![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slaag gekregen van een belg, duiken ze onder hun eigen respect drempel en krijgen ze er van de imam of plaatselijke Al-Quaida ronselaar nog wa kletsen bij ... ![]() Trouwens de meeste marokanen doen het in hun broek van schrik als ze nog maar denken dat ze kletsen gaan krijgen. Ik heb dat al enkele keren meegemaakt, best wel grappig, ... Staan ze daar eerst de stoeren uit te hangen den helft van 't café heeft schik van hen, tot er zich effe twee man rechtzetten, ... tegen den tijd dak vlak voor hem stond en zijn bende vriendjes achter hem stond hij nog net niet te beven van schrik. 't was ne slimen, hij bond in ,en trapten het af, anders had hij inderdaad wa kletsen gekregen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herr Flick,
Citaat:
Dat grondig is gewoon als je dan toch aangeklaagt kan worden, het de moeite was.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nen hele kalme mens, maar ge moet niet met mijn voeten spelen ik draai mijn hand nie om voor 2 of 3 man als ik kwaad ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijt maar zeker Maddox ik heb het tot hier toe al ne keer of 2 meegemaakt dat ze geld kwamen vragen, tot ik mij rechtzet, dan hebben ze da ineens nie meer van doen. Alle geldzorgen zijn dan plots niet zo accuut meer. Het is zelf zo straf dat ik gewoon maar eens vies moet kijken. Nu heb ik wel al van mensen gehoord dat dat een vrij beangstigende ervaring kan zijn. Maar buiten die eene keer op school heb ik nog nooit iemand op zijn gezicht geslagen. Maar ik ben het met je eens dat je best zo min mogelijk getuigen hebt en best zo hard mogelijk klopt. Maar dat zal geen probleem zijn, als ik klop zal't erop zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gertj ge moet gij niet gaan lopen als gij mij niet wilt afpersen, ... ![]() en als ge mij wilt afpersen moete ook nie gaan lopen, 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() btw, waar staat er in het bericht dat het over allochtonen gaat ?
Ik zal niet ontkennen dat er zeker een percentage allochtonen steamers zijn. Maar als je als 14 jarige ne gsm hebt , teveel geld in uwe zak een duur horloge ... zou het dan niet kunnen zijn dat dat mensen de ogen uitsteekt. Ik spreek het niet goed, maar het is misschien wel menselijk. Ik had op het middelbaar geen geld, gsm of andere prul, als je mij toen zou 'steamen' kwam je van een kale reis terug.
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Maar toch nog dit: Wat als ze in hongerstaking gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Rock 'n Roll saves lives Laatst gewijzigd door Jakke racing : 25 februari 2005 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |