Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2006, 14:14   #41
Kropotsky
Vreemdeling

Standaard

Een Marrokaanse of Noord-Afrikaanse leerkracht had die gast allang een ferme draai rond zijn oren gegeven. Blank, bruin zwart of groen , zulk een gedrag kan niet.

Maar ja, met welk soort verborgen agenda zet men zoiets dan weer op het net?

in ieder geval, typisch: veel roepen en machtsvertoon maar uiteindelijk gebeurt er niks ... bij een blanke noemen ze zoiets gedragsstoornis en moeten ze hem "begeleiden en opvangen", bij een Noord-Afrikaan is het "hun aard en hun godsdienst" en "moeten ze hard aangepakt worden" ...
Kropotsky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 16:22   #42
DeMarokkaan
Banneling

DeMarokkaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kropotsky Bekijk bericht
Een Marrokaanse of Noord-Afrikaanse leerkracht had die gast allang een ferme draai rond zijn oren gegeven. Blank, bruin zwart of groen , zulk een gedrag kan niet.

in ieder geval, typisch: veel roepen en machtsvertoon maar uiteindelijk gebeurt er niks ... bij een blanke noemen ze zoiets gedragsstoornis en moeten ze hem "begeleiden en opvangen", bij een Noord-Afrikaan is het "hun aard en hun godsdienst" en "moeten ze hard aangepakt worden" ...
Niet te hard van stapel lopen! Godsdienst heeft hier gewoon niets te maken, het gedrag en de agressiviteit moet hier aangepakt worden !
DeMarokkaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 10:38   #43
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr de Dietser Bekijk bericht
Dat zou waarschijnlijk de gepaste titel zijn in het totalitaire multikul-regime; ik noem het echter "volksvreemde plaatsverspilling bewijst eens te meer dat Dietsland blank hoort te zijn".

Oordeel zelf. Het filmpje opent automatisch in Windows Media Player.
Er staat een Nederlandse vlag onder je naam. Geen wonder. Nederlanders zijn gemiddeld pakken meer racistisch dan Vlamingen.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 11:05   #44
Menapius
Schepen

Menapius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zou waarschijnlijk de gepaste titel zijn in het totalitaire multikul-regime; ik noem het echter "volksvreemde plaatsverspilling bewijst eens te meer dat Dietsland blank hoort te zijn".

Mag ik ook ondertitels, aub? Al wat ik verstond was: "Loop nou, loop nou!"
Menapius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 12:46   #45
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kropotsky Bekijk bericht

Als die Marokkaanse of Noord-Afrikaanse leerkracht die gast een ferme draai rond zijn oren had gegeven, was hij ondertussen al ontslagen !

Los van het feit dat het BIJ WET VERBODEN is een leerling te slaan, kan men zich natuurlijk ook altijd vragen stellen bij de 'pedagogische waarde' van een oorvijg, een muilpeer, een 'toek oep aa bakkes', ...

Ik ben zelf leraar (en slechts een kleine minderheid van mijn leerlingen zijn 'autochtone' Belgen), en ik ben tot nu toe ontsnapt aan gedragingen zoals deze die in dat filmpje vertoond werden. Dat komt ook wel omdat ik er tot nu toe nog steeds in slaag met �*l mijn leerlingen te COMMUNICEREN. Ik maak hen duidelijk waar de grenzen liggen, en laat hen tegelijk voldoende vrijheid, zodat ze niet kunnen zeggen dat < l'école est une prison. >

Er zijn dagen dat ik doodop ben, en dan verwittig ik hen ook: vandaag zal ik minder geduld hebben dan gewoonlijk, hou het dus maar rustig. Meestal doen ze dat dan ook.

Wat mij in het filmpje nog het meeste opviel, was de bijna apathische houding van die andere leerlingen. Zoiets zou in mijn klassen toch niet het geval zijn.
Er springen altijd minstens drie andere leerlingen recht om er ene die het wat op z'n heupen krijgt te kalmeren, en de overigen laten luidkeels blijken hoe zij over het geheel denken. Ambiance verzekerd !!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2006, 15:00   #46
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Wat mij in het filmpje nog het meeste opviel, was de bijna apathische houding van die andere leerlingen. Zoiets zou in mijn klassen toch niet het geval zijn.
Er springen altijd minstens drie andere leerlingen recht om er ene die het wat op z'n heupen krijgt te kalmeren, en de overigen laten luidkeels blijken hoe zij over het geheel denken. Ambiance verzekerd !!
Die dachten natuurlijk laat dat hysterisch maroccaantje maar doen , zo is er kans dat we hem niet meer terug zien .

Er is een verschil tussen van uw kloten maken en het aftrappen en het zelf beginnen met aantastelijk te doen.

Ik moet zeggen, ik heb geen bal van die discussie verstaan .
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 18:34   #47
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Leraar : "Doe normaal"

Agressieve leerling : "Ik heb normaal gedaan"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 00:34   #48
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus Bekijk bericht
Nou, schoon filmpje.
Het lef alleen al om een leraar vast te pakken.
Wat wil die jonge kerel eigenlijk met zijn haantjesgedrag.

Koren op de molen van het VB, maar geen allochtoon die dat zien wil.
Wie een put graaft voor een ander.............
wat dit soort opgewonden vechtersbaasjes niet beseffen, is dat ze in feite objektieve medewerkers van uiterst-rechts zijn.Dankzij zulk gedrag werven de ultra rechtse partijen meer en meer stemmen, ook bij mensen die 20 jaar geleden nooit ofte nooit voor hun zouden gekozen hebben.Ze hebben even weinig hersens als politiek bewustzijn.Trouwens , het is overbekend dat de kapitalisten al die vreemden naar hier gehaald hebben om de kommunisten, die veel succes hadden bij de laagbetaalde europese arbeiders, hun beweging te kelderen.Vandaag is de armste laag van de bevolking overwegend van vreemde , dikwijls arabische , afkomst.De eerstgekomenen waren straatarme plattelandsbewoners, die van klassenstrijd niets afwisten, of verstonden, en hun kinderen zijn ontwortelde nietsnutten die enkel veel geld willen hebben, en met dure auto's rondrijden , liefst zonder er voor te werken.De rare uitzonderingen die kiezen om te studeren, en daarna een goede job vinden, gaan de individualistische toer op en worden "goede" liberalen en/of kapitalisten...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 00:48   #49
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik heb IDD mijn middelbaar niet afgemaakt.
Ik vind dat ook niks om over te schamen, dus doe uw best maar met dit als tegenargument voor weet-ik-veel-wat te gebruiken.

@illwill: Wat doet een hip hop-fan met rechts gedachtengoed? Kom nu niet af met argumenten van "ge moet eens weten hoeveel rocksterren op Bush stemmen"
bhairav, ik hoor u steeds klagen, alles bekritikeren, zeggen dat het niets waard is, stom, belachelijk enz. enz. Simpeler was het eens te vertellen wat je wél goed en aangenaam vind.Maar niet je eeuwige "ik wil de inéénstorting van de maatschappij", iets meer alledaags, gemakkelijker haalbaar in het onmiddellijk...?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 01:31   #50
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik heb IDD mijn middelbaar niet afgemaakt.
Ik vind dat ook niks om over te schamen
HAhahahahaha !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be