Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2005, 17:23   #41
MVB
Banneling

Standaard

-k'wil nie da België barst.
-Heb niets tegen vreemdeling, zolang ze leven als de doorsnee Belg/Vlaming en moeten zeker nie afkomen met ziekelijke godsdiensten.
Dus de Islam heeft afgedaan en de dagelijkse bewijzen v/h het krapuul in de grootsteden zoals de marokkanen spreken voor zich.
-V.B. heeft me niet kunnen overtuigen met hun standpunten.

Maar toch stem ik voor de volgende verkiezingen voor de eerste keer in m'n leven V.B.
Bij gebrek aan een partij die doeltreffend&duidelijk is qua vreemdelingen beleid en de islam, indien ik dat bv bij de VLD had gevonden dan hadden ze ook m'n stem gehad.
De enige die me konden overtuigen om voor het V.B.te stemmen is het marokkaans crapuul en ook weer die secte "den islam".

Zo zie je maar moslim gemeenschap, wat jullie zaaien zal het V.B. wel oogsten.
MVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 17:30   #42
Wehrmacht18
Banneling

Wehrmacht18's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter001
Er moet een beter beleid komen wat betreft vreemdelingen, immigratie en integratie. Waarom lukt het niet in ons landje??? Omdat heel wat mensen een vooroordeel voor ogen houden. Men scheert elke allochtoon over de zelfde kam. Er zijn tussen de Autochtone bevolking evenveel, laat staan soms wel meer smeerlappen en misdadigers dan onder de allochtone gemeenschap.
Blablabla
'Progressief' gezever, worden ze dat zelf niet moe?
Wehrmacht18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 17:33   #43
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgijka
Zoals ik al zei: ik ben nog nooit lastiggevallen geweest (als je complimenten als lastigvallen noemt dan zeg je gewoon danku en de kous is af)
Me dunkt dat als je vrouw vindt dat ze lastiggevallen wordt ze maar moet leren opkomen voor zichzelf en dan vertonen ze vanzelf wel respect.

Ja natuurlijk! Vooral moslimjongeren staan bekend voor hun respect voor vrouwen. Kunnen ze gewoon onze vrouwen niet met rust laten?
Oud 12 januari 2005, 17:34   #44
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wehrmacht18
Blablabla
8) Lap, t'is weer "Wacko-time". "Heydrich"-->"Whitestorm"-->Nu dus "Wehrmacht"--> What will be next ??????
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 17:36   #45
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Lap, t'is weer "Wacko-time". "Heydrich"-->"Whitestorm"-->Nu dus "Wehrmacht"--> What will be next ??????
Welkom op het forum was teveel gevraagd zeker?
Oud 12 januari 2005, 17:38   #46
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Blablabla
Geen gezever, maar gewoon de theorie van de 'vicieuze cirkel'. De wet van oorzaak en gevolg. Als een gemeenschap telkens in een slecht daglicht wordt gesteld door de andere gemeenschap dan volgt er een agressieve reactie als antwoord, wat achteraf terug leidt tot een (eventueel agressiever) antwoord van de eerstvernoemde gemeenschap (sneeuwbaleffect). Btw multicultuur kan wel, en dat bewijst toch mijn leven. Ik heb enorm veel vrienden van Noord-Afrikaanse afkomst, nooit geen problemen mee gehad. Ook heb ik enkele vrienden die overlaatst VB hebben gestemd.
Oud 12 januari 2005, 17:46   #47
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Geen gezever, maar gewoon de theorie van de 'vicieuze cirkel'. De wet van oorzaak en gevolg. Als een gemeenschap telkens in een slecht daglicht wordt gesteld door de andere gemeenschap dan volgt er een agressieve reactie als antwoord, wat achteraf terug leidt tot een (eventueel agressiever) antwoord van de eerstvernoemde gemeenschap (sneeuwbaleffect). Btw multicultuur kan wel, en dat bewijst toch mijn leven. Ik heb enorm veel vrienden van Noord-Afrikaanse afkomst, nooit geen problemen mee gehad. Ook heb ik enkele vrienden die overlaatst VB hebben gestemd.
Die gemeenschap stelt zichzelf in een slecht daglicht, daar hebben ze onze hulp niet voor nodig. Jullie linksen relativeren zichzelf zodanig te pletter dat je in de ogen van die mensen geen enkel respect meer krijgt. Ze lachen met jullie en vinden jullie zwakkelingen. En ze hebben gelijk!
Oud 12 januari 2005, 17:52   #48
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Een meisje mishandeld door een groepje Marokkanen. Uiteraard verschrikkelijk, dient zwaar gestraft te worden. Eveneens van toepassing mocht de mishandeling zijn uitgevoerd door een driedubbelgestreepte eskimo van mexicaanse afkomst.

