![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb zo dikwijls auto's verkocht. Maar toen kwamen er nog 'normale' particulieren op af. Gewoon een Vlaamse man met zijn vrouw en dochter je kent het wel. Niet zelden mensen binnen gelaten na de verkoop en iets te drinken aangeboden. Dat kon toen nog. Nu is dat en zeker in het Brusselse niet meer te doen. Staan daar dan om 22 uur 4 Albanezen of Roma's aan uw deur en jij staat daar in uw pyama op uw sloefkes. Voor je het weet zitten ze in je papieren te rommelem starten de motor geven gas dat gans de buurt opschrikt en hoop zever. En dan agressief beginnen doen met de bedoeling je te intimideren. De laatste keren ik nog een auto te koop had zei ik ....als je komt kijken kom je alleen of max met 2....als je komt met al uw broers of vrienden erbij doe ik niet open. Als ze dan wat lastig begonnen doen bye bye ik verkoop mijn auto niet meer We beseffen het niet altijd maar er is hier de laatste 20 jaar een hoop schorremorrie bijgekomen je kan het je nog amper voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen vertrouwen in die zaken maar dat ligt uiteraard ook aan ieders karakter. Maar toch even paar seconden googelen en al dit https://retailtrends.nl/news/71301/1...gen-op-zalando Trouwens het bedrijf die bij mij kwam dreigen via een deurwaarder die dan nog niet de beleefdheid had me even te antwoorden terwijl was ik een sukkel geweest hem wel meer dan 1000 euro had gestort ....krijg ze daarna maar terug want die deurwaarders zijn altijd net met verlof of net beetje ziek. Ik blijf van al dat crimineel gedoe ver weg ....ik heb die onnozelaars voor niks nodig. Ik kan nog altijd naar een winkel als ik een paar kousen nodig heb. PS Probeer die Zalando maar te bereiken die zitten overal van Dublin tot Papoea maar in feite nergens. Allemaal criminele organisaties waar niemand vat op heeft. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 januari 2025 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Over WKA: is inderdaad een soort doorverkoopplatform. Ze willen wel groeien tot een echte speler in de tweedehandsmarkt maar helaas ze gaan nooit tegen de grote spelers kunnen halen. Ook het personeel dat ze aanwerven zijn niet de allerslimsten maar eerder wannabee's in een JBC kostuum gestoken. Ik zou zeggen wegblijven. |
|
![]() |
![]() |