Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2005, 09:17   #41
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Hij heeft er niets mee te maken, het is de schuld van zijn raadgevers.
hmm of zat mathilde onder tafel als hij aan het tekenen was
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 09:21   #42
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik dacht dat de tekst in het Engels was...

Als de Phillppe de Wallonie koning wordt dan noem ik hem Koning Klungel... of Kluns...

Nu als de bubbers met hun enquete komen dat x % van de bevolking de Philippe wel ne bekwame achten dan moet ik hun gelijk geven.
Want wat is de enige echte functie van ne koning ? Zaad geven aan een vrouwtje en nageslacht verwekken. En daar is hij klaarblijkelijk in gelukt (of een dna test zou anders moeten zeggen...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 09:26   #43
Gertj3
Minister

Standaard

[quote=wat is de enige echte functie van ne koning ? Zaad geven aan een vrouwtje en nageslacht verwekken. En daar is hij klaarblijkelijk in gelukt (of een dna test zou anders moeten zeggen...)[/QUOTE]
Je vergeet iets ze moeten ook pannekoeken kunnen bakken
Oud 3 februari 2005, 09:33   #44
Tegendradigaard

Standaard

Ik wacht eigenlijk op enkele linkse belgicistische mensen die onzen Bekwamen Taaien Prince komen verdedigen voor het onderschrijven van het eisenpakket van de patroons...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 3 februari 2005, 09:35   #45
Tegendradigaard

Standaard

Eigenlijk stel ik mij de vraag : welke bekwame mens zet zomaar zijn handtekening onderaan een stuk papier zonder te weten wat hij tekent ??

Dat is eigenlijk het toppunt van onbekwaamheid, sulligheid en domheid. Zeker als ge prince zijt he. Dan zou je extra op je hoede moeten zijn.

typisch trouwens ook dat hij in het Frans tekent....

Oud 3 februari 2005, 09:36   #46
Tegendradigaard

Standaard

Pannekoeken met drie koningen zekers... de Phlippe had de boon...

Oud 3 februari 2005, 09:38   #47
Tegendradigaard

Standaard

't kan natuurlijk ook zijn dat hij ook iets wilde tekenen he.. aja die andere mensen die zetten ergens een handtekening onder en hij wilde ook...

iiieeeek wiiiieeeelll oooooooooook... (op het door iedereen met kinderen wel gekende zaagtoontje dat kleuters kunnen aanheffen als ze hun goestingeske niet dadelijk krijgen en gepaard gaan met een pruillip.....)

Oud 3 februari 2005, 09:52   #48
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
haha!!!!!
mooie krantenkop in het Laatste Nieuws: "Prins Filip blundert weer"
Echt, ik schaam mij om zulk een figuur in ons koningshuis te hebben (ik schaam mij alleen al voor het koningshuis zelf, maar dat is een ander discussie).

Wat is dat tegenwoordig met die hansworst, ? ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 09:53   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik dacht dat de tekst in het Engels was...

Als de Phillppe de Wallonie koning wordt dan noem ik hem Koning Klungel... of Kluns...

Nu als de bubbers met hun enquete komen dat x % van de bevolking de Philippe wel ne bekwame achten dan moet ik hun gelijk geven.
Want wat is de enige echte functie van ne koning ? Zaad geven aan een vrouwtje en nageslacht verwekken. En daar is hij klaarblijkelijk in gelukt (of een dna test zou anders moeten zeggen...)
Ik vrees er eerlijk gezegd voor, ... volgens mij heeft den Berre het eerst even moeten voordoen, ...
Oud 3 februari 2005, 09:56   #50
Tegendradigaard

Standaard

Misschien is den Bert wel vader van zijn kleinkind .... ?

Oud 3 februari 2005, 09:57   #51
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Pannekoeken met drie koningen zekers... de Phlippe had de boon...
ooit eens een reportage gezien en mathilde was bezig met pannekoeken te pakken voor filip en de kids
Oud 3 februari 2005, 09:58   #52
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Zeg jongens, nu hebt ge eens een toekomstige koning die kan schrijven en ’t is weer niet goed.
Alleen zijn naam hé, dat kunnen de meeste nog wel, is ook het enige dat ze moeten schrijven ...
Oud 3 februari 2005, 09:59   #53
PieterP
Gouverneur

Standaard

Ik geloof niets van dit ongeloofelijk verhaaltje van medewerkes die per ongeluk enz

Philip was op een ontbijtluch samen met VBO ( op zich zelf al compromitterend). Daar heeft hij een soort manifest getekend.

Ik geloof wel in de ambitie van Philippe om zich te moeien met ekonomische dossiers zoals hij dit in China gedaan heeft. Hij voelt zich dan naar eigen zeggen in top vorm.

Philip heeft een hoog Boudewijngehalte: zich willen moeien met het politieke beleid. Daarom moet Albert aanblijven van de politieke klasse. Herinneren we ons de uitspraak van de Dehaene: we gaan Albert zo lang moegelijk proberen te houden, al moeten we hem op sterk water zetten.

