![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor de rest nogmaals veel geraas en onzinnig Woehaaa-geroep waar bijgevolg ook niets zinnigs op te antwoorden valt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jongedame, je hebt naar gewoonte mijn opmerking genegeerd. Want jij beweerde het volgende: Citaat:
Draai het zoals je wil, het staat er niet in. Het is een toevoeging op de conspiracy-sites die jij klakkeloos overneemt. Het is een 'paradox' die alléén in de verbeelding van de conspiracy-sites en van hun blinde aanhangers bestaat. Zo simpel is het soms, 2004gun. ![]()
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Staan we dan stil bij het volgende: Citaat:
- 200 terroristen - Osama Bin Laden - Irak - no specific information ... Intussen weet iedereen dat de link OBL-Irak (SH) volledig met het haar getrokken is, waarom wordt deze valselijke informatie aan de CIA & FBI doorgespeeld door de MOSSAD?
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het artikel staat 'no specific information about what was being planned'. Wat ze wel hebben verteld over de 200 agenten staat er niet in. (In de veronderstelling dat het bericht klopt, uiteraard.) Ik ga de tekst van Pastore citeren, die jij aan het vertalen en aan het posten bent: Citaat:
![]() Dat gebeurt wanneer men kritiekloos conspiracy-sites gelooft. Men schrijft onwaarheden en staat dan in zijn blootje. ![]() In deze draad is je het al twee keer overkomen. Ik begin te denken dat je een boontje voor mij hebt. ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Many thanks in advance ...
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij schrijft de éne onwaarheid na de andere, en wanneer ik je met de neus op de feiten druk roep je 'Woehaaa, Woehaaa' en begin je mij te beledigen. Inhoudelijk kan je nooit reageren. Je wordt steeds opnieuw in je blootje gezet. En nu vraag je om meer van hetzelfde! ![]() (Ke Nan heeft dus gelijk, blijkbaar. ![]() Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik ermee stop op elke foute bewering in te gaan. Ik laat me dan soms verleiden toch nog te reageren, maar gezien de onzin die jij de laatste dagen op dit forum hebt losgelaten is het wat mij betreft nu gedaan. Niet omdat er geen antwoorden zijn te geven op julie onzin, integendeel. Neem de onzin die je gepost hebt in je threads 'Scene 1', 'Scene 2', ... naar een echte geschiedkundige en hij zal je uitleggen waarom het methodologisch en inhoudelijk niet de minste waarde heeft. Stel je gewoon de vraag waar Albert Pastore zijn 'werk' niet in een echte peer-reviewed magazine heeft kunnen publiceren. En neen, ze worden niet allen door Cheney gerund! ![]() Stel verder je vragen aan Lincoln of democratsteve, die kennen altijd alle antwoorden. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 februari 2005 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() De MOSSAD brengt informatie aan over: - 200 terroristen - Osama Bin Laden - Irak - no specific information ... Intussen weet iedereen dat de link OBL-Irak (SH) volledig met het haar getrokken is, waarom wordt deze valselijke informatie aan de CIA & FBI doorgespeeld door de MOSSAD?
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Het meeste' is waarschijnlijk overtrokken, maar dat Israël niet ontevreden was met het verdwijnen van Saddam is niet meteen een grote revelatie. Wat dit met een inside-job te maken heeft is mij onduidelijk. Ik denk dat 2004gun gewoon weer probeert te verdoezelen dat hij in deze thread op de éne onwaarheid na de andere werd betrapt. ![]() Maar goed, dankzij groene flamingant heeft hij het antwoord waar hij naar snaakte!
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zegt natuurlijk niks over alle andere theorieën waarover jullie van mening blijven verschillen. Over jullie discussie "wie plande 11/9" blijft het antwoord dus nog steeds open. Waar je op doelt met die inside-job is mij niet helemaal duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei dus dat ik niet zag in welke mate het feit dat de Mossad Saddam in een kwaad licht plaatste (in de veronderstelling dat het artikel van de Daily Telegraph de waarheid vertelt) iets te maken had met wie de 9/11-aanslagen gepleegd had. En daar is het 2004gun en co hier om te doen.
