![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() nee serieus tis gewoon omdat ik anners binnen de korste keren boven mijn upload limiet zit, en bij telenet is dat 1.5GB/maand: daar zitte boven voor dat ge het weet, zeker met p2p. ma een vraagske voor de kenners: tis dus het "netwerk" dat telt, en niet zozeer het programma? ik gebruik bearshare , en willem zei dat het gnutella zou zijn. Dus als ik een ander programma gebruik dat ook op gnutella zit zou ik dezelfde resultaten aan dezelfde snelheid moeten hebben? zijn er geen programma's die op álle netwerken zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Allee, ik zal eens Bearshare proberen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Wtf, moet ge daarvoor betalen?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Wacht, oepsie, BearSharePro gedownload.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() ja, en let derop: als ge da hebt geinstalleerd, ga dan es naar Software in u configuratiescherm om Weathercast te verwijderen. Da's nergens voor nodig en volgens mij spyware.
Ook nog mss handig om te weten: als ge bearshare afsluit krijgt ge een boodschap en leest goe wat ze vragen. Klikt het juste aan om te zorgen dat u bestanden NIET worden gedeeld (in het geval dat ge dat niet wilt natuurlijk he) Laatst gewijzigd door Ambiorix : 7 februari 2005 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ik ben onder de indruk! Ik heb in no time 150 files van Oi Polloi gevonden, met Kazaa Lite zou ik hoop en al 20 vinden. Het downloaden gaat ook snel.
Inderdaad, dat WeatherCast gedoe heb ik al verwijderd. Maar, is er geen manier om alleen op uitvoerder te zoeken? Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 7 februari 2005 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() neen, je hebt gelijk dat is een nadeel van het programma. hij zoekt naar alles wat ge intikt, dus Athenrye kan zowel een lied als een groep zijn. Maar zo erg vind ik dat zelf niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik vraag me ook af of er geen programma is dat alle netwerken aandoet. Ik heb even gekeken op een paar sites, en blijkbaar zijn er nogal wat van die netwerken:
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://shareaza.sourceforge.net/
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bovendien 100% spyware vrij
![]()
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Hier al 1.5 jaar WinMX ... Ooit heeft mijn zus (twee maal) Kazaa getest en twee keer crashte de computer ... "Poten af" dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Na dit hier te lezen trouwens net shareaza es gedownload ... Ziet er chique uit, alleen krijg ik niks gedownload (wat toch essentieel is bij zo'n programma) ... Iemand die weet waarvoor "pending" staat (in het downloadscherm) en wat er tegen kan gedaan worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() ik krijg ook niet veel gedownload met Shareaza. Misschien heeft dat wel te maken met de router waar ik achter zit..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://wiki.shareaza.com/static/NlFAQ.FirewallsRouters Dit zou je verder moeten helpen.
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Van dat torrentgedoe heb ik serieus zenuwen gekregen, zoiets traags en onstabiels heb ik nog nooit gezien. Er is trouwens al iets nieuws gekomen in de plaats van torrents, te vinden op www.exeem.com
Ik zou toch eens dit proberen ipv die kazaa en aanverwanten. Het enige voornaamste is dat je zelf wat een minimum 'share" moet hebben vooraleer je kunt inloggen op de DChubs. http://dcplusplus.sourceforge.net http://www.dcnet.be DC++ rules dudes! ![]()
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bij hele populaire muziek, haal ik snelheden van 200 KB/s. Dat is sneller dan Kazaa, waar ik maximum 50 haalde. Je vindt meer, en zelfs zeldzame nummers lukken wel, wel aan 3KB/s. Soms moet ie een beetje zoeken, of sta je in de wachtrij. Mag ik weten wat je gedownload hebt?
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nou, die 8 KB/s is intussen 40 tot 50 KB/s geworden, met een piekje tot 60KB/s. Dit is er eentje om in het oog te houden.
Is er nou echt geen client die Gnutella, FastTrack en dit protocol kan combineren? Dat zou zalig zijn.
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.kceasy.com De oudere versies hebben een FastTrack-plugin maar die moet je zelf maar ergens zoeken ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 7 februari 2005 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |