![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moeten wij alles bewijzen en jullie niks?
Beetje een vorm van discriminatie, niet? ![]()
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zeker en vast niet want dan zou de "boze buitenwereld" enkel en alleen uit vlaams-behangers bestaan...
![]() Maar ik kan wel vaststellen dat de bezoekers op onze site stijgen!
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Als het steeds dezelfde mensen zijn van dit forum, die op zoek gaan naar jullie fameuze en minder fameuze communiqués (wat ik vermoed), dan zou ik daar niet meteen vrolijk van worden...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Overigens, als die FDF'ers niets meer moeten weten van al dat francofoon imperialisme, waar blijft dan de beloofde reactie van de BUB op hun demonstratie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We wachten nog steeds.
![]()
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik stel voor dat onder de neus van de BLUB-club te blijven wrijven tot 6 maart, als het FDF effectief betoogt te Linkebeek.
Uiteraard zal er niets van komen en dan weten we twee dingen: 1) Wat Patriot (Bob Vangeel) graag stoer en uit naam van de BUB komt vertellen op een Vlaams internetforum, is blijkbaar van nul en generlei waarde. 2) Hans blijft nog altijd omringd door ex-FDF'ers die, al zijn het volgens Patriot en Kim allemaal toffe mensen geworden, nog altijd niet wensen over te gaan tot het veroordelen van francofoon nationalisme en taalimperialisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat was nog eens grappig "het is een leugen dat hans zich laat omringen door fdf ers" "en daarbij, ze zijn nederlands aan leren" die bubbels zijn toch een bron van plezier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu, zelfs al was dit niet waar bewijst je tegenvraag dat jullie eigenlijk leugenaars zijn. Anders zouden jullie toch bewijzen leveren, niet? Laatst gewijzigd door instromaniac : 21 februari 2005 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wij lezen regelmatig het Pallieterke, om je dood te lachen!
![]() ![]() ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 21 februari 2005 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovengenoemde topic zegt me overigens weinig.
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() En het antwoord van de BUB blijft uit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik vraag naar bewijzen van een Vlaemsche volkswil, tenzij bij enkele zonderlingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus als je stemmetjes wil halen moet je er ook iets voor doen, en in de eerste plaats geloofwaardig overkomen. |
|
![]() |
![]() |