![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge pakt een geit en een katana mee naar de showroom en vraagt of ge eens moogt proberen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Neolith is dan ook het bekijken waard. Veel mogelijkheden wat uitstraling betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt een schets van hetgeen je wilt, je geeft de maat door waar de keuken tussen moet staan en zij doen de rest. De calculator / tekenaar maakt een tekening (waar je bij zit), je kiest welke plaat je wilt (eventueel meerdere kleuren) en het programma rekent de prijs en de benodigdheden uit. Als je akkoord bent (moet niet onmiddellijk hoor), dan gaat de tekening naar de zagerij. Een volautomatische CNC machine maakt uw platen netjes op maat. Iedere plank of plaat krijgt een klever met de maten en met een nummer. Voor het afplakken hebben ze een volautomatische afplakmachine. Scharnieren, lades, ... alles kun je daar krijgen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 7 mei 2025 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lada werd destijds ook compleet de grond in gepraat, behalve door mensen die ... een Lada hadden. Ik baseer me op de ervaringen van een vriend van me, die ooit vertegenwoordiger was voor Boretti. En omdat die me ten stelligste afraadde om Boretti te kopen...
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga vanavond eens kijken wat ik over die Kevok kan vinden... 't Is in ieder geval wel niet in de buurt dus ze gaan al met goeie papieren mogen komen...
![]() |