![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, probeer de Sovjet methode . Iedereen dezelfde zorg. Behalve de hogere apparatsjiks, die import geneeskunde kregen.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote problemen die de US nu heeft komen vooral door de wilde immigratie van Zuid Amerikanen. Trump heeft daar al iets proberen te doen tijdens zijn eerste mandaat maar debiele Biden vond het leuk dat weer teniet te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op West Europese fora krioelt het trouwens van Russische trollen met een missie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, het is niet de schuld van de nog niet geïntegreerde immigranten dat ze het systeem nog niet begrepen hebben. Die groep vergroot exponentieel het aantal mediagenieke pechvogels. Ja, de US gezondheidszorg is gebaseerd op een winstbasis.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En a propos ik heb een US social security card omdat ik daar ooit belasting voor betaalde. Zoals alle Amerikanen of green card holders Laatst gewijzigd door Gipsy : 20 december 2024 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ni zeveren he, problemen met de schildklier e.d. zijn de grote uitzonderingen. Iedereen die op zijn gezondheid past, met mate geniet van de geneugten des levens, mogen in een louter collectivistisch model opdraaien voor die 2 ongelooflijke vetzakken.
En dan is het de schuld van de verzekeringsmaatschappij zeker. Laten stikken in hun eigen vraatzucht, en het gebrek aan karakter, zeg ik daar met veel overtuiging bij.
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Het systeem gaat altijd stuk, omdat op gegeven moment de parasiet groter is dan de gastheer. En dan gaat het "poef."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 december 2024 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh shit waarom wil ik soms deelneemen aan dit simplystisch forum? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Alles is gebaseerd op winst. Of ben jij een communist?
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denk je nu écht dat je een betere prothese gaat krijger dan een werkloze? En ja, ik heb ook een hospitalisatieverzekering.
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Het kan niet communistischer dan dit.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 december 2024 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik een privé verzekering heb?
![]()
![]() |
#55 |
|
![]() Iedereen ziet wat je gezegd hebt hoor. Je zou het nu misschien graag deleten, die communistische uitspraak van je, maar dat gaat niet meer.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik Gipsy aansprak op die eenpersoonskamer? In geen enkel serieus ziekenhuis krijg je op voorlegging van je verzekering zomaar een eenpersoonskamer. Die kamers zijn beperkt en voorbehouden voor mensen die het echt nodig hebben. Mijn ouders zijn allebei al opgenomen geweest, allebei met een hospitalisatieverzekering en die hebben nooit de pretentie gehad om een eenpersoonskamer te eisen. Content?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 december 2024 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed voor u, waarom zit ge dan te lullen over het comfort van een privé kamer en dat ge een betere chirurg krijgt dan het "ordinair" volk? Na mijn operatie heb ik ook liggen kermen van de pijn die nacht. Dat zou ook niet plezant geweest zijn voor die 5 anderen van een groepskamer.
Wereldwijd is dat een evidentie dat men een betere service krijgt naargelang men betaald. Denkt ge echt als ge ligt te sterven op een trottoir in New York dat men u laat creperen ook als ge arm zijt en geen verzekering hebt? Ik zou me eerder zorgen maken in Moskou of andere bananen republieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20241220_94770225 Deze steuntrekker, zonder te weten of hij niet "kan" werken, trekt niet genoeg steun.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens de ondergang van het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben semi communistisch opgevoed, en heb mijn 3 hersencellen goed gebruikt. Ik ben een pragmatisch hedonist geworden. Met het besef dat in een overbevolkte maatschappij dat wel heel moeilijk word.
![]() |