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer je alles in de grote puzzel plaatst wordt saddam wel een key-point. Er is reeds door verscheidene hoge functionarissen gemeld dat de eerste uren na de aanslagen G.W. Bush langs verscheidene kanten met Irak om de oren is geslagen, bewijslast of niet. Just to create an opportunity.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 februari 2005 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kan ook niet anders maar 't gans potje begint wel meer en meer tes tinken, vind je niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @2004gun ea
ik heb die thread doornomen en zoals zo dikwijls stel ik me steeds dezelfde fundamentele vraag.... gesteld dat het dus allemaal zo zou zijn, één grote 'inside job' ( ik zet die al gelijk tussen quotes omwille van de context dat je dat onder een soort loge-mechaniek moet zien ) waarom maken ze er zo'n boeltje van ? waarom duiken her en der symbolen / tekens op voor de goede verstaander ? geloof je werkelijk dat er binnen de kortste keren een soort nieuwe wereld orde wordt gegenereerd 1) waarin we stilaan in voorbereid worden 2) die irrevesibel is, ondanks 't feit dat het gros het wel eens kan gaan doorkrijgen 3) zie je die als een (in letterlijke zin ) satanistische plot ? Laatst gewijzigd door praha : 28 februari 2005 om 02:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Vind jij echt dat, gesteld dat het een inside was, ze er een boeltje van gemaakt hebben? Mij lijkt het eerder een prachtige uitvoering geweest. Zeker op het niveau van de VS zelf, dat uiteindelijk de enige bepalende factor is in de verkiezingen. Het Amerikaanse volk is nog steeds in de ban van 9-11, de oorlogen in Aghanistan en Irakistan worden goedgepraat, 1000-den Amerikaanse doden kunnen worden vergoeilijkt, de economische problemen lijken onbestaand terwijl een beperkt aantal bedrijven juist dollars scheppen, ... Het spreekt voor zich dat er zich 'schoonheidsfoutjes' hebben voorgedaan, maar de organisatie lijkt zo sterk gestructureerd dat wanneer deze opduiken ze ook heel snel monddood worden gemaakt. Hier op deze site zijn al 100-den 'schoonheidsfoutjes' blootgelegd maar de puzzel is nog niet volledig. Het heeft eeuwen geduurd vooraleer men de leer van Galileo Galilei wereldwijd werd aanvaard, laat ons hopen dat het met deze leer een beetje sneller loopt. Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 februari 2005 om 02:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is inderdaad een prachtige uitvoering , want alles loopt dan op rolletjes en dat er schoonheidsfoutjes zijn, ok... maar die zouden zo minimaal kunnen/moeten zijn dat geen gewone sterveling nog maar het minste vermoeden zou mogen krijgen .... tenzij het ook deel uit maakt van het 'grote plan'... dat het bv een soort test is ( ik heb dit al eens naar voorgebracht elders in een topic ) om na te gaan in hoeverre je een op den duur zo'n stinkend zaakje toch weer kunt gaan verkopen dat bedoel ik dus met dat boeltje waarom ligt het er allemaal zo verfdik op dat er ondertussen tal van believers-sites/boeken bestaan waaruit je zelfs inspiratie kunt blijven halen zelfs lang nadat elke believer-versie officieel en officieus naar het rijk der fabelen is gebombardeerd neem die tekens pentagrammen, logesymboliek ....., die blijven alsof er naast het opstarten van de hele machinerie ook reeds gewerkt wordt aan het 'outen' waarvoor die nieuwe orde moet staan en dat laatste lijkt me veel te vroeg tenzij het reeds onomkeerbaar is, zelfs moest het gros van ons nu plots toch het licht zien begrijp je dit beter ? gun2004 |
|
![]() |
![]() |