te spuien op N-VA. En in al zijn OVLD-ijver vergaloppeert hij zich om de haverklap.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha zo !!!
Als een reactie u niet bevalt dan is het “Off topic”. Maar ondertussen heb je wel de boemerang knalhard tegen uw façade gekregen. Wel bekome het u!!!
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de huidige politiek geldt maar 1 regel: de anderen zo snel mogelijk onderuit halen.
Postjes pakken en zakkenvullen. De wens van de kiezer is ballast en bijzaak. Dat is bij elke partij zo. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 5 oktober 2024 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 oktober 2024 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Zuhal Demir is minister en zal minister blijven, normaal voor de ganse legislatuur. Waarom spreekt ze nu anders.....gewoon uit electorale overwegingen....want de Genkenaren beginnen zich terecht de vraag te stellen.....wat als NVA de grootste zou worden...wat als Zuhal Demir de meeste stemmen zou halen en volgens het nieuw decreet gedurende 14 dagen de tijd zou krijgen een coalitie samen te stellen en het burgemeesterschap op te nemen...... om te vermijden dat veel kiezers zouden afhaken en NVA links zouden laten liggen moet ze nu vlug met stoere verklaringen afkomen... ik geloof er geen jota van.... zoals reeds geschreven, ze is en blijft minister en iemand anders zal indien het scenario zich zou voltrekken in haar plaats waarnemend burgemeester worden....... die Niveanen toch... in hetzelfde bedje ziek als de Blauwe Graaismurfen als het op postjes aankomt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marie Le Pen die nu wegens graaien voor de Franse rechtbank is verschenen, is hier een sprekend voorbeeld van. En Tom Vandendriessche van het Blok, raadgever (!!) van de voorzitter van het Vlaams Belang, Tom Van Grieken, wordt serieus verdacht te sjoemelen met Europees geld. Het Nieuwsblad: "Het Europees parket opent onderzoek naar Vlaams Belang-politicus Tom Vandendriessche voor vermeend misbruik van middelen." © BELGA Het is maar dat men het weet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 oktober 2024 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit het oogpunt van de zeer extreem progressieve VLD'er of groene, is NVA een wat meer conservatieve partij. Dit terwijl de partij in werkelijkheid behoorlijk progressief is. Kijk hier maar eens naar : https://www.youtube.com/watch?v=YAqdIicQTB4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwijgen was niet goed, want dat zou betekenen dat ze het er mee eens was. Reageren is ook niet goed, want dat betekend dat minister van onderwijs maar een wensdroom is om mee te lachen. Tja, als jullie zelfs dat nog niet begrijpen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Goed geprobeerd"... En als de journalist blijft aandringen,dan is het interview gedaan.... Er zal een of twee keer een shitstorm zijn,maar daarna worden die journalisten(miserabele bullshit-jobbertjes die copy moeten leveren of anders gewoon buiten vliegen) uw "eigendom".... ![]() Wie dat niet doet trekt miserie aan....en miserie houdt van gezelschap...
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 6 oktober 2024 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zuhal: "het is als een droom die uitkomt. Onderwijs is ontzettend belangrijk voor mij. Het is door Nederlands te leren dat ik zo ver geraakt ben. Ik ben bereid er alles voor te geven, mij volledig te smijten en zo zullen we..." "hier is een job die meer verdient". Zuhal: ok, laat die ministerspost dan maar zitten.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rond 12 u 30 naar huis en de dag zit er op. En dan die zever van kiezen om minder te verdienen....laat me lachen dat mens heeft al geld zat en paar uurtjes per dag burgemeester spelen is nog altijd een pak beter betaald (4000 euro ?)dan zoals veel vrouwen half tijds bij de Colruyt gaan Werken. Meer moet je daar echt niet achter zoeken. Ik heb dat al lang begrepen. Het blijft me verbazen mensen dat niet sneller doorhebben ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 oktober 2024 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie zou haar eventueel vervangen als minister?