![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is niks proberen aan.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat gij mijn huis komt in brand steken. Voor mij is dat erg. En dat ik nadien als reactie daarop uw kinderen kom in stukken snijden. Jij zou dat laatste dus schandalig vinden he ![]() 1) dat het een les weze, en dat ge misschien de volgende keer geen bandietenstreken bij mij komt uithalen 2) ik tenminste zeker ben dat uw kinderen mijn huis niet zullen in brand steken later. Had gij willen vermijden dat ik uw kinderen kwam in stukken snijden was dat eenvoudig he: ge steekt mijn huis niet in brand. Dat zijn geen manieren. Door mijn huis in brand te steken WEET ge dat ik iets zal doen zoals uw kinderen in stukken snijden of zo. Als gij mijn huis in brand komt steken, kunnen we er dus VAN UIT GAAN dat uw BEDOELING IS dat ik uw kinderen in stukken kom snijden: daar is het U om te doen he. Gij WILT dat ik kinderen in stukken snij, zodat je nadien kan roepen "kijk eens wat een smeerlap zie !". Dat ge daarvoor uw kinderen opoffert met een grote glimlach is dus blijkbaar normaal voor U, want dat maakte deel uit van uw ganse plan. Uw drijfveren hierbij zijn enkel: 1) mij de miserie aandoen van een afgebrand huis 2) mij nadien kunnen beschuldigen van kinderen in stukken te snijden. Daar leeft gij dan voor. En daar dienen uw kinderen ook voor.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2025 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij klinkt als een Moslim die heel hard zijn best doet om Christelijke argumenten te bedenken maar eigenlijk gewoon de Islam citeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So? Als de islam zegt dat 1 plus 1 twee is, dan ga ik niet debatteren dat het 3 is. Net zoals Israël genocide begaat en iedereen met 2 hersencellen dat zelf kan aflezen in de realiteit. Wie daar nog experten voor nodig had, is eigrnlijk discussie onwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan er iemand mij op een deftige manier uitleggen wat al die Palestijnse vlaggenzwaaiers in de EU komen doen? Thee drinken?
Moet men dat zien als een geplande volksverhuizing om daarna de EU aan te vallen?? ![]() Ahmed Aboutaleb aan het woord... Opletten is de boodschap Europa of het zal van kwaad naar erger gaan. ![]() Misschien zie ik het te dramatisch in maar toch zal er rekening met gehouden moeten worden voor het te laat is. Of zijn het al vijgen na Pasen???? ![]() Een regel??? Uitzetten wat geen meerwaarde is, zij die het terrorisme hoog in het 'vaandel' weten te dragen eruit. Een tweede regel???: de EU zal zich qua veiligheid / er veilig te leven zich moeten herstellen in de landen die er lid van zijn te kunnen vrijwaren tegen...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2025 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alles went
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu zien we in dat de joden het hele probleem zijn. Ook hier hadden ze reeds teveel invloed Hebben dat nog steeds omdat de jodenpartij de premier levert. Als de politiek niet doet wat ze zou moeten doen, is het nogal wiedes dat anderen het dan wel zullen doen in plaats van hun beurt op liquidatie af te wachten he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaanse mp spreekt vanaf vandaag openlijk over de genocide van Israel.
Ooorlogscrimineel Sa-ar noemt hem een anti-semiet. Je verwacht het niet... https://x.com/sanchezcastejon/status...57917230055785 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat u ziet als in ons voordeel zie ik anders .
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vandaar dat Hamas de streken uithaalt die de juichbasis van Hamas bommen op hun kop doet krijgen. Hoe meer bommen hoe beter denken die. Want het is meer martelaar, meer dode kinderen, en dus betere propaganda. En iedereen ginder bekomt in de grond dus enorm veel voordeel zoals zij het zien.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zwaarst mislukte genocide ooit. Bijna 100% van de gebouwen is met de grond gelijk gemaakt maar amper 3% van de bevolking is daarbij omgekomen. Hoe slecht moet de IDF wel niet mikken om er zo hard naast te schieten en bombarderen ?
Neen, de nazipali's zijn de echte genocidairen, de nazaten van Hitlers goede vriend de Grootmoefti. Zij zijn het die Israël en alle Joden van de kaart willen vegen. En wederom collaboreert onze bovenbouw met de nazi(nazaten). Schrijnend. Palestina erkennen ? #nietinmijnnaam Gaza, Judea en Samaria moeten bij Israël gevoegd worden en de Palestijnen die daar niet mee kunnen leven moeten daar weg, naar de rijke islamitische oliestaten.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hele idee at Israël zo maar plotseling aangevallen werd op 7 oktober of at ze al 75 jaar zo maar aangevallen worden is gewoon niet serieus.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zijn ook geen pogingen om zo veel mogelijk mensen te vermoorden !! Het is bedoeld om Gaza onleefbaar te maken en iedereen daar weg te krijgen. Dat is etnic cleansing en massamoord in ieder geval.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke kant men ook op redeneert , vergelijkingen met Nazi's en WO2 zijn onzinnig.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus geen genocide?