![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Waals-Nationalistische BUB heeft blijkbaar niet genoeg aan een keertje op het gezicht gaan. Ik kan gewoonweg niet wachten op het verdict ! YIHAA !!
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onverwijld? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb de klacht gelezen, of moet ik klucht zeggen.
Er wordt verwezen naar het nazi-tijdperk met de toengebruikte propaganda-stijl. U weerlegt dat de transfers tussen West- en Oost-Duitsland. Na deze weerlegging zet U een uitroepingsteken. U geeft nergens aan op grond waarvan U dat weerlegt. U zegt dat de N-VA een bevolkingsgroep stigmatiseert, wat wij niet doen. Wij hekelen het beleid, en door dat beleid is het zover gekomen dat de Walen ook nog denken dat wat zij doen correct is en dat wij de agressors zijn. Maar we zullen afwachten wat er beslist wordt. |
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En vooral: het veroordelen van terechte kritiek is een teken van zielige machteloosheid omdat je wéet dat de ander gelijk heeft. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() niveau? |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo kan ik ook zeggen dat ik me in Brussel gediscrimineerd voel als ik in een winkel niet bediend zou worden in mijn moedertaal. Ah ja Brussel is tweetalig... Tjonge tjonge toch wat een klucht, wat een gedoe.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als u niet bediend wordt in een ééntalige winkel, ga dan naar een andere. Wij kunnen dat niet, want alleen de VRT kan ons geven waar we recht op hebben. Het is de enige openbare omroep, ze heeft een monopolie m.a.w. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De VRT heeft jarenlang het Vlaams Blok verzwegen, dan kunt toch niet eisen dat de VRT oog heeft voor iets relatief kleins als ze het voor het grote al niet had. Anderszijds zou het voor de N-VA ook goede reclame zijn. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De VRT praat toch ook niet over de PVDA, LSP, SOLIDE en andere dwergpartijen. Ik zie het probleem niet in. Nu goed dat kan iedereen beginnen klacht in te dienen tegen de VRT omdat ze als openbare omroep hun taak niet zouden nakomen.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De BUB is de énige stem van de 2.5 miljoen unitaristen in België. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er is nog een verschil tussen een unitair België en een federaal en confederaal België hé.