Je hebt iets tegen Nike sportschoenen? Je kunt die honderden dealende Marokkanen altijd vragen of ze een ander schoeisel kunnen aantrekken (houten klompen misschien, kun je ze van ver horen aankomen)

Je hebt iets tegen een bloempotkapsel? Je kunt ze misschien vragen om hun haar te laten groeien zodat je ze vervolgens kunt bestempelen als langharig werkschuw tuig.

Je hebt iets tegen lederen kledij? Je bent eerder een liefhebber van katoen?

Proficiat, je bent zopas doorgestoten naar de top 5 van de meest belachelijke topics. Al ooit eens gehoord van enige nuance aanbrengen?
Misschien kan jij die allochtone criminelen die OVERPROPORTIONEEL onze gevangenissen bevolken eens leren nuanceren. Dat lijkt me een stuk gezonder voor de volksgezondheid dan hier de moraalridder uit te hangen.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 17:53   #49
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Die gemeenschap stelt zichzelf in een slecht daglicht, daar hebben ze onze hulp niet voor nodig. Jullie linksen relativeren zichzelf zodanig te pletter dat je in de ogen van die mensen geen enkel respect meer krijgt. Ze lachen met jullie en vinden jullie zwakkelingen. En ze hebben gelijk!
Dat is inderdaad zo. Alleen het progressief multikulgepeupel is té dom om dat in te zien.
Oud 12 januari 2005, 17:54   #50
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Ah zo ze stelt zichzelf in een slecht daglicht. Laten we eens zien hoe het geweest is sinds de eerste allochtoon hier heeft gevestigd en wat voor reacties de autochtonen hebben geuit naar die mensen toe (minachting, racistische strips -zie ook reclame en uitspraken). Ik ben blij voor u en mezelf dat ik dat nooit heb moeten meemaken.
Oud 12 januari 2005, 17:57   #51
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Dat is inderdaad zo. Alleen het progressief multikulgepeupel is té dom om dat in te zien.
De multikul-romantiek heeft zijn gehad, het wordt tijd dat onze multiculturele heilsprofeten dat eens inzien.
Oud 12 januari 2005, 17:58   #52
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah zo ze stelt zichzelf in een slecht daglicht. Laten we eens zien hoe het geweest is sinds de eerste allochtoon hier heeft gevestigd en wat voor reacties de autochtonen hebben geuit naar die mensen toe (minachting, racistische strips -zie ook reclame en uitspraken). Ik ben blij voor u en mezelf dat ik dat nooit heb moeten meemaken.
Wat een gezeik zeg. Men oogst wat men zaait. Als allochtonen negatieve reacties krijgen, dan is dat louter omdat ze dat uitgelokt hebben door hetzij manifeste integratie-onwil, hetzij crimineel gedrag.
Oud 12 januari 2005, 17:59   #53
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Een beetje zelfrelativering van hun kant zou misschien ook geen slechte zaak zijn. Multicultuur werkt niet, het wordt hoog tijd dat we eens afrekenen met die achterhaalde onzin.
Oud 12 januari 2005, 18:03   #55
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb er geen enkel probleem mee. 8)
...zei de vakbondsman vanuit één of ander boerengat.
Oud 12 januari 2005, 18:06   #56
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...zei de vakbondsman vanuit één of ander boerengat.
Zo te zien, zitten de "echte boeren" wel elders 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 18:07   #57
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Misschien kan jij die allochtone criminelen die OVERPROPORTIONEEL onze gevangenissen bevolken eens leren nuanceren. Dat lijkt me een stuk gezonder voor de volksgezondheid dan hier de moraalridder uit te hangen.
Tegenover iemand die een topic plaatst waarin hij/zij zijn/haar haat projecteert op bepaalde (westerse) kledingstukken die bepaalde allochtonen dragen, en dit dan nog eens afdoet als argumenten, kan ik weinig meer doen dan deze persoon even te wijzen om de absurditeiten van dergelijke argumenten. Heeft niets maken met de spelen van moraalridder. Gezien je mij opdraagt om eens te nuanceren meen ik te mogen stellen dat jij de betekenis van het woord "nuance" kent?
Oud 12 januari 2005, 18:09   #58
MVB
Banneling

Standaard

Mijn geduld is alvast op
MVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 18:10   #59
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het wordt hoog tijd dat we eens afrekenen met die achterhaalde onzin.
Ondertussen weten we ook wel wat jouw soort onder "afrekening" verstaat.
Oud 12 januari 2005, 18:11   #60
Wehrmacht18
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo te zien, zitten de "echte boeren" wel elders 8)
Berbers zijn ook boeren. Maar ja, daar weet jij natuurlijk niks van.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be