![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() De oplossing is toch simpel....iedereen gelijk voor de wet.
Dus vanaf 1 januari iedereen minimum pensioen. Gevolg is dat het minimum pensioen voor iedereen verhoogd kan worden naar €1800 of misschien zelfs meer. Geen gunsten meer voor kiesvee en co. Iedereen gelijk voor de wet. Wie jaren meer heeft gekregen, moet zeker niet zeuren, want die heeft het gehad. Of nog even wachten tot de EU bepaalt wat er nog betaald mag worden ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 november 2024 om 03:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In functie van zijn carrière kan het loon van de ir die in de privé werkt wel uitlopen. Maar dat geld ook voor de overheid waar je toch ook carrière kan maken. Laatst gewijzigd door speurneus : 27 november 2024 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat mag mensen niet beletten meer als arts, advocaat, ingenieur edm te verdienen he. ![]() Vrijheid hoeft niet verkocht te worden met schone-schijn-praatjes, maar voel je voora' in uw portemonnee.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan gaat de discussie verder: maar dan ook iedereen hetzelfde bedrag afgehouden worden als sociale lasten. Gedaan met de middenklasse die zowat vijf keer meer bijdraagt aan de sociale kassen, als de lagere klasse. En gedaan met de hogere middenklasse, die zowat 10 keer meer bijdraagt dan ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100 % akkoord ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=epicurist_dirk;10440292]De oplossing is toch simpel....iedereen gelijk voor de wet.
Dus vanaf i 1 januariiedereen minimum pensioen. 1 Jan. 2026 ? 2030 ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Boduo;10440581]Dus vanaf 01 jan 2006 ? 2030? krijg ik een dikke salariswagen, dikke groepsverzekering, bonus, volwaardige 13 de maand en boven op de maaltijdcheques allerlei sport, eco en cultuur cheques...wow...... laat maar komen ........... of zouden daar geen centen voor zijn........ Bart De Wever en de bende van Arizona weten nog niet waar ze aan beginnen als ze tijdens de match de pensioenregels van de ambtenaren gaan veranderen........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 november 2024 om 13:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... Voor iedereen. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 november 2024 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=graaf de bethune;10440975]
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Zulma De Mier, ministeres van onderwijs....werd gisteren in het Vlaams parlement ondervraagd door D'haese van PVDA over de wijzigingen van de pensioen ambtenaren oa die van het onderwijzend personeel.... de vraag was of ze zich realiseerde wat dit zal teweegbrengen aan overheidspersoneel die nu heel vlug de overstap zal maken naar privésector..... het antwoord van Zulma was hilarisch en wraakroepend.... de reden was ,na het zien van de Pano reportage over cPaS Anderlecht of te wel het OCMW.... maar ik zeg het in het Frans omwille van de letters PS in de afkorting, dat de geldverkwistingen daar moeten en zullen terugvloeien naar staatskas.... en daar dient het afromen van het ambtenarenpensioen voor........... ik zweer het REVOLUTIE zal het zijn onder ALLE getroffen ambtenaren.......en we zullen de middelen gebruiken die ons statuut ons biedt om terug te slaan..... gevolgen, nog minder leerkrachten, minder treinbestuurders, nog minder geschikte militairen vinden, politie ook weinig bekwame kandidaten enz enz enz............ze weten nog niet waar ze aan begonnen zijn bij NVA....we zullen hun bestrijden ter zee, ter lucht en ter land......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus de oplossing kan niet meer democratisch bereikt worden.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug uniformscholen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leven van Belgie rekken, dat is alles wat telt. Natuurlijk, ik begrijp dat het zeer wrang smaakt dat het net de N-VA is die de Vlaamse mensen gaat verarmen stijl Ceau?escu in Roemenië vroeger. Maar ze kunnen niet anders, want het VB...
![]() |
![]() |