![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik zie wordt er in de meeste bedrijven hard gewerkt. De inpaksters bij ons bv krijgens s'morgens een planning wat ze moeten inpakken die dag en dat zijn geen pakjes zoals van Bol.com maar grote zendingen voor winkels. Die hebben geen tijd om een babbeltje te slaan of in de toiletten rond te hangen. Als iemand de planning regelmatig niet haalt is dat ontslag. Ik wordt het mes op de keel concurrentieel gezet door mijn klanten en de arbeidskosten worden ge-évolueerd. Er zijn waarschijnlijk bedrijven waar ze fier zijn veel mensen tewerk te stellen maar competitieve bedrijven werken niet zoals aan de staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan Vlaanderen Blokker redden ?
https://nos.nl/artikel/2543380-hoe-m...t-van-geslapen Steenbergen verzamelde al meer dan vijf miljoen punten via de koffiezegels, goed voor 25.000 euro aan producten als waterkokers en koffiezetapparaten. De spullen werden gedoneerd aan stichtingen, buurtverenigingen en hospices. Steenbergen en haar man krijgen de punten veelal van anderen. Dagelijks zijn ze bezig met het knippen, tellen en bundelen van alle punten. Soms uren per dag. "Dit is voor mij zo'n mooi tijdverdrijf", zegt de vrouw. De winkelketen Blokker is al jarenlang het enige inleverpunt voor deze spaarpunten. Gisteren maakte Blokker bekend dat het bedrijf uitstel van betaling heeft afgevraagd vanwege "acute geldnood". ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedrijfsstrategie dient zich op lange termijn en uitbouw te focussen. Een hoop personeel denkt blijkbaar anders, niet zozeer als "medewerkers". Ik veronderstel dat Maddox veel van die nefaste houding ziet in zijn werkomgeving. Vandaar misschien een meer negatieve houding? Kweetni. De instelling van "Als het met het bedrijf goed gaat, gaat het met mij ook goed" is meer verdwenen vandaag, begrijp ik. Let wel: een hoop CEO's en leiding van grote entiteiten waren/zijn zeker mede verantwoordelijk door personeel te dikwijls als een pure kostenpost te behandelen als een noodzakelijk kwaad. (Een beetje zoals bvb ook de NMBS doet met zijn hoofdproduct: klanten. -But I digress.-) Medewerkers, samen met de kwaliteitsproducten zelf waren de belangrijkste aanwinst in mijn bedrijf destijds. Die ingesteldheid moet je aan je team verkopen van bij de aanwerving. Valabel voor de inpakster in je magazijn tot de hoofdtechnicus van de onderhoudsploeg die dat magazijn operationeel moet houden. "Zij" die een bedrijf willen leiden dienen naar mijn gevoel het begrip medewerkers duidelijker te snappen. Ze maken verdomme deel uit van hun grootste kapitaal.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een huishoudartikel aan 20 euro of een soortgelijk, beter en stijlvoller product op Temu aan 10 euro.
Rara wie gaat kapot?
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 6 november 2024 om 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Bij een on line leverancier kun je na betalen niets ontvangen. Dat is mijn ervaring met Velano mode. Er zijn zoveel veel malafide bedrijven die verkopen via websites. Niet alle aanbieders staan op de lijst van de politie zoals deze. https://www.politie.nl/aangifte-of-m...spartijen.html Laatst gewijzigd door cato : 7 november 2024 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gipsy, Jay-P,
Ik denk dat mijn onderschrift mijn ervaring op de werkvloer wel verduidelijkt.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da sinds de economische sabotage genaamd "lockdown" 30 euro geworden. 't Briefke en bankrekening zijn nie van 20 naar 30 gegaan. En dan krijgt ge jagers... op de oude prijzen... waarmee enkel nog brol in China kan worden gemaakt en hier doorverkocht met winst Dus Chinese noch Belgische bedrijven zijn verantwoordelijk voor brol. Voor zover prijs en kwaliteit (lees: levensduur) gekoppeld zijn, want talloze kwalitatieve producten hebben brol onderdelen die maken dat de kwalitieve mee de vuilbak in gaan.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Vervolgens gaan ze klagen over fraude van de zelfbediening. Eigenlijk moet ik ook niet gaan klagen over de fraude van on line verkopers. Laatst gewijzigd door cato : 7 november 2024 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ge moet wachten. Maar het is identiek dezelfde bal met dezelfde functie. Dat er alleen troep te koop is is niet waar. Want knutselgerief betaal ik hier 50 tot 100 euro maar op Temu had ik 80% korting en betaalde ik nu 15 euro. En henneptouw is henneptouw he, jutte is jutte, nietjes zijn nietjes, haakjes zijn haakjes. Ge hebt gewoon 1000 maal meer aanbod waar dus ook meer rommel tussenzit. Aan u derde partijen te checken op reviews etc.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(zoals mijn onderschrift ook trouwens. ![]() Mijn ervaring ligt zowel op de werkvloer met mijn medewerkers. Aanvullend als eigenaar/CEO toendertijd van die kleine KMO met een achttal medewerkers waren er extra verantwoordelijkheden voor het voortbestaan en evolutie van het bedrijf zelf. Dit naar zowel klanten, medewerkers en (uiteraard) mijn eigen en mezelf toe. Het betekent een ruimere benadering qua responsabiliteit van elke zichzelf respecterende bedrijfsleider. Ik ga ervan uit dat men dat moet kunnen waarderen in de eigen werkomgeving. Been there, done so... Tot het moment dat ik besliste dada-met-de-pollekes naar Belgenland te wuiven en consequent koos met de voeten. Emigratie uit Europa was het resultaat maar dat is een ander verhaal, hier niet ter zake doend.
![]() |