![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geld verdienen als hoer en niet aangeven is fraude. Hopelijk ben je hier iets mee.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de sugardaddies geen vrouwen meer mogen onderhouden en toyboys hun inkomsten kwijt zijn ligt onze volledige economie plat. Wat met suikerkindjes ? Mogen deze nog iets krijgen van hun suikertante(s) en suikernonkel(s) ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 oktober 2024 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je daarmee zeggen dat de fiscus via Artificiële Intelligentie de anarchisten en big-L Libertijnen mag opsporen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() als ge geen geld hebt hebt ge niks te vrezen he
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
"De staat" is een crimineel monopolie. Enkel ondersteund door zich het recht op geweldinitiatie toe te eigenen, en het recht op zelfverdediging af te nemen. Het is de burger niet meer toegestaan "het recht in eigen handen" te nemen.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort heeft iedereen een Pita bar om de zondagse pre van de klein mannen wit te kunnen wassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Neuken en geld daarvoor krijgen is prostitutie. Simpeler dan dat kan ik het echt niet maken.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Voor vele anderen kan de staat ook een aantal dingen regelen die met negative externaliteiten te maken hebben, zoals millieu wetgeving, een verplichte verzekering voor bestuurders van een voertuig, dat soort dingen.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
De staat bestaat niet om mij te beschermen tegen malafide contractanten, maar om mij er van te weerhouden die geschillen zelf op te lossen. Bovendien, wat U hierboven beschrijft is geen libertarisme meer, want alles links van libertarisme is geen libertarisme meer, maar onderweg naar communisme. "Small - l - libertarisme" bestaat gewoon niet. U haalt het voorbeeld van de "verplichte autoverzekering" aan. Een van grote negatieve gevolgen daarvan is dat bestuurders alle verantwoordelijkheid van ongevallen die zij veroorzaken kunnen afwimpelen naar verzekeringsmaatschappijen. Enkel bij verzwarende omstandigheden bestaat, na vergoeding van het slachtoffer, verhaalsrecht. En een steen kunt ge zijn vel niet stropen..... In een libertarische maatschappij denk je wel 2 keer na voor je in een auto stapt, wat een potentieel moordwapen is. Maar, de draad ging over het feit dat keizer Bart ons allemaal aanziet als fraudeurs. Omdat wij over 100% van ons inkomen willen beschikken. Belastingen bestaan wegens het geweldsmonopolie, dat jij voor andere redenen dan belastings-inning goedpraat.
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
https://www.imdb.com/title/tt1392190/
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 22 oktober 2024 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf welk bedrag moet mémé het geld aangeven dat ze uitgeeft aan toyboys ?
Vanaf welk bedrag moet een sugerdaddy het geld aangeven dat hij uitgeeft aan zijn meisjes ? Vanaf welk bedrag moet een suikernonkel of suikertante het geld aangeven dat hij uitgeeft aan zijn suikerkindjes ? Vanaf welk bedrag moet een scheefpoeper het geld aangeven dat hij uitgeeft aan zijn buitenechtelijke relaties en eventuele niet erkende kinderen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat als er bij buitenechtelijke relaties wederzijds cadeaus worden gegeven via de bank, cash, kunstwerken, spullen met verkoopbare waarde en dienstverlening die ze beroepshalve wel aanrekenen aan hun cliënteel ? Wie is er dan de hoer en wie de hoerenloper ? Wat met mémés en pépés die geen sex willen maar wel jongens of meisjes willen soigneren met hun centen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 oktober 2024 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Dat is dan ook "echt" voor U? Is dat nu "echt" het beste argument dat je kan verzinnen??
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Hoe denk je dat een anarchie er anders uitziet soms?
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit draadje met juiste gegevens begint,dan is er GEEN ENKELE VERSCHONINGSGROND.
Het klinkt O N A C C E P T A B E L...