![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als zaakvoerder kan je je best neutraal opstellen naar de buitenwereld toe, als je bedrijf je lief is tenminste. Dus hij heeft op z'n minst een serieuze inschattingsfout gemaakt nu blijkt dat hij zijn pijlen op de verkeerde dader heeft gericht !
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het VB, en als braaf slaafje (kamiel heeft het gezegd) ik ook, vind niks grappig aan de dreigbrieven. Het VB heeft dit gebeuren trouwens al lang en in het breed publiekelijk veroordeeld. Wat 'grappig vinden' betreft, tot nog toe is er maar één slachtoffer in deze zaak. NIET de zaakvoerder die hier al een kapitaal aan gratis reclame uitpuurde en er in het begin zelfs niet voor terugschrok om schaamteloos misbruik te maken van de naamsverwarring die in de media ontstaan was. NIET Naïma die zich in deze zaak fantastisch heeft uitgeleefd in de rol van Nationaal slachtoffer nummer1. Wel het VB dat hier als geheel de zwarte piet kgijgt toegespeeld. Laten we wel wezen, moesten deze brieven van een VB symphatisant komen dan zou dat toch wel de achterlijkste kerel (of dame) van heel Vlaanderen moeten zijn. Wie nu nog niet doorheeft dat hier alleen maar Rechts in het algemeen geschaad wordt... zeker daar waar de linkse media dit schrijnende gebeuren tot de laatste druppel uitwringen. Moesten deze brieven evenwel van een linksigaard afkomstig zijn (u weet wel, de devote Mao en Ché aanbidders) zou dit een wel zeer geslaagde campagne zijn... zeker dank zij de gewillige medewerking van de linkse pers. Hebt u er al eens bij stil gestaan dat deze schrijver(s) alleen maar met succes kunnen doorgaan als de pers daar zijn medewerking aan verleent? Hebt u er toevallig al eens bij stil gestaan wat bij het VB aan dreigbrieven binnekomt? Daar tegen zijn de brieven aan Remmery kinderspel. En laten we dus inderdaad wel wezen, aan het VBadres zijn verschillende van die bedreigingen al veel verder gegaan! - huizen van mandatarissen die met vuurwapens beschoten werden. - een verkiezingsbus in brand gestoken. - een brandstichting bij een Brusselse mandataris - Elke verkiezing weer belanden plakkers van onze partij bij de dokter en zelfs in het hospitaal na afranselingen. - een brandbomaanslag op het Antwerpse secretariaat. - een echte bomaanslag in hartje Brussel aan de Madou. - een oefengranaat van het leger die door het badkamerraam van een mandataris wordt gekeild op het ogenblik dat diens kind in de badkamer was, gelukkig zonder zware gevolgen. Een deel van die gebeurtenissen is wel in de krant en het nieuws verschenen, dat zou er nog maar aan mankeren, maar het werdt en wordt nooit zo uitgesponnen. In tegendeel zelfs. Daar tegenover worden met de regelmaat van de klok in het lang en het breed zelfs de familiale drama's terug en terug in diezelfde kranten herhaald op voorwaarde dat ze maar op een negatieve manier aan het VB kunnen gelinkt worden. Dat er op 1 miljoen mensen hier en daar wel een rotte appel zit is niet te vermijden en ik zou er zelfs geen probleem mee hebben wanneer het VB gehalte van de daders zou vermeld worden... moest bij de misdaden van anderen ook hun gezidheid vermeld worden. Wat zou u bijvoorbeeld denken van het hoge SPIRIT-gehalte van de Molenbeeks zogenaamde 'jongerenbendes', het kiespubliek van mijnheer Faous AHIDAR, de protegé van Bertje Bleit? Dat ziet ge in de kranten niet hé? Intelligente mensen lezen in de kranten ook wat er niet staat.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 19 mei 2005 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Weet meneer wel dat die brieven van een linkse komen (wat mij trouwens geen bal uitmaakt omdat ik al da links-rechts gedoe niet interessant vind)? Wil je ook dan even je bron vermelden? Dat jullie zelf dreigbrieven krijgen keur ik niet goed, maar wil ik ook niet als argument zien om andere problemen met lichtzinnigheid van tafel te vegen. Dat familiedrama van vandaag, wat uitgebreid in het nieuws kwam, wat heeft dat met het eigenbelang te maken? Intelligente mensen blijven to the point en halen er niet vanalles en nog wat bij om de eigen fouten te verdoezelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er niet zo geweldig veel zijn komt waarschijnlijk omdat de lezers vaak niet echt sympathie voor het blok hebben of omdat het blok nu ook weer niet ZO interessant is. (leest u de humo dan?) |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inderdaad, en zoals u zich wellicht nog herinnert was zijn besluit 'de jeugd is het moe'. Nadien, wanneer hij geconfronteerd wordt met de eigen uitspraken en de gebeurtenissen in Molenbeek zwakt hij dat dan wel af (waarop hij door de 'jeugd' prompt wordt omschreven als te rechts), of hoe een beroepspopulist lijden kan.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beter lezen. - Ik heb zowel de linkse als de rechtse mogelijkheid geopperd. - Ik had het letterlijk over familiedrama's die op een negatieve manier aan het VB gelinkt worden, en dan bedoel ik alsof het VB dan zou bestaan uit louter bruten die hun vrouwen en kinderen mishandelen. Een stelling die een beetje in tegenspraak is met de gemiddelde verhoudingen binnen de bevolking van de vluchthuizen. Ook daar zijn de Allochtonen en vooral de Marrokaanse gemeenschap met name oververtegenwoordigd. Hoe komt het dat u en de kranten die gevallen niet eindeloss herhalen? Bevooroordeeld misschien? Oeioeioeikes, nu ben ik weer niet 'to the point zeker? Sorrie hoor!
