![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Pieter deze avond spontaan gaat klaarkomen als di rupo op tv komt...
![]() wat een afgoderij... ![]() het spreekt zelfs een paar woorden "Nederlands"... ![]() het is homo en heeft ze liefst jong... ![]() doet nog aan "politiek" is perfect tweetalig frans-italiaans... ![]() draagt een strikje (vlindert gemakkelijker) 8) met één redbull zweeft hij zeker
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 24 februari 2005 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
... sorry Ancapa, totaal verkeerd ingeschat. to bad for you !. Vuil insinueren behoort tot het Blok scenario bij gebrek aan inhoudelijke argumenten. Jammer. Zo verminder je voortdurend je geloofwaardigheid en zo maak je voortdurend jezelf en je Blok onmogelijk... Over politieke strategie blijkt u echter nog niet gehoord te hebben. BTW Ik herinner mij dat u als forumbegruiker méér dan een jaar geleden beweerde dat u zéér goed geïnformeerd waart over was over de gedachten van Verstrepen. In volgende berichten hebt u dat ook toegegeven dat Ancapa en Verstrepen dezelfde persoon waren. Dat was nog in de periode van de maagdelijke onafhankelijkheid van Verstrepen. Mijn geheurgen, mister Ancapa, is even goed als dat van Annemans. Het verschil is echter dat ik wat toleranter ben en nooit mensen waarschuw voor de rest van hun carrièrre... Overigens heb ik van Verstrepen nog niets gezien. Ja wel, hij is overal buitengegegooid, naar eigen zeggen omdat iedereen tegen hem was, of liever dat niemand zijn groot talent kon waarderen. Alle anderen waren idioten. Hij was het Grote Licht. Voor het media landschap heeft uw goede vriend, mister Ancapa, of uw alias Verstrepen nog niets gedaan. Maar, mijn lieve vriend Ancapa, als Vlaams scoutsleider kan ik ten minste de Vlaamse Leeuw zingen. Wat van Wit Zwart Verstrepen niet kan gezegd worden. Sans rancune... Laatst gewijzigd door PieterP : 24 februari 2005 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Wil zijn sympathieke kant eens laten zien aan al de Belziekers en ondertussen links en rechts eens kijken wat hij nog mee kan stelen naar Wallonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jullie weten toch ook niet op welke partij Dutroux ooit gestemd heeft,het zal wel op PS geweest zijn aangezien hij toch wel wat eigendom had. Zitten wij daar ook altijd over te zeuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Politieke strategie ? Wat wil je weten ? Onze strategie klopt al 13 verkiezingen na elkaar en de veertiende komt er ook al aan ! 3. Jurgen verstrepen volgde ik al jaren op tv kanaal 2 en Liberty tv en op CONTACT. Ik woon in Brussel en Verstrepen helemaal niet... ben 15 jaar ouder ook. 4.a. Jurgen Verstrepen bracht het Vlaams Blok aan het woord, in debat, liet ze uitpraten, was zelfs een tegenstander van het Vlaams Blok !! maar geraakte bevriend en later overtuigd door Filip Dewinter... ook met Jean marie De Decker trouwens ! 4.b. Jurgen verstrepen heeft wel al veel goed werk geleverd, ook volgens Margriet Hermans, gaat zeer veel naar Vlaams Parlement 5. Ancapa is Jurgen Verstrepen dus niet ! Verre van ! 6. Jurgen kan helemaal niet zingen... ik ook niet (shit weer een punt van overeenkomst !) PS Zonder vrees en zonder haat !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() die over "de meeuwen op het stort" is nog altijd onovertroffen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor PieterP : in Gheint zijn ze zo fier als ne gieter !
Gerard Mortier heeft een mening. "...Antwerpen is een extreem-rechtse stad ![]() ![]() Deze verzuurde uitspraak deed Mortier gisteren op Klara, het radiozenderke voor 5 man een paardenkop. Ik ga niet echt woorden vuil maken aan een dergelijk opgeblazen cultuurvacuumpersoon. Mortier toont hoe bekrompen en enggeestig, zelfs dorpelijk, hij is. Dergelijke mensen verdienen geen cultuurprijzen. Zij prediken hun grote gelijk, zij brengen politieke boodschappen, zij bepalen wel wat u zal krijgen en niet. Het probleem van dergelijke opgeblazen ego's uit de cultuursector is namelijk dat zij politiek en cultuur continue aan elkaar linken. Cultuur is van iedereen. Met grote en kleine c. De C misbruiken voor politieke statements en doelstellingen is not done. Blijkbaar zijn er velen in dit bedje ziek. Mortier die de Antwerpenaar uitscheldt in een poging om zijn gepland muziektempeltje te laten financieren in Gent ten koste van Antwerpen getuigt van een kleine, achterbakse en enggeestige mentaliteit. Cultuurprijs voor Algemene Culturele Verdienste? Misschien die prijs toch even inwisselen? Jürgen Verstrepen, 23-02-2005 11:36 P.S. Jurgen had beter cultuur met een K geschreven... KULtuur als het op niet veel trekt is het KUT... oei maar dat mag niet van Kuthleen zeker ![]() Die Mortiers... daar scheelt toch iets mee...
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Niets te maken met zijn daden zeg je? Uiteraard niet maar oeioeioei als het een Vlaams Belanger zou zijn geweest...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 februari 2005 om 21:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat denk je hiervan : "Oeioeioei indien Jürgen Goris ne rooie had geweest" 8)
Laatst gewijzigd door Pietje : 24 februari 2005 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() Hmm, wat heeft Di Rupo daar nu eigenlijk gedaan? Alleen beetje lachen met Marc z'n moppen maar voor de rest kwam er weinig uit. Niet zo'n geslaagd charmeoffensief? Geef mij maar de Kowlier
![]() Laatst gewijzigd door instromaniac : 24 februari 2005 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens kijken wie hem durft zeggen dat hij een even groot liegebeest is als Verhofstadt als hij opnieuw durft beweren dat de transfers van 1930 tot 1966 van Wallonië naar Vlaanderen liepen.
![]() |