Philip is een gevaar voor de constitutionele parlemenataire democratie van België.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 10:02   #54
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Philip is een gevaar voor de constitutionele parlemenataire democratie van België.
Waarom word hij dan geen voltooide politici hij kan het toch zo goed uitleggen zoals in china
Oud 3 februari 2005, 10:02   #55
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien is den Bert wel vader van zijn kleinkind .... ?

Technische zou dat misschien wel mogelijk zijn, maar geeft dat dan geen problemen voor de troonsopvolging, ...

?

A een bastaardje, ...

B ze komt achter onze lorre te staan, en haar broer voor haar, ...

oeeuw, nu wordt het ingewikkeld hoor, ...
Oud 3 februari 2005, 10:04   #56
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Ik geloof niets van dit ongeloofelijk verhaaltje van medewerkes die per ongeluk enz

Philip was op een ontbijtluch samen met VBO ( op zich zelf al compromitterend). Daar heeft hij een soort manifest getekend.

Ik geloof wel in de ambitie van Philippe om zich te moeien met ekonomische dossiers zoals hij dit in China gedaan heeft. Hij voelt zich dan naar eigen zeggen in top vorm.

Philip heeft een hoog Boudewijngehalte: zich willen moeien met het politieke beleid. Daarom moet Albert aanblijven van de politieke klasse. Herinneren we ons de uitspraak van de Dehaene: we gaan Albert zo lang moegelijk proberen te houden, al moeten we hem op sterk water zetten.

Hoe lossen we dat op, ...

een revolutietje, een ongelukje, ... kom de politiek heeft er blijkbaar zelf baat bij dat Fluppe zo ver mogelijk van de troon gehouden wordt. (en wij ook , ... )
Oud 3 februari 2005, 10:06   #57
Tegendradigaard

Standaard

Neen laat de Prince Phlippe de Wallonie maar zo vlug mogelijk op de troon gaan zitten. Die zal het zo verkorven bij de politieke kaste dat ze de monarchie ook beu gaan worden .....

Oud 3 februari 2005, 10:07   #58
Tegendradigaard

Standaard

Le Prince Gephlippte...

Oud 3 februari 2005, 10:20   #59
PieterP
Gouverneur

Standaard

VTM on line

Ook premier Verhofstadt benadrukt dat. Toch is hij de blunders van Filip beu. Verhofstadt hoopt dat het de laatste keer is dat hij de kroonprins moet herinneren aan zijn plicht om terughoudend te zijn.

Blijkbaar is het toch iets méér geweest dan getuige zijn, zoals ik hierboven schreef.

Het ergste is dat men het ontslag eist van enkele van de medewerkers van Philip. Dat vind ik nu het laagste van het lage.
Hoe oud is Philip eigenlijk? Hoeveel heeft zijn opleiding reeds niet gekost met de duurste van de duurste professoren. Maar ja, als je keikoppig niet wil luisteren... Doch dan moet men die medewerkers niet ontslaan als zondebok.
Beter zou zijn dat die medewerkers er zelf mee stoppen met te werken voor een dergelijk persoon. Ik zou het toch doen.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 10:25   #60
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

[size=2]De voorpagina van Het Laatste Nieuws van vandaag:[/size]

[size=2]
Citaat:
[/size] VERHOFSTADT IS FLATERS VAN PRINS FILIP BEU
Citaat:

PETER GORLE

Kroonprins zet handtekening onder eisenpakket werkgevers

BRUSSEL — Prins Filip beging gisteren weer een flater van formaat.

Twee maanden na zijn forse verklaringen aan het adres van het Vlaams Belang, ondertekende de kroonprins (foto) het eisenprogramma van de werkgevers, die zeer kritisch zijn voor de Europese regeringen. Ook voor de Belgische. Premier Verhofstadt kan er niet mee lachen. Hij hoopt dat het de laatste keer is dat hij de hardleerse prins moet herinneren aan zijn plicht tot terughoudendheid.

Zodra bekendraakte dat de prinselijke handtekening onder het document van de Belgische en Griekse werkgeversorganisaties prijkte, deed iedereen moeite om het incident te minimaliseren. «Hij tekende maar als getuige en neemt zelf geen standpunt in», klonk het in koor bij het VBO en het koninklijk paleis. Ook Guy Verhofstadt wees daar op. Toch is de premier de flaters van de prins grondig beu. De premier herinnerde gisteren aan wat hij vertelde in de Kamer na het incident tussen de prins en het Vlaams Belang: «Leden van de koninklijke familie mogen deelnemen aan maatschappelijke discussies, maar ze moeten terughoudend blijven om te vermijden dat ze zelf het middelpunt van een discussie worden.» «De premier hoopt dat het de laatste keer is dat hij de prins aan die regels moet herinneren», zo benadrukte Verhofstadts woordvoerder Didier Seeuws gisteravond.

[size=2]
[/size]

Laatst gewijzigd door Antoon : 3 februari 2005 om 10:27.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be