![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Bart De Wever de enige politieker die jij gelooft?
Of geloof jij alle politici die, hoe harder ze iets beweren of ontkennen, hoe meer ze dat zelf zouden menen? VB en nva verschillen van mening over Europa, over de weg naar zelfstandigheid voor Vlaanderen, over de mate van respect voor de mensenrechten, over de visie omtrent minderheden en omtrent de ethische kwesties.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe is dat dan weer mogelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Nous ne sommes demandeurs de rien?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, had ik idd over het hoofd gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte Belgische politici.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zeg is dat zo goed als alle politici (er zijn uitzonderingen) beginselloze opportunisten zijn. Valerie Van Peel is misschien zo'n uitzondering, maar dat moeten we nog zien.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() passé composé,
voltooid verleden tijd de begroting in Wallonië en Brussel is van die aard dat ze gaan moeten smeken
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
En op dezelfde wijze als hij nu op een hersenloze manier alles van VLD goedpraat, en de rest verketterd, zal hij dat dan ook doen met N-VA. Zo gaat dat als je geen principes hebt.
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn ze allemaal, is dus geen argument hee. Zelfs de verkozen Blokcreaturen zijn Belgische politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100 per uur inconsistent maar wel commentaar geven op mogelijke inconsistentie van anderen.
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Verkettert, oeps, ik moet meer herlezen voor ik post.
![]() |
#56 | |
|
![]() Alleen schijnen ze het precies nog niet door te hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Open VLD die mee in de Brusselse regering stapt.
Het is te hilarisch voor woorden. Een regering van verliezers. Vivaldi II. Brussel gaat volledig naar de kloten.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is volledig naar de kloten.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat geen één haar op m'n kop dat eraan denkt de toestand alhier een beetje goed te gaan praten, maar bij 'volledig naar de kloten' stel ik me toch wel iets nogal tamelijk anders voor. Maar als ik Brussel écht 'volledig naar de kloten' moet noemen/vinden, welke straffe terminologie rest er mij dan nog als ik het over pakweg de onlangs door "de Russen" veroverde dorpen & steden in Oekraïne, of over "Gaza" wil hebben? ![]() Nog méér 'volledig' dan 'volledig' bestaat niet, hé. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 maart 2025 om 18:12. |
![]() |
![]() |