![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen de chauffeur is in principe niet zelf verzekerd dacht ik mij van vroeger te herinneren. Ik dacht dat men daarvoor een aparte verzekering moet afsluiten om zelf als chauffeur verzekerd te zijn..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() ze zouden in alle auto's nen automatische gordelomdoener moeten installeren..
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() De politiekers zullen wel bepalen waar wij van mogen wakker liggen of niet.
Natuurlijk ligt er niemand wakker van BHV. Ze zorgen ervoor dat we wakker liggen van de angst of we overmorgen nog wel werk zullen hebben, of we geen superboete gekregen hebben toen we die politiewagen passeerden, of ze ons nog verder gaan uitpersen met extra belastingen, taksen en accijnzen en andere bijdragen en hoe we dat allemaal gaan blijven betalen.... Dus er is genoeg om wakker van te liggen.... buiten BHV
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Dat ge klaagt over bepaalde boetes die te hoog zijn in vergelijking met anderen vind ik normaal en constructief. Dat ge klaagt dat er hoge boetes zijn, vind ik al minder normaal: niemand verplicht u hard te rijden of zo, dus ge het is volledig AAN U of ge die sancties krijgt of niet. Eigenlijk zijn die boetes gewoon een manier om de mensen aan te sporen hun verantwoordelijkheid op te nemen. En ze redden zelfs levens: niet alleen die van anderen (snelheid), maar ook die van uzelf (gordel). Schitterend toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie vroeg er om die superboetes? Ik onder andere.
Voor mijn part mag de pakkans nog kleiner en de boetes nog hoger. Dan kunnen de flikken met de vrijgekomen uren tenminste achter de dieven en overvallers. Wat kwaad kan het als je je gordel niet omdoet? Heeft niet het minste belang. Er staat dat je hem moet omdoen, dus doe je hem om. Je weet op voorhand wat de prijs is als je het niet doet, dus je weet wat je moet doen als je de staatskas niet wil spijzen. Bij de weg: 't zijn de doktoren van de spoedopnames die 't beste zien of je best je gordel draagt of niet. Luister dus maar naar die mensen. En stop met urineren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ze sporen mensen aan om in het gareel te lopen (en om de bodemloze staatskas te spekken), dat is iets heel anders dan verantwoordelijkeheid opnemen. Men heeft het steeds over een breed maatschappelijk draagvlak dat er voor die boetes zou zijn, ik geloof er niks van. Profileringsdrang, ja. Met uw gezicht in de boekskes komen, ja. Dat ze eerst eens hun politiek werk goed proberen te doen. Je gordel al dan niet dragen heeft niets te maken met verantwoordelijkheid nemen, alles met persoonlijke vrijheid. En ik weet wel dat de een zijn vrijheid stopt waar een ander de zijne begint, maar zonder gordel doe ik dus geen vlieg kwaad.
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Komaan schoofzak, in China werkt dat misschien maar hier toch niet? Er worden dagelijks onzinnige wetten gestemd. Ik ben best bereid om me aan een aantal spelregels te onderwerpen om deze maatschappij min of meer in goede banen te leiden maar deze spelregels moeten wel zinnig zijn.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Het valt allemaal wel best mee zei de cipier toen hij de terdoodveroordeelde naar de galg bracht...
![]() |
![]() |