![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet jij je oogkleppen maar eens durven afgooien, daarna kan je misschien ook eens meepraten zonder steeds je geloofwaardigheid te verliezen. Als je ten minste genezen bent van je fobie voor de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds : je hoeft Rafke niet schoonmoederlijk te bejegenen. Zo zwakjes dat hij niet kan replikeren, is hij echt niet. Een klein beetje respect, mag het? Mijn stelling is helemaal niet zo onnozel als je denkt. Elke moslim denkt namelijk in die termen : alles wat er gebeurt in zijn leven is de wil van god : zowel het goede als de kwade dingen. Dat zou jij als voorbeeldig multikullertje moeten weten. Ooit al een moslim een zin horen zeggen zonder dat hij die uitdrukking minstens 3 x gebruikt. Welke mentaliteit weerspiegelt die kerngedachte? Denk er eens goed over na. Daarna mag je misschien als volwassen mens mee discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit soort van arrogantie wil ik zelfs niet ingaan.
Next!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een beetje en je redeneert helemaal als een moslim. Nu nog enkel ' insh'allah' toevoegen, en je bewijst met verve wat een voorbeeldig multikuller je wel bent. Precies hetzelfde niveau van beperkt denken en onverdraagzaamheid als ... de moslim. Wat stoort je eigenlijk aan de 'insh'allah mentaliteit, dat je persé deze stelling wil ontvluchten met flauwekul ten dienste van Raf (bespaar er ons van, hij doet zelf al aardig zijn best om steeds ongeloofwaardiger te worden). Sluit de realiteit die erachter schuilt niet met het zeemzoetig cliché van de multiculturele verrijking? Pikt het een beetje, en wens je daarom het debat te ontlopen? Of heb je het gewoonweg niet begrepen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opletten Raf of je krijgt nog een klacht van het CGKR aan je been vanwege je allochtone medemens. Een beetje beschaafd blijven hé ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 januari 2005 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kop in't zand ... as ever en vooral niet ingaan op stellingen die wat genant uitvallen in het rose multkulsprookje. Begin je daar niet stilaan te stikken ? Helaas, ik had gehoopt dat mijn stelling sommigen zouden prikkelen tot een begin van reflectie (en stiekem tot het opgeven van hun verslaving aan multikul-illusies), maar helaas .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Never mind; ik heb het antwoord al gevonden...
http://forum.politics.be/member.php?...poster&t=26209
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kwalificatieve "ingenieuze" was echt een vergissing van mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het je bedoeling is om ook met deze nick zo snel mogelijk geband te raken, dan ben je alvast goed bezig...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fijn, je maakt eindelijk vorderingen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |