![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Subjectief hoe bedoel je dat? |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en daarbij: Annemans had gelijk. Er is niets ofte niets wat tegen zijn uitspraak in te brengen was en daarenboven heeft hij niets onwettelijks verteld.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die madam staat daar ook maar te zeggen; ik zie niets en de één weegt wat zwaarder dan de ander!
Sommigen snappen nooit iets van symboliek zo te zien! |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd strenger, altijd zwaarder! |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
[size=1]Als je morgen weer naar jouw advokaat moet omdat moeder de vrouw weer haar alimentatie niet heeft betaald vraag het dan eens aan die meneer.[/size]
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
En nu maak ik mij op om van U de ontkrachting van mijn stelling te mogen horen zie. Jij gaat mij dus nu uitleggen waar Annemans: A/ ongelijk had en/of gelogen heeft B/ Iets onwettelijk heeft gezegd C/ De scheiding der machten heeft doorbroken
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan in ieder geval nog plezante tijden tegemoet. Want ze denken zo:
Eerst een schijnproces , rechtzaken herbeginnen en ondertussen wetten aanpassen zodoende dat het Vlaams Blok hoedanook kan veroordeeld worden. Shit, het lukt weeral niet, ze stichten een nieuwe partij en halen zelfs een ongekende score van 1 miljoen stemmen. Wat nu? Ok, laten we even zien hoe het gaat met die dotaties. Vlaams Parlement wilt de dotatie niet afpakken, want het is ondertussen Vlaams Belang geworden. Dan maar zien hoe we federaal iets kunnen proberen. Er is geen wet om de dotaties af te pakken, laten we er snel een maken en aanpassen zodat het Vlaams Belang dan tenminste federaal van het geld kan worden onthouden. Maar wacht, met welk argument gaan we nu verdedigen dat het Vlaams Belang geen dotaties mag hebben, ze is nooit veroordeeld. Het was het Vlaams Blok. Ok, dan maar zeggen dat wat vanaf nu gebeurt telt. Dan kun je de eerste de beste uitspraak tegen bijvoorbeeld het toelaten van hoofddoeken in klaslokalen aanhalen. Maar dat is niet genoeg, want vandaag zeggen alle partijen dat. Juist, dan maar stemmen dat wanneer je met zoiets afkomt, je dan ook het verleden mag opgraven en de veroordeling die wij tegen hun vroegere partij hebben kunnen organizeren gebruiken om een nieuw gemaakte dossier wat serieus aan te zwengelen. Oef , we zijn er, we zijn er.... We komen eraan met onze doelstelling, denken ze dan. Maar dat denken ze reeds 15 jaar. En ondertussen zal het Belang misschien wel 2 miljoen stemmen halen. Wie weet waar ze dan mee afkomen. Leve de democratie. |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite maken alle leden zich schuldig aan rasisme aangezien ze door hun lidmaatschap de standpunten van de partij onderschrijven.
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|