![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zat in de eerste of tweede kleuterklas (ik moet een jaar of vier geweest zijn) en iemand die een klas hoger zat (Daan) vroeg of ik een spelletje wou spelen. Hij nam mijn handen vast en begon rondjes te draaien tot ik los kwam van de grond, lachen dat ik deed. Opeens liet hij mij los en ik vloog op de stenen vloer (met van die ruwe stenen buitentegels). Dat pikte een beetje aan handen en knieën en er zal wel wat bloed aan te pas gekomen zijn, en blijten maar.
Avonturen op de speelplaats in een tijd dat de N-VA (partij) nog niet bestond. Het stenen tijdperk als het ware! Laatst gewijzigd door N-VA : 10 februari 2025 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit eens een klakkebuis in mijn verhemelte geduwd gehad. Je weet wel, die plastieken buizen waarmee je papieren pijltjes afschoot.
Dokter heeft toen mijn verhemelte genaaid. Zonder verdoving want de wonde zat te dicht bij mijn keel. Heb toen de hand van mijn moeder plat genepen maar 't is gelukt.
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat was wat anders dan de spelletjes van tegenwoordig op de computer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog herinneringen van toen ik in de tweede kleuterklas zat bij een non - ik was toen 4 jaar.
Een jongen had in zijn broek geplast. Als straf moest hij met zijn natte broek op zijn hoofd in de hoek staan :cry Kleuters die teveel praatten kregen een "lange papieren tong" opgeplakt en moesten ook in de hoek gaan staan. Kleuters die op een vraag van de non niet konden antwoorden kregen papieren "ezelsoren" opgeplakt. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 10 februari 2025 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch eigenaardig dat die Unigro boekjes daar zo geschikt voor waren.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was zo een wat glad papier dat in de lengte in twee gescheurd perfect voor een pijltje was. De punt werd met speeksel gevormd en vastgeplakt.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de jeugdige onwetendheid is nog duidelijk merkbaar ...
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de speeltijd op school deden de meisjes touwtje springen of hink stap.
De jongens knikkeren of bikkelen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerste Paniniboek voor het WK van 1986. En het ruilen van de "blinkers" tegen 2 of 3 gewone.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wij maakten dan weer bogen en kruisbogen, dat een ding was een beest schoot los door een kartonen doos. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 11 februari 2025 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk de flits (katapult) niet vergeten hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf de jaren 80 ging het snel. Eerst de cassette bandjes, dan de grote floppy, dan de kleine, dan de hd, dan de syquest, dan de zip, dan de cd, dan de dvd…
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 februari 2025 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dikkopjes en stekelbaarsjes gaan vangen uit de beek met een zelfgemaakt schepnetje van een oude nylonkous.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging trouwens die stickers kopen in een krantenwinkel in Kontich, die door vader en moeder De Wever werd uitgebaat.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 11 februari 2025 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |