![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is immers de enige manier waarop Europa als zichzelf kan overleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerste stap is dan afstand nemen van uw discriminerende voorstellen !
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aangroei van het aantal vreemdelingen wordt in de Belgische statistieken verdonkeremaand doordat men de genaturaliseerden gewoon als "Belgen" registreert. Op http://www.dekamer.be/FLWB/pdf/51/1446/51K1446002.pdf kan je 206 bladzijden nieuwe belgen voor het jaar 2004 terugvinden. Het zijn er ondertussen 840.000, 7 maal het aantal inwoners van de stad Brugge.
De Nederlanders tellen logischer, en hun resultaten zijn dan ook realistischer. De inwijkelingen uit Oost of Zuid-Europa worden uitdrukkelijk niet meegerekend, en de statistieken worden met zicht op traceerbaarheid 2 generaties ver bijgehouden. Het Centraal Bureau voor Statistiek http://www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/maatschappij/bevolking/b-52/2004-b-52-pub.pdf geeft volgende cijfers voor de aantallen allochtonen in Nederland. In 1975 waren er nog maar 2,3% allochtonen. In 1985 was dat al bijna verdubbeld tot 4,5% In 1997 steeg het tot 9,4%. In 2003 kwam men op 12,5% Dat zijn angstaanjagende cijfers. Om de 20 jaar verviervoudigd het aantal. Pakweg 2030 hebben we 50 % allochtonen. De grootste oorzaak hiervan is de groep moslims die gemiddeld 3 tot 4 keer meer kinderen hebben dan westerlingen. Verder hebben we nog de illegale immigratie , het misbruik van de asielwet en de volgimmigratie. Familieleden die overkomen en gearrangeerde huwelijken met partners uit het thuisland. Ongeveer vier op vijf islamitische immigranten in België trouwt met een partner uit het thuisland . Treedt binnenkort Turkije toe tot Europa dan hebben we plotsklaps nog eens 65 miljoen moslims die zich vrij in Europa mogen bewegen en vestigen. Binnen één of twee generaties zullen de autochtonen (Vlamingen en Walen) een minderheid zijn in eigen land, en gedomineerd worden door groepen met andere talen en andere culturen. In Brussel werd in 2004 bij geboorteregistratie als meest voorkomende naam Mohammed geregistreerd. In het Franse Roubaix zijn de moslims nu al in de meerderheid, en dromen zij zelfs openlijk van de oprichting van een semi-onafhankelijke islamitische stadsstaat waarin de wetgeving op de sharia gebaseerd zal zijn (Philippe Aziz, Le paradoxe de Roubaix, uitg. Plon 1996). Uit "The CIA World's Facts Book." http://islamicweb.com/begin/results.htm geciteerd : Muslims have increased by over 235 percent in the last fifty years up to nearly 1.6 billion. By comparison, Christians have increased by only 47 percent, Hinduism, 117 percent, and Buddhism by 63 percent. Islam is the second largest religious group in France, Great Britain and USA . deekodiver http://deekodiver.skynetblogs.be/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit "The CIA World's Facts Book." Population: 6,379,157,361 Religions: Christians 32.71% (of which Roman Catholics 17.28%, Protestants 5.61%, Orthodox 3.49%, Anglicans 1.31%), Muslims 19.67%, Hindus 13.28%, Buddhists 5.84%, Sikhs 0.38%, Jews 0.23%, other religions 13.05%, non-religious 12.43%, atheists 2.41% (bron: http://www.cia.gov/cia/publications/...k/geos/xx.html) 19.67 % van 6,379,157,361 is volgens mijn Excel 1,254,780,253. Eén voorbeeld van de systematische overdrijvingen in dit dossier. Voor de rest extrapoleert ook u zonder rekening te houden met enige evolutie die niet in u doemscenario past. Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 februari 2005 om 08:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan ervoor zorgen dat de politie er geen patrouilles durft te doen([size=1]of mag vanuit politiek standpunt[/size]).Dan de andere publieke voorzieningen de toegang ontzeggen.Postbodes, gas electricteit en water personeel als voorbeeld.Maar wel hard stampij maken als 1 van deze services niet gehandhaafd word.Leuk voor de media nietwaar. Uiteindelijk, openlijk het autochtone bestuur gewoon negeren, geen belastingen meer betalen enzoverder. En een eigen bestuur openlijk hun ding laten doen. En als je denkt dat dit een horrorscenario is. Nu al hebben we genoeg voorbeelden. Er zijn stukken Brussel en Antwerpen waar de politie niet graag komt, wegens te hoge kosten aan personeel en voertuigen. Borgerhout is al jaren een steeds verhogende concentratie allochtonen van een bepaalde strekking. Gas-, water-, en electriciteitsopnemers zijn niet welkom om de meterstanden op te nemen. [size=1]En dat weet ik van de moslimburen.Met de ruzie voor de voordeur waardoor ik wakker werd.[/size]
