![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Feit is dat er weer iemand zijn job kwijt is en dat zal zeker niet ten goede komen voor de samenleving |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De titel van de topic mag worden veranderd, er werd immers niemand ontslagen of niemand heeft ontslag genomen
,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning' Laatst gewijzigd door Xenon : 3 maart 2005 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Rik Van Nieuwenhuyze, de zaakvoerder
van het delicatessenbedrijf Remmery in West-Vlaanderen, ontkent dat de werkneemster van Marokkaanse origine formeel ontslagen is. Volgens de bedrijfsleider is Naïma Amzil nu wel tijdelijk thuis. "Woensdag reageerde Naïma Amzil erg emotioneel door ontslag te vragen, maar nu is ze wat rustiger geworden. Ik heb nu aanvaard dat ze een tijdje niet meer komt werken, maarzeis niet ontslagen", zegt de bedrijfsleider. Het parket van Kortrijk gaat voort met het onderzoek, maar wil voorlopig niets zeggen over eventuele vorderingen. Toch blijft het erg dat men op deze manier het werk tijdelijk moet verlaten onder druk van bedreigingen Laatst gewijzigd door Gertj3 : 3 maart 2005 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is hetzelfde soort discussie als die videospellekes die voor geweld zouden zorgen. Face it: er lopen nu eenmaal totaal kierewiete "mensen" rond op deze aardbol. De ene verkracht zijn dochter, de ander stuurt dreigbrieven. Het draait echter allemaal om "macht".
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Inderdaad een nederlaag voor de propaganda van de multicultuur met een volkje dat hier absoluut niet past en overal ergernis opwekt! Een bestatiging dat multicultuur met de achterlijke en agressieve islam niet mogelijk is! Die moslima is de vertolking dat de islam en zijn achterlijke godsdienstgebruiken hier niet gewenst zijn. Ongeacht of zij zich gedeeltelijk aangepast heeft. Men weet op voorhand niet wie zich zal aanpassen, en het zijn er niet veel! Dus beter: helemaal géén islam in Europa. Past niet bij onze cultuur." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Zouden we nu eens geen kliklijn voor die gek met zijn dreigbrieven installeren ?
Nu dreigt hij ook nog met producten te vergiftigen... Mijne pronostiek : het is een andere werknemer...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar indien de dader ex.polkitieagent Remmery zelf is, of iemand die met hem een appeltje te schillen heeft, wordt het hier (en niet alleen hier) opeens muisstil worden. Als op commando hoor je dan geen opmerkingen meer uit PC- hoek, zwijg stil van een excuus voor de ongemeen smerige haatzaaierij en beschimpingen van onschuldigen die ze als vanzelfsprekend veroordeelden. Indien blijkt dat de degenen, die hier nu zo hoog van de toren blazen, zélf tot de 'domme massa' behoorden die zich heeft laten vangen, dan draaien de zieke magen weer, onbeschaamd, op hun goede kant en worden alle hatelijke verwijzingen vergeten alsof ze nooit werden uitgesproken.
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Ofwel is het een eenzame eenzaat die alleen leeft zonder met iemand in kontakt te komen ofwel moet er nog iemand op de hoogte zijn ... wel laat iedereen die er iets van weet nu spreken verdorie zodat dit voor eens en altijd gedaan is met zulke kloterijen.
En ik hoop dat als ze hem krijgen de straf ook straf zal zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk echter naar de veelzeggende naam van de poster. Meer is er niet nodig om vraagtekens te zetten bij de geloofwaardigheid van de stellingnames van de persoon achter die naam.
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() hoe is dat mogelijk...??? FUCK DE RACISTEN !!!