![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een democratie worden de rechtsregels bepaald door de meerderheid. Zelfs goden hebben zich daar naar te schikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 10 februari 2005 om 12:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die beweert dat God bestaat, is volgens ieder redelijk denkend mens een waanzinnige |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Zouden we niet beter als vriendjes uit elkaar gaan
![]() Europeanen met hun democratie hier in europa. De moslims in landen waar men geen democratie wil of nodig acht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() http://aeonflux.exctazy.org/brl/misc..._to_sweden.mpg
een leuk filmpje over de moslims in Zweden wel een lichtjes gekleurde versie (laat ons hopen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() http://aeonflux.exctazy.org/brl/misc..._to_sweden.mpg
Brussel, charleroi,..... is eigenlijk ook +/- zo ![]() Vol gespuis die niet werkt en die zonder doel in de straten rondlopen, of toch een doel hebben te stelen van de domme belgen die gaan werken en belastingen betalen zodat ze hun uitkering kunnen krijgen. En het zal enkel nog erger worden. Men mag braaf zijn en vriendelijk maar genoeg is genoeg, er komt een tijd dat ge ook eens aan uw eigen volk moet denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn altijd de Belgen die het zware werk doen en de allochtonen luieren op hun gat, túúrlijk. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() idd volgens moslims ben ik niet normaal omdat ik niet leef volgens een lijstje dat een pedofiel gekregen heeft van een ingebeeld persoon!!!
Dan wil ik zeker niet beantwoorden aan jullie norm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat ziet er hier plezant uit.
K'zal ook eens creatief beginnen. Houd er van of trap het af! İk denk dat je de Turkse versie best wel kent. Nu; die is ook geldig in Belgie en/of Nederland! Welkom en tot ziens... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het over de Koerden hebt het gaat steeds beter, er zijn tientallen overheids campagnes om de koerdische gebieden te steuenen waaronder de zeer bekende ''Haydi kizlar Okula'' (kom op meisjes naar school). Ook zingen koerdische artiesten de koerdische versie van een leidje van Sezen Aksu. Trt zendt elke week in het Koerdisch uit. Koerden mogen examen koerdisch maken. De ''o zo slechte'' turkse media speelt hierbij een grote rol, in veel kranten zie je het welvaartsverschil tussen het Zuid-Oosten en Istanbul en dan staat erboven: Dat zijn ook onze Kinderen!. ATV bracht het koerdische lied in de schijnwepers enz. enz. In Turkije krijgen minderheden steeds meer rechten, terwijl hier het tegenovergestelde dreigt te gebeuren. Laatst gewijzigd door sinan123 : 19 februari 2005 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
''Haydi kizlar okula'' is een misplaatste en mislukte propagandastoot van de regering om aan te tonen dat ze toch wel om de rechten van de vrouw geven en bij Europa zouden moeten kunnen komen. Lang leve Sezen Aksu. Trt en Koerdische uitzendingen, hahaha juist op de onozelste, onmogelijkste uren en de meest ouderwetse documentaires die je je wel kan indenken. Niet om aan te zien. Wat dan waarschijnlijk ook hun bedoeling is... ![]() Over rechten voor minderheden moet je geen schrik hebben dat Turkije het beter zal doen dan Belgie of Nederland. Misschien in het jaar 2687 of zoiets ![]() Als je het tegenovergstelde denkt of bang bent voor de dreigeing stel ik voor dat je die minderheden zou voorstellen om zich iets meer aan te passen dan nu het geval is. Dan zal die donderwolk van zijn eigen opklaren, zoniet zou er nog wel eens een serieus onweer van kunnen komen. (jammer?). Groetjes. Laatst gewijzigd door de roenekes : 21 februari 2005 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En daarom is dit project in Europa zo onbekend als wat. Voor de geïnteresseerden: http://www.unicef.org/turkey/untr/sy...l?ge26a.html&1 Citaat:
Citaat:
Voor de rest lijken Koerden en Turken heel veel opelkaar. En ik heb zelf veel Koerdische vrienden en als we praten over ons dan zeggen we meestal wij. Groeten |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=sinan123]Ja, het is ook een ouderwetse leus, in de tijd van de afbrokkeling van het Ottomaanse rijk. [quote]
Nog altijd lekker ingebruik door personen die nog altijd opscheppen met dat rijk. [quote]Ja, en daarom heeft mijn vader er geld gestort en met hem vele miljoenen mensen. En daarom is dit project in Europa zo onbekend als wat. Voor de geïnteresseerden: http://www.unicef.org/turkey/untr/sy...l?ge26a.html&1[quote] Jammer van je vader zijn geld. Weet jij waar het terecht gekomen is? Heb jij er geen geld gestort? ![]() [quote]Nee, over een paar jaar (Nazi-regeringen ) zal Turkije op het gebied van minderheden ver voor Europa liggen. Maar als je het wil vergelijken met het Europa van nu vind ik 2015 een goed jaartal.[quote] Nazi-regeringen in Europa of Turkije? [quote]Ik antwoord hier maar niet op.....[quote] Waarom niet? Pak het niet op als een bedreiging of zo, dat is te gemakkelijk om er vanaf te geraken. Citaat:
Maar de meeste Koerden en Turken 'lijken' inderdaad sterk op elkaar toch ... (vb. een van je landgenoten EL TURCO... compleet gestoord.)... ach het zal nog lang duren... Jij behoort waarschijnlijk tot de minderheid onder je eigen mensen. De groetjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over dat aanpassen gedoe, heb ik al vaak genoeg op dit forum gereageerd. Ik vind dat mensen zich moeten aanpassen, maar ik vind ook dat niet alle schuld aan minderheden moeten worden gegeven (ook in Turkije dus). Groeten Laatst gewijzigd door sinan123 : 22 februari 2005 om 00:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er dan geen politic forum in Nederland? Er komen hier blijkbaar meer Nederlandse moslims dan Nederlanders hun heil zoeken ondanks die racistische Belgen. Volgens mij bent u nog helemaal geen Nederlander maar een Turk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |