Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Ergert u zich ook aan al die neger(innen)muziek op de radio ?
JA 27 43,55%
neen 35 56,45%
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2005, 12:21   #41
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Dat je klaagt over de muziekstijl snap ik echt niet hoor, men wisselt genoeg af. Misschien moet je gewoon eens wat meer de zender veranderen. Indien je zou klagen dat men elke dag opnieuw dezelfde liedjes draait...absoluut hé. Stubru kan er wat van tegenwoordig. 80% van de playlist voor maandag is dezelfde als die van de rest van de week.
Wedden dat morgen voor de 10.0000000 ste keer anouk word gespeeld met girl, chemical brothers met galvanise, ozark henry met at sea, gwen stefani met rich girl, stash met sadness, the white stripes met jolene en zorkin!!!
Misschien zelfs wel al in de voormiddag alleen zodat men in de namiddag the chemical brothers nog een keertje kunnen opzetten.
Alé, de voormiddag is ondertussen voorbij en wat hebben we al gehad...
Anouk met girl hebben ze 2x gedraaid, Gwen stefani met rich girl ook al, Jolene van de white stripes en stash met sadness ook.
We missen voor vandaag enkel onze ozark, zornik en chemical brothers nog. Maar lang zullen we er niet op moeten wachten...mark my words.

Laatst gewijzigd door illwill : 21 februari 2005 om 12:21.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 12:26   #42
Piet Hein
Minister

Standaard

Ik heb daar geen problemen mee.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 12:34   #43
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik heb daar geen problemen mee.
Komaan, hoe kun je nu elke dag opnieuw dezelfde liedjes graag blijven horen. Trouwens nog een reden waarom er minder cdees worden verkocht. De liedjes zijn voor velen al afgezaagd voor ze de kans krijgen om ze in de winkel t ekopen.
Oud 21 februari 2005, 13:05   #44
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Telkens als je de radio aanzet is de kans groot dat je daar van die negermuziek of negerinnenmuziek hoort, en als je er geen hoort dan duurt het meestal niet lang eer er dergelijke 'muziek' gespeeld wordt. Ik zit mij daar voortdurend aan te ergeren. Vaak zet ik dan op den duur noodgedwongen de radio maar uit. Ik vraag mij af of ik de enige forumganger ben die zich aan die overdaad van
neger(innen)muziek ergert, dan wel of een dergelijke ergernis wijdverspreid is bij de forumgangers.
Neen, het stoort mij niet. Al moet ik toegeven dat ik weinig naar de radio luister en dat hedendaagse popmuziek mij evenveel zegt als een middernachtconcert van Engelbert Humperdink (niks dus)...

For those about to rock...
Oud 22 februari 2005, 12:16   #45
ashrawi
Lokaal Raadslid

ashrawi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
nee joh niet omdat ik hem ken. vraag het aaniemand die eminem en d12 niet kent, we zullen eens zien he..
Ik kan gewoon zoals iedereen een afro-amerikaan onderscheiden van een blanke amerikaan aan zijn stem. Da's gewoon normaal, zeker als ze zingen of rappen of wat dan ook.
DR DRE heeft zelf gezegd dat hij niet wist dat eminem blank was toen hij hem voor de eerste keer hoorde op een tape.
ashrawi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 12:28   #46
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi
DR DRE heeft zelf gezegd dat hij niet wist dat eminem blank was toen hij hem voor de eerste keer hoorde op een tape.
Denk je dat hij zichzelf die vraag heeft gesteld bij het beluisteren van demo's?
Oud 22 februari 2005, 12:41   #47
ashrawi
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Denk je dat hij zichzelf die vraag heeft gesteld bij het beluisteren van demo's?
Nee, hij schrok gewoon toen hij hem uiteindelijk zag
Oud 22 februari 2005, 13:31   #48
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Dat je klaagt over de muziekstijl snap ik echt niet hoor, men wisselt genoeg af. Misschien moet je gewoon eens wat meer de zender veranderen. Indien je zou klagen dat men elke dag opnieuw dezelfde liedjes draait...absoluut hé. Stubru kan er wat van tegenwoordig. 80% van de playlist voor maandag is dezelfde als die van de rest van de week.
Wedden dat morgen voor de 10.0000000 ste keer anouk word gespeeld met girl, chemical brothers met galvanise, ozark henry met at sea, gwen stefani met rich girl, stash met sadness, the white stripes met jolene en zorkin!!!
Misschien zelfs wel al in de voormiddag alleen zodat men in de namiddag the chemical brothers nog een keertje kunnen opzetten.
Dat stoort mij ook ja en dat doen ze op alle zenders behalve klara misschienen zenders alla radio centraal. Het voordeel van stubru is voor mij persoonlijk dat ik de nummers die ze teveel herhalen meestal beter vind dan de nummers op andere zenders.

Wat de huidskleur van de artiest betreft, dat heeft voor mij geen enkel belang, ik vind het goed of niet en daarmee basta.

Cynicus kan misschien wel eens luisteren naar Yellowman, die heeft minder pigment dan de gemiddelde blanke westerling.

Lamzakl

Laatst gewijzigd door George : 22 februari 2005 om 13:32.
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 13:38   #49
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

K&k?????

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 14:39   #50
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

"Sterf sterf dood en verderf en haal die R&B van het hip hop erf"

En ik die dacht: R&B, dat is toch Rhythm and Blues, dat is Albert Collins, Willie Dixon, Bo Diddley en zo... Blijkbaar niet meer

Er mag wel wat meer variatie zijn in het radiolandschap, vind ik, en lokale/onafhankelijke zenders zouden wat meer ademruimte moeten krijgen. Maar da's dan weer een andere discussie hehe.

Laatst gewijzigd door Johan217 : 22 februari 2005 om 14:49.
Johan217 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 20:53   #51
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Telkens als je de radio aanzet is de kans groot dat je daar van die negermuziek of negerinnenmuziek hoort, en als je er geen hoort dan duurt het meestal niet lang eer er dergelijke 'muziek' gespeeld wordt. Ik zit mij daar voortdurend aan te ergeren. Vaak zet ik dan op den duur noodgedwongen de radio maar uit. Ik vraag mij af of ik de enige forumganger ben die zich aan die overdaad van
neger(innen)muziek ergert, dan wel of een dergelijke ergernis wijdverspreid is bij de forumgangers.
Ik gebruik een ingenieuze tactiek genaamd 'er niet naar luisteren'.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2005, 07:44   #52
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, hij schrok gewoon toen hij hem uiteindelijk zag
En de reden hiervoor is gewoon omdat 95% van de hip hop artiesten zwart zijn. Was dus gewoon onverwacht.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 februari 2005 om 07:44.
Oud 23 februari 2005, 11:00   #53
ashrawi
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
En de reden hiervoor is gewoon omdat 95% van de hip hop artiesten zwart zijn.
......DUS omdat hij blank is.
Oud 23 februari 2005, 12:29   #54
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
......DUS omdat hij blank is.
Omdat het onverwacht was.

Zoals het onverwacht zou zijn indien een vrouw zich komt melden om een mannenjob te doen.
Oud 23 februari 2005, 13:00   #55
WhiteLaw
Banneling

WhiteLaw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
R&B, Hiphop en rap zijn natuurlijk de symbolen bij uitstek om de blanke jeugd een multi-kul gevoel aan te praten. Hijgende vrouwelijke wanbloeden met een maatje 49 en schaarsgekleed, geflankeerd door met goude kettingen en oorbellen behangen straatnikkers is natuurlijk voor de doorsnee Vlaamse jongeren en onbezonnen jongeling een cool en te kopiëren wereldbeeld. Multi-raciale vergiftigingen via muziek is ook allen een Joods complot om rassen te vernietigen en een humane eenheidsworst te creëren. In Denmarken hebben nationalisten daarom besloten er iets aan te doen....een radiozender waar enkel nationalistische muziek wordt gedraaid:

http://www.radiooasen.dk/
WhiteLaw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2005, 13:04   #56
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteLaw
Hijgende vrouwelijke wanbloeden met een maatje 49 en schaarsgekleed, geflankeerd door met goude kettingen en oorbellen behangen straatnikkers is natuurlijk voor de doorsnee Vlaamse jongeren en onbezonnen jongeling een cool en te kopiëren wereldbeeld.
Je onderschat de Vlaamse jeugd.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2005, 15:40   #57
ashrawi
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Omdat het onverwacht was.

Zoals het onverwacht zou zijn indien een vrouw zich komt melden om een mannenjob te doen.
...verklaar, maar ik raad je aan om op je woorden te letten
Oud 23 februari 2005, 23:40   #58
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteLaw
R&B, Hiphop en rap zijn natuurlijk de symbolen bij uitstek om de blanke jeugd een multi-kul gevoel aan te praten. Hijgende vrouwelijke wanbloeden met een maatje 49 en schaarsgekleed, geflankeerd door met goude kettingen en oorbellen behangen straatnikkers is natuurlijk voor de doorsnee Vlaamse jongeren en onbezonnen jongeling een cool en te kopiëren wereldbeeld. Multi-raciale vergiftigingen via muziek is ook allen een Joods complot om rassen te vernietigen en een humane eenheidsworst te creëren. In Denmarken hebben nationalisten daarom besloten er iets aan te doen....een radiozender waar enkel nationalistische muziek wordt gedraaid:

http://www.radiooasen.dk/
Denk je nu echt dat het doel van rap artiesten is om de blanke jeugd een multikul gevoel aan te praten? LOL!
Oud 23 februari 2005, 23:41   #59
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...verklaar, maar ik raad je aan om op je woorden te letten
Als je nu zou zeggen wat je niet snapt en wat ik dus verder moet verklaren...
zo moeilijk was deze zin nu toch ook niet é.
Oud 23 februari 2005, 23:47   #60
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Denk je nu echt dat het doel van rap artiesten is om de blanke jeugd een multikul gevoel aan te praten? LOL!
Je lacht, maar quasi de helft vd extreem-rechtsen denkt er zo over. Ga maar eens lezen op stormfront.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be