![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Wanne,
Dank voor uw aanmoediging. Uiteraard gaan wij gewoon door met onze acties, waarvan de klacht tegen de N-VA een nieuw hoogtepunt vormt. Onze propaganda stopt ook niet, en na de examens gaan onze studentenafdelingen weer massaal op pad in Leuven, Antwerpen, Brussel, Zuid-Leuven,... Onze propaganda wordt professioneler, net als ons secretariaat, onze (inmiddels tientallen) websites, de media beginnen ons op te merken en het belangrijkste van al... de leden stromen binnen! Meer en meer mensen kennen de BUB, en dat is goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat nieuw lid dat ge probeerd te overtuigen zie ik toch maar bedenkelijk kijken zenne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen trouw militant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb liever dat franskiljons stemmen voor de blubbers dan voor de traditionele partijen. Zolang ze niet boven de 5% komen (en dat zie ik ze toch niet bereiken) komt dat ook goed uit voor de grootste partij, nl het Vlaams Belang.
Zo, blubbers, flink jullie best doen. Succes!
![]() |
#46 |
Partijlid
|
![]() Moest ik kunnen (ik kan niet door omstandigheden) zou ik meteen lid worden van de BUB.
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie zien de PS duidelijk als rolmodel. Geen wonder dat de BUB zich als lijfeigene opstelt van de PS en haar cultuur van profitariaat en omkoperij adoreert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u het programma van de BUB zou lezen en onze site eens zou bezoeken, dan zou u weten dat wij het beleid van de PS volledig AFKEUREN! De PS is het slechtste wat Wallonië ooit is overkomen.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Worden ze veroordeeld dan zullen mensen inzien dat de Belgische wetten zodanig misbruikt worden voor politieke doeleinden: dit heeft immers niets meer met racisme te maken (net als bij het Vlaams Belang trouwens). De Vlaamse volksaard zal het dan, net als bij het Vlaams Belang/Blok het geval was, kiezen voor de "underdog". Niet voor jullie. Worden ze niet veroordeeld dan wordt duidelijk dat we meer dan ooit over het probleem van de transfers kunnen en moeten spreken. Dan staan jullie daar. Wie kan dan de oogst binnenhalen, juist de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien in het vervolg toch 2 keer nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Overigens ook zusterpartij sp.a niet vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ga het maar vlug melden aan de mods. En misschien ook aan het parket. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zouden natuurlijk kunnen kiezen voor ons eigen comfort, door aan te sluiten bij een grote partij bijvoorbeeld. Maar dan is er geen rechtlijnige Vlaamse partij meer, en die is er nu meer dan ooit nodig". (2003) Het VB houdt tenminste vast aan haar principes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet dat er iets toe? Patriot heeft gelijk!