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wijst op het fenomeen van de 'no go areas'. Je hebt gelijk, dit mag nooit geduld worden. Maar overdrijf je niet over de situatie in Antwerpen? Er zijn beslist straten die, zeker na zonsonderdag, voor mij 'no go' areas zijn. Normaal is wat anders en ik zou ook willen dat het aangepakt wordt. Zijn er in Antwerpen zones die zelfs voor politie en de nutsbedrijven 'no go' zijn? Ik weet het niet. Zo j�*, dan moet dat inderdaad prioritair aangepakt worden. De sprong naar een 'semi-onafhankelijke islamitische stadsstaat waarin de wetgeving op de sharia gebaseerd zal zijn' lijkt me toch wel groot. Het hele debat over vreemdelingen en integratie is niet gebaat met dit soort overdreven claims. De echt bestaande problemen (zoals deze die jij hier aanbrengt) volstaan ruimschots!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 februari 2005 om 18:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet spreken over de nutsvoorzieningen in Antwerpen.
Maar als je weet dat in de straat waar ik woon, de meteropnemer blij was vriendelijk ontvangen te worden bij ons, na alle uitkafferij die hij gekregen had bij de meerderheid van de bewoners van deze straat, dat het boekdelen spreekt. Waar de vrouw[size=1](en)[/size] alleen thuis was[size=1](waren)[/size] kwam ie er gewoon niet in, en werd ie nog uitgekaffert ook, daar waar een man thuis was[size=1](alles tussen de 9 en 99 blijkbaar)[/size] werd ie nauwlettend in de gaten gehouden, als ie al binnen mocht. Hij wist het wel te milderen, dat het ook bij autochtonen voorkwam, zulks wantrouwen, maar dat het toch duidelijk verschillend was. Maar dat ie het ook begrijpt, na alle verhalen van malafiede figuren die alle excuses gebruiken om ergens binnen te geraken.Alleen een gasmeterstand opnemen zit er niet makkelijk meer in.Er blijft meestal wel iemand bij hem, tenzij het een ouder koppel is.En dat alleen wegens het slecht ter been zijn. Onze buren zijn volgens mij gematigde moslims. Oftewel diegenen die geen openlijke toestanden veroorzaken, in hun buurt. Ergo, wat moet het zijn in een buurt zoals in Borgerhout of Schaarbeek, waar jongeren van bepaalde strekking wel openlijk de plak zwaaien?
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, de Koran gebied ook je tijd af te wachten als het manu militairi verslaan van de heidenen geen optie is.Het huichelen of "al takkaya" [size=1](weerom sorry indien dit met spelfouten is geschreven?)[/size]
[size=1] [/size] Oftewel, ga eens kijken in de buurt van Darfour. daar zie je Korangeleerdheid in werking.Of in Saoudi Arabië. Ook een prachtvoorbeeld. Mijn interpretatie van de koran doe ik vanuit het historische standpunt, met als achterliggende gedachte "waarom zou een geslaagd volksmenner annex woestijnrover die regeltjes en uitspraken gedaan hebben, en waarom net op die momenten" Ook met de basis van de Koran " het woord Allah, aan te nemen zonder enige verdraaiing of eigen interpretatie" Met andere woorden geen sikkepitje excuus voor uitspraken als het afhakken van hoofden, het het nemen van slavinnen, en dat dit niet geld als overspel indien de slavin geen Moslima is.
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan moet je eens de boek van "karren armstrong" is raadplegen daar staat alles duidelijk op , een kom niet zeggen dat het propaganda gedoe is !!
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je Lincoln? Moet ik het boek van een vrouw lezen om de koran te begrijpen?
Ik lees de Koran, is dat niet genoeg? Dat ik dan nog dit literair meesterwerk probeer te begrijpen ,zonder eigen interpretaties proberen te geven aan de verzen die erin staan, kan me dat kwalijk genomen worden? Och ja, een babbeltje met de Iman van de moskee op de hoek kan er ook af.
![]() |
#58 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En dan zijn we nog niet bezig over de religieuze namen die overeenkomen.
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |