![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Als jij alles graag leest zoals je het wil lezen, sta me dan toe hetzelfde te doen. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En hoe denkt ze dat te bereiken door het rechtse kamp te verdelen? |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() de winter haalt meer dan 80.000 voorkeurstemmen in a'pen ... in a'pen is FDW verruit de meest populaire politicus. De antwerpenaar stemt massaal op FDW .
Laatst gewijzigd door ilfalco : 4 februari 2005 om 14:31. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Hoe groter het VB wordt, hoe kleiner de rechtse partijen en hoe onmisbaarder Groen! en de SP.A. Wie een linkse burgemeester wenst, kiest dus best voor het VB in dat geval. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat is nu eigenlijk uw probleem? |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() idd muys ,, pak dat het vb 35 % haalt en coveliers 5% ( vgl met de 1 % van beysen ) dan heeft men belange nog geen meerderheid....
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Hij zou wel eens hetzelfde lot als beysen kunenn volgen ( hopelijk niet fysiek , maar politiek dan hé). En dan ligt hij nog te fulmineren tegen de dikke sigaren en lekkernijen die men verobert als het bestuursraad is ...maar hij vergeet wel dat hij altijd lekker mee gesnoept heeft en dat mocht hij z'n ministerpostje gekregen hebebn hij wssh z'n mond nooit zou hebebn opengedaan .... en hij ligt soms zelf te pronken met z'n etentjes.
En van die vlaamsgezindheid heb ik de laatset jaren niet veel meer gehoord , net als bij borginon en vandecasteele... men turnt die daar nogal snel om tot vlaamse lammetjes. Bij het vb kan hij zoals FDW zegt als lid niets komen doen .. in a'pen heeft het vb al pakken kopstukken ... FDW, Annemans , Vandermeersch , Morel , Colen , Tastenhoye , Verstrepen .....hij zou toch nooit lijsttrekker mogen zijn. |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Akkoord met uw stelling. Wie burgemeester zou worden lijkt me van ondergeschikt belang. Wat telt is dat de rampzalige huidige coalitie opgeblazen wordt, deze prachtige stad verdient beter. Er is echter een maar... Wanneer gaat het schelden tussen vlaams-nationalisten op dit forum eindelijk eens ophouden? Vergeet niet dat niet alleen Antwerpen een probleem is, ook B.H.V. is als symbooldossier dient zo vlug als mogelijk opgelost te worden en last but not least rest ons het finale probleem : la Belgique, weg ermee. Maar denk eraan : zonder eenheid tussen de vlaams-nationalisten zal dit een uiterst moeilijke klus worden. Conclusie : kijk naar wat ons bindt en vergeet hetgene wat ons scheidt.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() vanhecke heeft al geregeld de hand uitgestoken naar de n-va , maar die( de top wel te verstaan) doen nog liever aan lijstverbinding met de BUB in brussel zodat men het Vb de kans ontneemt om er voor te zorgen dat de taalwetgeving wordt nageleefd. T'is niet moeilijk dat er daar dan een afscheuring komt , want wat de cdenv al allemaal uitgespookt heeft ... alles voor een ministerpost van zandbakken ...of feestelijkheden. Hoe minder stemmen in Brussel hoe meer kans op een ministerzetel .. zie maar naar Byttebier.
|
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb eigenlijk wel te doen met coveliers en vooral hoe de gucht hem behandelt heeft was beneden alle pijl.
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() De gucht is idd een koele kikker die alles doet voor z'n carriere , ik ken familie van die man en die geven zelf toe dat hij puur omwille van z'n carriere bepaalde zaken doet of standpunten overneemt...maar coveliers is van hetzelfde type , alleen wat minder berekend. Waarom denk je dat zij in de tijd het VLD licht zagen ...
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 4 februari 2005 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan ilfalco.
Als de top niet meewil moet het van de basis komen. En ik kan je verzekeren dat de N-VA-basis zeer kritisch is. Wat de brusselse lijstverbinding N-VA en BUB betreft dat moet je me even uitleggen want Brussel is voor mij het buitenland. Republikeinse groeten. |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
elke reden is goed he, maar aan het Blok zelf ligt het zeker niet. Hij heeft dat in knack ook laten uitschijnen, we zien wel. gaat het over 2006 of 2007? in antwerpen hebben we overigens al volk genoeg lijkt me.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 4 februari 2005 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() coveliers zou wel toehappen als men hem wat lekkers zou aanbieden... net als beysen trouwens , die wou ook een senatorpost. Coveliers is gewoon een arrivist en die heeft het vb niet nodig ... kopstukken zat in a'pen. Coveliers heeft trouwens zelf gezegd in een interview dat z'n vrouw( in gva vorig jaar ) tegen een overstap naar het vb was en dat hij dat daarom uitsloot ... dus ik zuig dat niet uit m'n duim.En z'n vrouw stond op de foto met een hoed met pluimen op en een bontjas ...En ik vind Jm dedecker eigenlijk van hetzelfde laken een broek ..
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hij is zo lang in de partij mogen blijven, omdat men angst had en heeft voor Antwerpen. Vergeet niet dat Antwerpen graag kiest tegen het establishment, en terecht. Wat met iemand die een strenger veligheidsbeleid wil,tegen het migrantenstemrecht is en voor meer Vlaanderen? In een stad als Antwerpen!! ![]() |
|
![]() |