![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
M�*�*r: carlgustaaf is uiteraard (enkel in ZIJN ogen) géén racist... :kots: Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2007 om 17:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is erg dat oudere-ervaren mensen moeten profiteren van de naiviteit en goedgelovigheid van jonge meisjes. De meisjes zien het niet zelf, liefde maakt idd blind. Toch vraag ik mij wel af waar de ouders, familie, vrienden van dit meisje dan eigelijk zijn. Deze mensen zijn niet verblind door verliefdheid, maar merken eveneens niet op dat de bedoelingen niet zuiver zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
:kots: Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2007 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lol wat een onzin. U spreekt over evolutie. Het is de natuur zelf die het blanke ras zal vernietigen. Het zou zeer onlogisch zijn dat rassen van dezelfde soort niet met elkaar vermengen vanaf ze in contact komen. Hoe denk je dat de moderne mens is tot stand gekomen? De moderne mens is ook een samensmelting van pre homo sapiens. De toekomst van de mens is idd bruin en niet blank maar dat heeft niets met complotten te maken, dat is enkel de natuur die dat zo wil.
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Dat kan allemaal goed zijn, maar dat veranderd niets aan de realiteit. Er was een tijd toen ook niet iedereen hetzelfde dacht over de vorm van onze aarde.
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, maar ik ben zeer extreem voor mezelf, wat anderen doen is hun zaak, zolang ik er geen hinder van ondervind.
Met andere woorden: ik verbied niets. Ik zeg enkel dat ik het er moeilijk mee heb en zelf nooit een partner van een ander etnisch origine zou kiezen. Blijkbaar zijn sommige mensen nog extremer dan ik, als ik hier lees. Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 februari 2007 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Vraagje trouwens aan alle linksen: hoeveel van jullie zijn er eigenlijk aan het zondigen tegen hun principes en samen met iemand van hun eigen etnische origine?
Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 februari 2007 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hoe ver ga je daar in? Of wordt je gewoon niet aangetrokken door bruin mannen?
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die meisjes kunnen zelf wel kiezen wie ze willen. Tis niet zo dat het over een stuk bezit gaat waarover je zo maar eens kan dueleren, of wat dacht je. Met zo'n mentaliteit kan ik mij inbeelden dat jij gefrustreerd geraakt doordat je geen lief vind en de schuld daarvoor maar afschuift op allochtonen. Ik denk dat de oorzaak dan toch ergens anders ligt.
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is er dan geen enkel vreemd type denkbaar dat je mogelijks zou kunnen bekoren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Laat ik het zo stellen: het is een kwestie van smaak. Nee, ik val niet op mannen met een andere culturele achtergrond, maar ik zou nooit de relatie van een ander boycotten, omdat die dat wel zou doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
:kots: FYI, ja, getrouwd ja, geïnteresseerd in meisjes néén, nooit voor een meisje gevochten néén,niet laf, wél verdraagzaam en méér kennis van psychologie dan carlgustaaf ooit zal menen te hebben. néén, dat begrijpt carlgustaaf niet... ![]() Arm Vlaanderen!! . |
|
![]() |
![]() |