Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 11 maart 2005, 12:54   #41
KVE
Provinciaal Statenlid

KVE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
N-VA moet noch de vriend noch het kleine broertje van het VB spelen. Tegen het VB moet duidelijk standpunt ingenomen worden. De Vlaamse Beweging dient meer te zijn dan enkel het VB.
Inderdaad! Al meen ik samen met zovelen binnen de Vlaamse Beweging, dat deze beweging haar neutrale karakter nog altijd niet verloren heeft. Bovendien is de gemiddelde Vlaams beweger niet TEGEN het Vlaams Blok/Belang, wat van uzelf absoluut niet kan gezegd worden. Wie strijdt voor Vlaamse onafhankelijkheid links of rechts staat niet TEGEN maar MET het Vlaams Blok/Belang. Blok-haat wint het niet hoor!

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
KVE is offline  
Oud 11 maart 2005, 13:01   #42
KVE
Provinciaal Statenlid

KVE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
De rest van het hysterisch gezwam negeer ik maar, maar dit wil ik er wel uitpikken. Wat definieër jij dan als "het politieke" en niet als "walgelijke zaken"?

1. Een clubje N-VA-overlopers oprichten en met een gejat adressenbestand alle N-VA-leden aanschrijven met de vraag of ze alstublieft willen overlopen?

2. Kris van Dijck de tweede plaats op de Antwerpse lijst aanbieden bij de Vlaamse verkiezingen als hij alstublieft wil overlopen?

3. Gekochte overloopster Morel de hele financieele situatie van de N-VA (of haar originele visie erop) uit de doeken laten doen en dat verspreiden?

Is dat dan "netjes"? Geeft dat blijk van loyaliteit naar collega-nationalisten?
Ach Zorroraster, ik behoor zélf tot die club N-VA 'overlopers'. Nergens heb ik in mijn manifest geschreven dat ik plots tegen N-VA ben. Tijdens mijn lidmaatschap bij de N-VA heb ik enkel gemerkt dat als je écht vooruit wil naar een onafhankelijk Vlaanderen dat je dat éénsgezind moet doen. En dat het maar eens moet ophouden met die broedertwisten. Binnen het VB hebben wij die kans wél gekregen. De Welkomgroep was enkel een signaal dat we wilden geven aan neutrale nationalisten alsook aan de N-VA om éénsgezind, hand in hand ten strijde te trekken voor Vlaamse onafhankelijkheid. Tijdens mijn korte N-VA periode heb ik gemerkt dat N-VA partijtop géén voorstander was van samenwerking met het Vlaams Blok, én daarenboven tegen die partij haatdragend was. Dat én het kartel met CD&V heeft me toen doen besluiten de overstap naar het Blok te wagen. Van N-VA-verraad is hier helemaal géén sprake. Ik ben voor een onafhankelijk Vlaanderen en de kortste weg naar die wens is het Vlaams Blok, niet de N-VA.

Koen Vermant
KVE is offline  
Oud 11 maart 2005, 13:24   #43
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Ach Zorroraster, ik behoor zélf tot die club N-VA 'overlopers'. Nergens heb ik in mijn manifest geschreven dat ik plots tegen N-VA ben. Tijdens mijn lidmaatschap bij de N-VA heb ik enkel gemerkt dat als je écht vooruit wil naar een onafhankelijk Vlaanderen dat je dat éénsgezind moet doen. En dat het maar eens moet ophouden met die broedertwisten. Binnen het VB hebben wij die kans wél gekregen. De Welkomgroep was enkel een signaal dat we wilden geven aan neutrale nationalisten alsook aan de N-VA om éénsgezind, hand in hand ten strijde te trekken voor Vlaamse onafhankelijkheid. Tijdens mijn korte N-VA periode heb ik gemerkt dat N-VA partijtop géén voorstander was van samenwerking met het Vlaams Blok, én daarenboven tegen die partij haatdragend was. Dat én het kartel met CD&V heeft me toen doen besluiten de overstap naar het Blok te wagen. Van N-VA-verraad is hier helemaal géén sprake. Ik ben voor een onafhankelijk Vlaanderen en de kortste weg naar die wens is het Vlaams Blok, niet de N-VA.

Koen Vermant
Meer moet dat niet zijn
Oud 11 maart 2005, 13:24   #44
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
De Welkomgroep was enkel een signaal dat we wilden geven aan neutrale nationalisten alsook aan de N-VA om éénsgezind, hand in hand ten strijde te trekken voor Vlaamse onafhankelijkheid.
yeah right
aub hé.
Oud 11 maart 2005, 14:02   #45
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Je hebt aan hysterisch gezwam ook geen broertje dood

Dit is gewoonweg redicuul.

Marie José Morel heeft toenadering gezocht tot het Vlaams Belang, en dit als gevolg van spanningen met Geert Bourgeouis die haar aan't uit-rangeren was wegens ideologische probleempunten. Deze reden heeft ze trouwens publiek gemaakt, en om exact dezelfde reden zijn er nog anderen uit uw partij geschopt.

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be