![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Want als ze zich die naam nog herinnert dan dreigt ze deze rechter dus af!?
|
|
|
|
#42 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Mmh wordt het woord Vlaams Blok in een van die artikelen genoemd? Wat waarschijnlijk wel zo is, is dat het VB de beginreden was om racistische partijen te viseren.
|
|
|
|
#43 |
|
Gouverneur
|
Gelooft gij nu echt dat het VB gepakt is voor racisme? dat is meer een stok om te slaan; de echte reden is dat het VB de geldkraan naar Walonie wil dichtdraaien en dat de parasitenfamilie zonder dodatie ( ik wou bijna zeggen zonder job) zou geraken.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Het feit is dat hier vershillende interpretaties mogelijk zijn en die van u en van mij is er een van. Zolang we niet precies weten wat er gebeurd is kunnen we alleen maar insinueren.
|
|
|
|
#45 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|