![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Het rascisme van allochtonen tegenover de autochtonen bevolking is meer dan dagelijkse kost. Ze moeten niet hebben van de Christenhonden, enkel als het hun goed uitkomt. Iedereen die wil reageren op dat rascisme wordt door enkele wereldvreemde naiëvelingen zelf voor rascist uitgescholden.
Open je ogen, een beetje respect voor de gastheer en zijn wetgeving is toch niet misplaatst?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vraag me steeds af ,wat komt da hier in godsnaam toch zoeken ?
We zijn allemaal racisten ,ze worden gediscrimineerd ,het is hier koud en nat . In een land waar ik scheef bekeken wordt ,en waar ze liever mijn hielen dan mn tenen zien ,in een land waar ik niet welkom ben ,in zo'n land zou ik niet willen blijven .......tenzij ik geld moest krijgen om niet te werken ,en ik mijn ouders en grootouders mag laten overkomen om op de kap van die mensen van dat land een pensioen te laten uitbetalen voor mijn ouders en grootouders . En als dat land dan kamt met de vergrijzing ..........ja dan moeten die mensen van dat land maar langer werken om alles te kunnen blijven betalen ......op die voorwaarde zou ik natuurlijk ook blijven!!
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk maar eens goed wat er ondertussen in de landen rondom ons aan het gebeuren is.
Overal zijn ze die immigratie van gelukzoekers en vreemde criminelen beu en kotsbeu aan het geraken. Engeland, een van de laatsten in de rij die begint te reageren, wenst er nog enkel op te vangen "waar het land iets aan heeft", kijk naar Nederland en de meer noordelijk gelegen landen enz. Wanneer al die gasten moeilijker daar binnen zullen geraken... blijft er (voorlopig?) nog altijd België over om in te komen parasiteren. Zal onze regering binnenkort op de manier van de andere landen reageren, of wacht ze op de uitbreiding van het Vlaams Belang om orde op zaken te stellen? In die omstandigheden, voor mijn part niet gelaten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat geen vreemdelingen probleem, dat ze het nu toch gewoon overal eens toegeven, er is enkel een moslim probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zijn inderdaad moslims die de meeste overlast veroorzaken. Een objectieve studie daaromtrent uitvoeren is helaas onmogelijk omdat een dergelijk onderzoek voor sommigen rascistisch en discriminerend zou zijn. De vragen van het hoe en het waarom zullen daarom geen antwoord krijgen. Je kan enkel maar tot de conclusie komen dat het inderdaad allochtonen met een moslim achtergrond zijn die onze gastvrijheid misbruiken. Een studie die enkel de moslim gemeenschap in ons land beslaat zou niet politiek correct zijn en ze zouden zich weer eens geviseerd voelen en zich in hun slachtoffer rol wentelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is toch opvallend dat allochtonen zich altijd in de rol van het slachtoffer positioneren. Er wordt een drugsdealer doodgeschoten of een dief doodgereden en toch zijn ze verontwaardigt en verongelijkt omdat het iemand van hun gemeenschap betreft, even verder kijken en de omstandigheden in acht nemen is er niet bij.
|
![]() |
![]() |