![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat een pover gespartel van de rechtse tochtbreintjes. Lees gewoon het artikel nog eens: de oproep op de vb-website en de reactie van Joris Vanhauthem spreken toch voor zich. Wie nog niet eens een simpel krantenartikel begrijpend kan lezen zou beter zijn snater houden. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Steun verleend en solidair geweest met -het moorddadige apartheidsregime in Z-Afrika. -het neonazicrapuul Eugène Terreblanche en zijn Afrikaner Weerstandsbeweging |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() er zijn tal van vb'er die aan ontwikkelingsamenwerkigndoen ... ik denk dat er zelfs eentje hier op het forum zit luc broes nl; Johan deckmyn doet ook ter plaatse aan ontwikkelingssamenwerking..... maar voor yossarian zal leopold 2 wel het grote vb zijn.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En u leidt dat af uit....? |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Ja, het zou nochtans uitstekende PR zijn voor het VB. Verwijten over racisme zouden vanaf dan nog belachelijker klinken. Aan de andere kant zou het misschien wel wat geforceerd overkomen natuurlijk.
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() het is niet omdat je het OCMW van heel de wereld niet kan en wil zijn dat je niet solidair kunt zijn met andere volkeren. voor mijn part mag m'n gerust een paar miljard dat normaal in de bodemloze waalse putten terecht komt naar darfour of Z-O azie gaan ... ik denk dat de nood daar toch wel iest hoger is dan in Wallonie.
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat u niet eens bent het VB, ok, ik respecteer dat. Ieder zijn eigen mening. Maar deze valse beschuldiging is te onozel. En als ik me niet vergis, begrijpt u het krantenarticeltje niet. Het VB steund, en WTF is daar het probleem? |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() Oxfam, vooral gekend voor de Oxfam Wereldwinkel in je buurt met zogezegde eerlijke producten, is nu eenmaal niet zo’n politiek neutrale en objectieve humanitaire organisatie zoals men toch bij een dergelijk opzet zou mogen verwachten. Oxfam is niet alleen een extreemlinkse organisatie, maar vooral ook samen met 11.11.11 een van de belangrijkste actoren binnen het Actie Platform Palestina en het is net dat platform dat al enige tijd een smerige en laffe boycotcampagne voert tegen landbouwproducten uit Israël. Humaan is anders, maar dat de gewone landbouwer in Israël van deze misdadige boycot vooral de dupe is, zullen Oxfam en consoorten wellicht worst wezen.
Meer info vind je op: http://www.tanguyveys.be/index.php?getnews=1&news_id=66 Laatst gewijzigd door Bulldozer : 11 januari 2005 om 10:00. |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Israël is een betere wereld macht die zich van andere mensen de bal aantrekt mijn steun gaat openlijk uit naar de palestijnen een echt verdrukt volk.
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik heb ook niet gestort aan 12-12. Ik heb een degout gekregen als ik zie welke personen (mediageile BV's en wansmakelijke politiekers) zich nu plots opwerpen als super-idealistisch en ons een geweten komen schoppen.
Ik heb een storting gedaan voor artsen zonder grenzen (000-0000060-60) welke tenminste in stilte werken en geen ramp-opportunisten aantrekt van het laagste allooi. Dat het rode kruis België al een degoutante leiding heeft (met prinses Astrid als figuur) welke vooral zichzelf heel belangrijk vinden, wist ik al langer. Dit is des te spijtiger voor de mensen welke op het veld zo goed hun best doen. |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Laatst gewijzigd door lustige lezer : 11 januari 2005 om 14:26. |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() Op dit eigenste moment zit men in de senaatscommissie te debateren om het Vlaams Belang zijn partijdotatie te ontnemen, ik had nog een extraatje liggen dacht het misschien aan de slachtoffers van de Tsoenami te geven, maar denk dat ik het misschien toch aan het Vlaams Belang ga schenken, namelijk een partij in nood.
|
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Het VB wil bijdragen voor alle slachtoffers maar via een door hun gekozen weg , so be it.
De holebi beweging wil enkel maar voor de holebislachtoffers bijdragen... wie is hier nu de discriminator ...
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De zus van Chris Duchosoit( u weet wel het VRT-gezicht dat stond te juichen bij de moord op Pim Fortuyn en daar ook openlijk voor uitkwam) was op dat ogenblik de voorzitster van AZG België, zelf heeft zij meermaals verklaard dat haar kinderen alles mogen behalve stemmen op het Vlaams Blok dan zou ze ze buitengooien. Laatst gewijzigd door athena : 11 januari 2005 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wist je bv ook dat Indonesië alle hulp van Israël weigert, maar dat zal waarschijnlijk ook niet uit anti-semitische gevoelens voortvloeien. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() Alweer een politisering van een menselijk drama. Deze discussie interesseert mij maar matig. Zouden de mensen in Zuid-oost Azie het erg vinden als hun hulp van het Vlaams Belang kwam?
|
![]() |