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- je verkleint de optie rechts en je geeft voorrand aan het idee dat links erachter zit. - familiedrama's zoals met Vereyckel worden inderdaad gelinkt aan het blok, net zoals indien er een marokkaanse politicus (vb Chokri van SPa) zijn vrouw afslaat in het openbaar. Die gaat niet in een beter daglicht komen te staan hoor. De sossen ook niet. zoiets heet partijpolitiek, en daar doen jullie ook vol overgave aan mee. Als de kranten die herhalen, dan herhalen die feiten zich misschien ook. Ik opteer hier even de mogelijkheid. ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 20 mei 2005 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit ondanks het feit dat de kranten in de dagen na de eerste verwrongen publicatie zelf de situatie meer genuanceerd hebben weergegeven. Ik heb in mijn persoonlijke kenissenkring jammer genoeg meerdere van deze gevallen gekend waarvan 1 met dodelijke afloop. Deze gevallen worden niet met de regelmaat van de klok opgerakeld. Maar ook daarvoor hebt u ongetwijfeld een logische uitleg. U kan die misschien eens gaan geven aan de betrokken mensen...
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heeft VB geen publicaties in hun propaganda waar er sprake is van politici die zich laten gaan in familiegeweld? Misschien omdat de feiten dat niet aantonen. ![]() Ken jij dan bijvoorbeeld een CD&V drugsdealer die mensen in een café heeft neergeknald? Moest die bestaan, kan 'm van mij ook de boom in. Aggresief gedrag moet ik niet nuanceren. Vandaar dat ik geen respect moet opbrengen voor Vereyckel. Voor de slachtoffers van familiegeweld heb ik daarentegen wel respect. Daar sprak ik trouwens niet over. Dat ik overal een logische uitleg voor zou hebben, is een compliment. Ik denk namelijk graag na voor ik iets zeg. ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 20 mei 2005 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het geval vereyckel, zoals u het noemt met alle respect voor slachtoffers van familiedram's, was geen éénzijdig gebeuren. Zoals gezgd al uitgebreid in de kranten rechtgezet. Iedereen in dat gezin is slachtoffer, Rob, zijn vrouw, de kinderen maar ook de grootouders en de familie. Ik wens alle betrokkenen hier een toekomst waarin zij allen hun plaats vinden. Rob, zijn vrouw en hun kinderen! De éénzijdigheid en de giftigheid waarmee u dit verschrikkelijke gebeuren blijft voorstellen bewijst enkel uw gebrek aan inzicht en relativeringsvermogen. Denkt u echt dat mevrouw Verreycken herinnerd wil worden aan de dag waarop zij totaal overstuur het door het gerecht opgelegde benaderingsverbod overtrad, onder de ogen van haar kinderen haar echtgenoot aanviel met traangas en dan poogde de kinderen te ontvoeren? Dat verbod op benadering was er echt niet zomaar, mevrouw was in psychiatrische behandeling (iets wat al vele gezinnen stukmaakte, het mijne onder andere. En nee, dat wil niet zeggen dat ik één van of mijn beide ouders veroordeel, begrijpen is vergeven weet u) en werd geacht niet in staat te zijn om voor de kinderen op te komen en blijkbaar werd, door de rechtbank en niet door Rob, geoordeeld dat het beter was indien zij de kinderen zelfs niet meer benaderde. Ik wil hopen dat u niet nog eens afkomt met uw 'veroordeling'. Deze mensen hebben al genoeg geleden, laat hen de rust die hen toekomt.
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat: