![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op verzoek gaat ge hem toch moeten openmaken weet je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Komaan mannekes, hou de moed er in, 't is weer carnaval en dan lopen er veel van die boer-ka's rond...
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is in strijd met jouw normen en waarden blijkbaar btw wat zijn die ook alweer , Wreker ? je blijft daar uitermate stil over |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en veel veiliger... stel je maar es voor dat een overvaller zich eerst de moeite zou moeten troosten om zich onherkenbaar te maken dat valt net op terwijl onderstaand veelvuldig voorkomend scenario meer realistisch is : de dader nadert bv langs achter je portefeuille wordt uit je handen gegraaid en zet het op een loopje bij de minste weerstand krijg je onmiddelijk een klap dat alles minder dan een een paar seconden het slachtoffer, meestal even versuft van 't geen hem plots overkomt, krijgt nauwelijks tijd om de dader te herkennen laat staan later te indentificeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Minstens in Nederland is in vele gemeenten vermomming verboden, met een beperkte ontheffing tijdens uitsluitend carnaval. Hierover is tamelijk veel op Internet te vinden.
Ik weet niet of vermomming hier ook (nog) op een hoger wettelijk/landelijk niveau wordt tegengegaan. Iets anders is in hoeverre deze wetgeving nog wordt nageleefd. Maar wat ik al heel lang vreesde en ook wel eens ergens neergeschreven, is de afgelopen week gebeurd, althans volgens nieuwsbericht op Nederlandse Radio-1: enige terroristen in vrouwenkleding passeerden in een Arabisch land ongehinderd enige controles. Onder zo'n allesverhullende bedekking kun je aardig wat wapens verbergen voordat je zelfs maar een pietsie zwanger lijkt. Ha, Terwijl vind ik iets; Brasschaat ligt toch nog steeds in België, nietwaar? Mooi dorp, trouwens. http://www.brasschaat.be/html/secret...en.htm#maskers
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom een hoofdletter G ? goeie vraag ouder nederlands taalgebruik, peins ik ik weet het eigelijk niet of het hoeft/moet meer niet niet dat ik enigzins Godvrezend zou zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn vriendin heeft het hier in 't straat meegemaakt we 'weten' bijna met 100% betrouwbaarheid dat het één van die jongeren is die hier steeds rondhangen, vraag is wie ? identificatie via fotootjes op politiekantoor is op niets uitgedraaid en ik heb het meegemaakt in Antwerpen met geweld in beide gevallen geen getuigen, die gasten kijke wel uit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Is een boerka al niet de facto verboden? Het is immers toch verboden om jezelf te vermomen in het straatbeeld? Of dwaal ik?
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dietser: ik heb al naar "vermommingsrechten" wat gezocht maar behoud slechts de indruk dat er in mijn jeugd landelijke beperkingen tegen golden en tegenwoordig nog slechts gemeentelijke en niet overal.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet natuurlijk ook goed opletten voor je iemand beschuldigd. Bij de minste twijfel begint ge er best niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() als ze zo graag een boerka dragen dat ze dat dan doen in hun land van herkomst.Waarom is het net die arrogante bevolkingsgroep die over alles zo lastig doet en hun eigen normen en waarden in ons vlaanderen opdringt.De chinezen lopen hier ook niet met hun rijsthoedjes op hun kop en de grieken lopen hier ook niet met een grieks hoedje.En voor die mensen is dat evengoed een onderdeel van hun cultuur maar deze mensen zijn meer aangepast aan het land waar ze verblijven.alle vreemde volkeren hier passen zich aan en begrijpen dat sommige zaken niet kunnen,het zijn echter enkel en alleen steeds weer die zelfde bruin apen die lastig doen,die proberen ons iets op te dringen waar we niet achter staan.Die boerke is gewoon voor hen ondertussen geen deel van het geloof meer maar enkel een manier om onherkenbaar de criminele toer op te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die boerqah of niqaab, wat je het ook noemt, ben er ook geen fan van. Er zou een standaard moeten komen, een praktische menselijke dracht zoals de meeste Turkse of Marokkaanse vrouwen dat doen. Kan je hun gezicht nog zien, weet je tegen wie je het hebt, kan je ze herkennen als je ze tegenkomt. Dingen die essentieel zijn in menselijke communicatie en zo behouden ze toch nog hun traditie, want de hoofddoek hebben ze dan nog op, alleen anders, aangenamer.
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
![]() |
![]() |