Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 15 januari 2005, 18:32   #41
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ik vind Blokwatch een leuke en grappige site. Veel beter dan de echte VB-site, die mij oersaai overkomt.
Hans1 is offline  
Oud 15 januari 2005, 19:06   #42
The_Prodigy
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik vind Blokwatch een leuke en grappige site. Veel beter dan de echte VB-site, die mij oersaai overkomt.
Blokwatch.be is inderdaad een grappige site. Telkens ik naar deze site surf kom ik niet bij van het lachen bij het lezen van deze onzin. De site van Vlaams Belang is echter niet zo grappig, daar moet ik u gelijk in geven. Spijtig genoeg zijn de problemen die hier worden aangekaart bittere ernst.
The_Prodigy is offline  
Oud 16 januari 2005, 17:35   #43
DenMathias
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik zou niet eens weten.
Wat is een Dos-attack?
Draait blokwatch-site nog onder zulke ouwe systemen?
1. Een Dos-aanval: Short for denial-of-service attack, a type of attack on a network that is designed to bring the network to its knees by flooding it with useless traffic. Many DoS attacks, such as the Ping of Death and Teardrop attacks, exploit limitations in the TCP/IP protocols. For all known DoS attacks, there are software fixes that system administrators can install to limit the damage caused by the attacks. But, like viruses, new DoS attacks are constantly being dreamed up by hackers.
In het Nederlands en kort samengevat: zorgen dat een website een krankzinnige hoeveelheid 'hits' (bezoeken) ontvangt, waardoor de server dat niet meer aankan.
2. Elke website kan platgelegd worden met een Dos-aanval. Dat kan even goed gebeuren met een kleine site, als met de website van Microsoft (al denk ik dat die misschien iets beter tegen zo'n aanvallen bestand is.
Dus het type server dat de blokwatch heeft, maakt niet per se zoveel uit (veel websites draaien trouwens op oude bakjes (486, Pentium I...)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Prachtige website.

Meer van dat aub!
Inderdaad. De blokwatch website is mooi gemaakt. Of je nu voor of tegen hun doel bent, de site ziet er niet slecht uit.
DenMathias is offline  
Oud 16 januari 2005, 17:51   #44
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Het leŭkste van al is dat dat filmke ove FDW nu eindelijk toch zal uitgezonden worden op RTBF - Zouden al die mannen die moord en brand en vooral censuur schreeŭwden nu niet eens onmiddelijk publiciteit willen maken ??

Het is toch leuk dat de vrije meningsuiting, het vrije woord weer eens zegeviert !
Oud 16 januari 2005, 17:57   #45
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasdm
1. Een Dos-aanval: Short for denial-of-service attack, a type of attack on a network that is designed to bring the network to its knees by flooding it with useless traffic. Many DoS attacks, such as the Ping of Death and Teardrop attacks, exploit limitations in the TCP/IP protocols. For all known DoS attacks, there are software fixes that system administrators can install to limit the damage caused by the attacks. But, like viruses, new DoS attacks are constantly being dreamed up by hackers.
Bedankt om deze luie computerleek in te lichten.

Citaat:
In het Nederlands en kort samengevat: zorgen dat een website een krankzinnige hoeveelheid 'hits' (bezoeken) ontvangt, waardoor de server dat niet meer aankan.
't Is blijkbaar ook nooit goed.
Dan wordt hun site bezocht, maar ze kunnen het niet bolwerken.

Citaat:
Inderdaad. De blokwatch website is mooi gemaakt. Of je nu voor of tegen hun doel bent, de site ziet er niet slecht uit.
Wat zou er op tegen zijn om een politieke partij te proberen afkammen?
Wat doen we hier anders op dit forum?
Oud 25 januari 2005, 19:24   #46
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Blokwatch is inderdaad niet veel meer dan wat humoristische kolder, dus vrij onschuldig zou je denken, al weet je echter nooit welk soort volk er achter dergelijke website steekt.

Lees hier maar : http://www.vjm.cc/vjm/actualiteit/nieuws204.htm
obiwan is offline  
Oud 25 januari 2005, 19:49   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Links heeft een nieuwe website gestart tegen het Vlaams Belang, www.blokwatch.be. Het is een mooi gezelschap: ABVV-bediende en De Morgen-journalist Marc Spruyt, ex-VMO-lid 'Piano', en extreem-links Groen-lid Patrick Coeman.

Uiteraard zegt het olijke stel dat ze de democratie willen verdedigen tegen de slechteriken van het Vlaams Belang; laat ons dus eens kijken wat zij met 'democratie' bedoelen.

Patrick Coeman van Blokwatch, oud-kabinetsmedewerker van Groen, is ook de baas van antifa.net. Antifa biedt gratis internetruimte aan aan de meest gewelddadige en extreem-linkse anarchistische groupuscules uit binnen en buitenland. Overdreven? Kijk zelf even. Eén van de websites van Coeman is afa-cz.antifa.net, 'Tsjechische Antifascistische actie'. Op de website klik je links 'fotogalerie' aan; een met bivakmuts gemaskerde relschopper begroet u. Ver- volgens kan je kiezen uit de vele foto's van 'heldendaden' die de extreem-linkse knokploegen verzameld hebben. Kiest men bv. de link 'Mei 1999 Praag', dan kan men foto's bewonderen van extreem-linkse chaoten die een politiewagen en straatmeubilair vernielen. Maar er is voor elk wat wils: in elkaar getrapte rechtse jongeren, bloedende tegenstanders, vernielde Mac Donalds-filialen, brandende barricades, etc. Allemaal op het net, dankzij het project 'antifa' van Patrick Coeman.

En die man gaat nu met 'blokwatch' de democratie verdedigen...En die man krijgt daarvoor de morele steun van professor Jan Blommaert (RUG), professor Ronald Commers (RUG), professor Eric Corijn (VUB), de Liga voor Mensenrechten, professor Rik Pinxten (RUG), professor Pieter Saey (RUG), professor Sami Zemni (RUG)...

Je zou erom lachen als het niet zo triest was: een rechts professor als Storme wordt ei zo na gelyncht omdat hij de antidiscriminatiewet een slechte wet noemt, maar linkse professoren mogen openlijk hun steun betuigen aan een man die via internet grof extreem-links geweld verheerlijkt en aanmoedigt.

Mag ik vermoeden, dat de geleerde proffen niet echt wisten waaraan ze hun naam verbonden? Misschien kan hen dat eens gevraagd worden?

Bron : rechtsnationaal
Die 'RUG' is zo te zien nogal extreem naar links misgroeid.
Oud 26 januari 2005, 22:12   #48
khaled
Schepen

Standaard

4 dagen om een DOS attack onder controle te krijgen ?
Stelletje amateurs. Welke ISP mag dat wel niet wezen ?

En die straffe gasten met hun websitje, ge zou U beter eerst wat beter informeren over het heden (vooral dan informatica) in plaats van constant met uw kop in het verleden (den grooten oorlog) te zitten.

http://www.stillsecure.com/support/bg/
http://security.royans.net/info/post...aq_ddos1.shtml

en vele andere - zoek zelf uit.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be