![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, stropopje nummer 2 kon natuurlijk niet ontbreken
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet hoeveel budget Gent heeft, maar ik hoorde deze week op Terzake dat voor iedere 100 euro die er binnenkomt, er 10 euro dient voor intresten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allez, het resultaat van .......
![]() |
![]() |
#47 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Den Ardennees is dan wel rechts-conservatief, hij zit wel in met het milieu in Gent en omgeving, aldus was hij al een jaar of 15 lid van het Gentse Milieufront. Nou was die links-militante inslag bij die vereniging al langer hem een doorn in het oog, maar toen men in januari van dit jaar doodleuk meldde dat het lidgeld "evolueerde van 5 euro per jaar naar 5 euro per maand" (sic) was dit voor Den Ardennees het moment om te melden dat hij geen verlenging lidmaatschap meer wenste, samengaande met het vermoeden dat de subsidiekraan wat verminderd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U huppelt hier op dit fora rond als Alice in Wonderland Leve de progressieve Maar eens te meer wordt u geconfronteerd met de konijnenpijpen diep onder het wonderland van links progressief En die gaan in Gent populistisch naar 1 miljard schulden Maar de gedolven konijnenpijpen van de progressieve is niet alleen in Gent Deze in Antwerpen waren ook diep door de progressieven Bekijk alle zwarte diepe konijnenpijpen waar Alice in wonderland mee geconfronteerd wordt Er is in Vlaanderen Wallonië Brussel 1 constante Progressief links beleid En u kijkt als een konijn in een lichtbak verblind naar N-VA
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik en mijn mede Vlaams-Brabanders betaal honderden miljoenen per jaar voor de Bearcats en Scheldebootjes en de andere folietjes van NVA-Antwerpen. Ik ben een netto betaler voor Antwerpen, dus Antwerpenaren kunnen ofwel mijn voeten kussen in dankbaarheid of mijn kloten in het andere geval. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 juli 2025 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaanderen leegzuigen ? is het u ontgaan dat Antwerpen de motor is van België en dat het leegzuigen van Vlaanderen gebeurt door Wallonië ? Op welke planeet woont u ? De maag van de koe is in Vlaanderen, de uiers in Wallonië Wat dat voeten en kloten kussen betreft. Ik kan uw niveau inschatten
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt gij al ‘dank u’ tegen mij gezegd voor al het geld dat ge van mij gekregen hebt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, geef toe ge zijt een Antwerpenaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar scheld ik? En hoe moet ik "argumenten" hebben tegen een bewering van uw kant die niemand hier gedaan heeft? Dat is nu eenmaal wat een stropop is. Je geeft argumenten tegen iets wat niemand stelt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 juli 2025 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PA weet je wel. ![]() Of vind je dat het ok is als ik jou of iemand anders een stropop noem? Leg het eens voor aan Ponti. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 juli 2025 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe belast je als stad mensen die geen inwoner zijn?
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Volgens u, weeral een trap naast de bal
Gebrek aan kennis leidt tot gebrekkige besluitvorming En de gedachte dat men het beter weet is de rem op kennis opdoen Zie dat steeds opnieuw gebeuren Ik ben geen Antwerpse inwoner Geen muziek van de strangers bij mij, bij de rijkswacht Wel blanche en zien peird van Willem Vermanderen Tuss'n kortriek en .......
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 5 juli 2025 om 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Hoe doen ze het in Leuven?
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het principe toch redelijk gelijkaardig aan al die tweedeverblijfsbelastingen in (onder meer) veel kustgemeenten? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 5 juli 2025 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |