![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u het Vlaams Belang een goede partij ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 92,31% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar ja... iedere serieuze discussie wordt onmogelijk als feiten in de pers gerelateerd en op TVL getoond door zsommigen als gebazel en anderen als larie betiteld worden... tekenend voor de mentaliteit zowel bij het VB als bij de verdedigers hier... Ik werd vandaag per PM door dit forum uitgenodigd om aan de discussies over VLD en leberaal deel te nemen... ik had beter mij onthouden want het verloopt hier absoluut niet ernstig... wat geen loflied aan het VB of standpunt tegen de VLD is, is hier larie en gebazel...
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @steenbok
bij de vld is het anders ook een wespennest: daar wordt Coveliers buitengebonjourd als de eerste de beste bandiet.
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat wel kan gebeuren is dat arrondisementeel, bij het laten drukken van pamfletten, ook voor de afdelingen iets over hun budget zijn gegaan, en daarom een bijdrage vragen van de afdelingen. Maar dat is een hele normale gang van zaken, daar arrondisementeel ook de uitgaven heeft gedaan voor afdeling. Normale wijze worden er geen tussenkomsten van hogerhand gehouden op de financiën van de afdelingen. Zij hebben hun voorzitter, penningmeester en moeten zelf hun financieële boontjes doppen. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hebn verder geen enkel kommentaat gegeven op steenbok; maar ja, hij weet het weer beter dan wijzelf! |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hier de tekst waarover het ging, afgetypt uit Het Belang van Limburg:
Vlaams Belang ontslaat gemeenteraadslid Peeters te Houthalen-Helchteren... die op de lijst van het VB verkozen man zou zich niet onderwerpen aan de "opgelegde partijdiscipline".... en de kommentaar van betrokkene doet de deur dicht: "Dit is de Vlaams Belang-democratie waarbij alleen de leider iets mag zeggen. Het doet me denken aan de vroegere communistische regimes. De partij ontslaat iemand uit als die vragen stelt over de financiële toestand".... Peeters heeft het daarbij in het bijzonder over de fractietoelage van het Vlaams Belang. Over deze gemeentelijke toelage aan de fractie rommelt het al een tijdje binnen de partij. Op 25 maart vroeg Roger Peeters tijdens de gemeenteraad inzage in de bestding van deze toelage omdat zijn eigen fractie - het Vlaams Blok toen nog - hem geen inzage wilde geven. ..... Peeters vermoedt gesjoemel en zal vandaag nog een proces-verbaal laten opstellen.... ...... datum 22-11-2004 nochtans werd de zaak niet rechtgezet in de krant en dus niet aan mijn of iemand anders' fantasie ontsproten.... en van een grove leugen is ook geen sprake...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 6 februari 2005 om 16:02. |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Wat een bullshittopic!
![]() Laatst gewijzigd door Top Dog : 6 februari 2005 om 16:49. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De controle van de uitgaven, van de gelden gebeuren door de gemeente. Want om die subsidie te verkrijgen heeft de gemeente ook verplichtingen opgelegd. Men zal met deze gelden geen postzegels aankopen, enz..... Wanneer de partij, en hier wordt bedoeld de partij afdeling houthalen, iemand ontslaat, is dat hun goed recht! Het ontslag wordt steeds gedragen door het bestuur van de afdelinge en het arrondisementeel bestuur. Maar de ontslagen heeft altijd het recht om verder zijn mandaat uit te oefenen. Men kan hem dat NOOIT afnemen. Hij is een verkozene, en hij dient zijn mandaaat zelf af te staan. Is hij daar niet mee akkoord dan blijft hij zetelen als onafhankelijke. En als men ziet dat hij zijn mandaat heeft afgestaan, mits aangetekende brief, door hem getekend en verstuurt aan de gemeentesecretaris, zit er hier een behoorlijke vlieg op. Zowel op de berichtgeving, als op het antwoord van de mandataris! |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou ook nog zeggen dan kunnen we allemaal in van die "mooie bruine uniformen" rond marcheren en sieg heil filip roepen. En ja waarom niet misschien moeten we ieddereen die niet blank is uitroeien. Ik hoop dat je ooit met wat minder misselijke dromen wakker wordt en beseft dat welk ras en welke godsdienst je hebt er niet toe doet, maar de persoon die je bent des te meer.
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() [size=7]EIGEN VOLK EERST[/size] [size=7] ![]()
#57 |
Banneling
|
![]() jaja ik denk dat we d�*t ondertussen wel al zoon miljoen keer gehoord hebben.
Die lagereschool-mentaliteit eigenlijk (ikke eerst).jeez grow op ofzo? Ook die 'kliklijnen' voor leerkrachten... Mijn moeder is leerkracht en die heeft zoon blok-gabberke in haar klas, reken maar dat ze op de 'lijst' staat. so what? wat zijn jullie er mee van plan misschien? Trouwens als er gediscuteerd word in een klas hebben leerkrachten toch altijd een mening, als het over VB gaat zouden ze ineens moeten zwijgen? Sorry maar waar zijn jullie eigenlijk mee bezig. Zogenaamde 'democratische' partij. Trouwens mijn antwoord op de -sorry wouden jullie dat echt een peiling noemen?- is NEEN. |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Waarom denk je dat er een commissie bestaat om klachten in te dienen tegen leerkrachten die hun beroep misbruiken om leerlingen te indoctrineren ... maar zollang het tegen rechts is mag alles hé. Maar als een leerkrecht het zelfde zou zeggen over spa of Groen dan is hij z'n job kwijt , net als die doelopbouwwerker die ooit lid was van de NSV ook gebroodroofd ....
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De zogenaamde kliklijn was opgezet omdat er nogal veel "democratische" leraren -essen waren, welke in hun lassen het Vlaams Blok vorstelden als de vervanger van de nationaal SOCIALITISCHE partij. Daarom werd deze kliklijn opgezet om deze leraars en essen, nij het volgende ouderenbezoek eens de vraag te stellen om zich neutraal op te stellen. In de scholen worden de nieuwe generatie's klaar gestoomd. Dus men mag wel verwachten dat dit op een eerlijke manier gebeurt, want tenslotte worden de leerkrachten eveneens betaamld met belastingsgeld van Vlaams Blokkers! |
|
![]() |